رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

یکی از غول‌های وال‌استریت ۲۵۰ میلیون دلار بیت کوین خریده است

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

روز گذشته، میکرواستراتژی (MicroStrategy)، شرکت سهامی عام فعال در حوزه ارائه خدمات هوش تجاری اقدام به خریداری ۲۱,۴۵۴ واحد بیت کوین کرد. گفتنی است این خرید ۲۵۰ میلیون دلاری در راستای برنامه این شرکت برای پوشش ریسک در برابر آسیب‌های ناشی از تورم است.

به گزارش کوین دسک، میکرواستراتژی، همزمان با این اقدام، از قصد خود برای تقدیم درخواست بازخرید سهام به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا خبر داده است. گفتنی است این شرکت نرم‌افزاری که سهام آن در بورس نزدک دادوستد می‌شود، ارزشی بالغ بر ۱.۲ میلیارد دلار دارد. در بیانیه این شرکت، پیرامون اقدام اخیر آمده است که ارزهای دیجیتال، ابزارهای مناسبی برای پوشش ریسک در برابر تورم هستند.

مایکل جی‌. سیلور (Michael J. Saylor)، مدیرعامل میکرواستراتژی در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفت:

این سرمایه‌گذاری، نشانگر عمق باور ما به بیت کوین به‌عنوان پذیرفته‌شده‌ترین ارز دیجیتال جهان است. بیت کوین، ابزار قابل اعتمادی برای ذخیره ارزش و گزینه جذابی برای سرمایه‌گذاری است و در بلندمدت در مقایسه با پول نقد، قابلیت‌های نهفته بیشتری برای افزایش ارزش دارد.

سیلور در ادامه با اشاره به عواملی از جمله بیماری کووید-۱۹، اقدامات جهانی در راستای تسهیل کمی و بلاتکلیفی‌های سیاسی و اقتصادی، گفته است که همه‌چیز دست به دست هم داده‌اند تا ارزهای فیات بیش از پیش، تضعیف شوند. وی مدعی است که در مقابل، بیت کوین، ویژگی‌های کیفی و فنی بی‌شماری دارد که باعث شده بلاک چین آن، بسیار قدرتمند باشد.

سیلور می‌گوید:

گستره پذیرش جهانی، مقبولیت برند، سرزندگی اکوسیستم، سلطه شبکه، انعطاف‌پذیری ساختاری، کاربردپذیری فنی و ویژگی‌های جامعه کاربری بیت کوین، همگی شواهدی دال بر این هستند که این ارز دیجیتال، یک کلاس دارایی برتر برای کسانی است که به‌دنبال ذخیره بلندمدت ارزش هستند.

این اقدام میکرواستراتژی برای خریداری بیت کوین، به وعده سیلور در اواخر ماه ژوییه (اوایل مرداد) به سهام‌داران شرکت متبوع خود بازمی‌گردد. گفتنی است وی در آن زمان، اعلام کرده بود که میکرواستراتژی قصد دارد سهام خود را که ارزشی معادل ۲۵۰ میلیون دارد دلار بازخرید کند و یک بسته ۲۵۰ میلیون دلاری دیگر را نیز طی ۱۲ ماه آتی برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین و طلا، کنار خواهد گذاشت.

بسیاری بر این عقیده‌اند که این دست سرمایه‌گذاری‌ها می‌تواند از ترازنامه میکرواستراتژی که به‌شدت بر دلار متکی است محافظت کند. چیزی که درحال‌حاضر مشخص است این است که نیمی از این بسته ۵۰۰ میلیون دلاری، به‌طور کامل به سرمایه‌گذاری در بیت کوین اختصاص پیدا خواهد کرد. سیلور می‌گوید که میکرواستراتژی به بیت کوین به‌عنوان گزینه اصلی در راهبرد ذخیره دارایی خود نگاه می‌کند.

The post یکی از غول‌های وال‌استریت ۲۵۰ میلیون دلار بیت کوین خریده است appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.