رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۸ اوت (۲۸ مرداد)

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، بیت‌ کوین اس‌وی، لایت کوین، بایننس کوین، کاردانو، چین لینک و ایاس برای امروز (۲۸ مرداد) را در ادامه می‌خوانید:

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین به بالای مقاومت بالاسری ۱۲,۱۱۳.۵۰ رفته است. اگر گاوها موفق به تثبیت قیمت در بالای این مقاومت به وقت UTC شوند، الگوی مثلث صعودی قیمت فعال خواهد شد.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۸ اوت (۲۸ مرداد)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

هدف این الگوی صعودی قیمت، ۱۳,۷۰۲.۵۵ دلار خواهد بود. این سطح کمی پایین‌تر از سقف قیمت در سال ۲۰۱۹ در ۱۳,۹۷۳.۵۰ دلار قرار دارد. با رسیدن قیمت به این سطح، ممکن است به‌عنوان یک مقاومت سخت در برابر صعود قیمت عمل کند.

در وضعیت فعلی شیب هر دو میانگین متحرک صعودی هستند و شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه اشباع خرید قرار گرفته است. این دو عامل نشان‌دهنده برتری نسبی خریداران است.

اگر خریداران موفق به تثبیت قیمت در بالای ۱۲,۱۱۳.۵۰ نشوند، ریزش قیمت تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۱۱,۴۵۷ دلار ممکن خواهد بود. ریزش قیمت به زیر این سطح، اولین نشانه از تضعیف قیمت خواهد بود.

  • مقاومت‌ها: ۱۳,۷۰۲.۵۵ – ۱۳,۹۷۳.۵۰
  • حمایت‌ها: ۱۱,۴۵۷

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم

قیمت اتریوم طی چند روز گذشته در بالای سطح ۴۱۵.۶۳۴ دلار در حال تثبیت‌شدن است. این نشانه مثبتی برای قیمت خواهد بود، چرا که گاوها در انتظار عمیق‌تر شدن اصلاح برای ورود به بازار نخواهند ماند.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۸ اوت (۲۸ مرداد)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

اگر خریداران موفق به تثبیت قیمت در بالای ۴۴۴.۱۵ دلار شوند، احتمال ادامه‌ روند صعودی وجود خواهد داشت. در این صورت هدف بعدی قیمت، ناحیه‌ی مقاومتی ۴۸۰ الی ۵۰۰ دلار خواهد بود.

شیب صعودی هر دو میانگین متحرک و قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه اشباع خرید، نشان‌دهنده‌ برتری نسبی خریداران است. در طرف مقابل اگر فروشندگان قیمت را به زیر حمایت ۴۱۵.۶۳۴ دلار هدایت کنند، ادامه ریزش قیمت تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۳۸۷ دلار ممکن خواهد بود.

اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) جهش کند، خریداران برای ادامه‌ روند صعودی تلاش خواهند کرد. ریزش قیمت به زیر این میانگین، اولین نشانه از تضعیف قیمت خواهد بود و با ادامه‌ ریزش به زیر ۳۶۶ دلار، روند به‌نفع فروشندگان خواهد چرخید.

  • مقاومت‌: ۴۴۴.۱۵ – ۴۸۰ – ۵۰۰
  • حمایت‌: ۴۱۵.۶۳۴ – ۳۸۷ – ۳۶۶

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل

شتاب حرکت قیمت ریپل پس از شکست الگوی گوِه نزولی در ۱۴ اوت افزایش یافته است. خریداران در وضعیت فعلی برای هدایت قیمت به بالای ناحیه‌ی مقاومتی ۰.۳۲۶۱۱۳ الی ۰.۳۴۶۷۲۷ دلار تلاش خواهند کرد.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۸ اوت (۲۸ مرداد)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

در صورت موفقیت، رشد قیمت تا ۰.۴۰ دلار امکان‌پذیر خواهد بود. شیب صعودی میانگین‌های متحرک و قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه‌ی اشباع خرید، از برتری خریداران خبر می‌دهد.

به‌هرحال اگر قیمت از ناحیه‌ی مقاومتی بالاسر به‌سمت پایین بچرخد، ممکن است برای چند روز دیگر نوسانات محدودی را تجربه کند. حرکت قیمت به‌زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۰.۲۸ دلار، اولین نشانه تضعیف قیمت خواهد بود. ریزش قیمت به زیر ۰.۲۶۸۴۷۸ دلار نیز به‌معنای چرخش روند به‌نفع فروشندگان است.

  • مقاومت‌ها: ۰.۳۲۶۱۱۳ – ۰.۳۴۶۷۲۷ – ۰.۴۰
  • حمایت‌ها: ۰.۲۸ – ۰.۲۶۸۴۷۸

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت چین لینک

قیمت چین لینک به حرکت خود در یک روند صعودی پرقدرت ادامه می‌دهد. از آغاز آخرین موج از حرکت صعودی، قیمت حتی برای سه روز متوالی هم اصلاح نکرده است. این امر نشان می‌دهد که خریداران در هر ریزش جزئی قیمت به بازار وارد شده‌اند.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۸ اوت (۲۸ مرداد)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

رشد سریع قیمت در چند روز گذشته موجب حرکت شاخص قدرت نسبی (RSI) به بالای سطح ۸۰ شده است. این موضوع نشان می‌دهد که جریان خرید در لینک به شدت در کوتاه‌مدت اشباع شده است. البته این موضوع به تنهایی دلیلی برای ریزش قیمت نخواهد بود، زیرا در ماه می ۲۰۱۹، این شاخص در سطح ۹۰ نیز قرار گرفته است.

اگر خریداران قیمت را به بالای ۲۰.۱۱۱۱ دلار هدایت کنند، روند صعودی تا ۲۱.۶۰ دلار و در بالای آن تا ۲۴.۱۸ دلار ادامه خواهد داشت. به‌هرحال پس از هر صعود شدید قیمت، انتظار ریزش شدید آن نیز وجود خواهد داشت. بنابراین بهتر است معامله‌گران با مدیریت ریسک و سرمایه از ضررهای احتمالی جلوگیری کنند.

در ریزش قیمت، نزول آن به‌زیر ۱۶ دلار اولین نشانه از تضعیف حرکات آن خواهد بود.

  • مقاومت‌ها: ۲۰.۱۱۱۱ – ۲۱.۶۰ – ۲۴.۱۸
  • حمایت‌ها: ۱۶

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت‌ کوین کش

قیمت بیت کوین کش روند نزولی فرعی خود را شکانده است. این موضوع نشان از یک الگوی مثلث نزولیِ در حال توسعه دارد. شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در حال صعود است و شاخص قدرت نسبی (RSI) در نزدیکی ناحیه اشباع خرید قرار گرفته است. این عوامل نشان‌دهنده‌ برتری خریداران است.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۸ اوت (۲۸ مرداد)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

در وضعیت فعلی، خریداران در تلاش برای هل‌دادن قیمت به بالای ۳۲۶.۳۰ دلار و در بالای آن تا ۳۵۳ دلار هستند. شکست این مقاومت به منزله‌ احتمال رشد آن تا ۴۱۰ دلار و در بالای آن تا ۴۳۰ دلار خواهد بود.

به‌هرحال اگر فروشندگان از مقاومت بالاسری ۳۵۳ دلار دفاع کنند، قیمت برای چند روز دیگر به حرکات محدود خود ادامه خواهد داد. با چرخش قیمت و ریزش آن به‌زیر حمایت ۲۸۰ دلار، روند به‌نفع فروشندگان خواهد چرخید.

  • مقاومت‌ها: ۳۲۶.۳۰ – ۳۵۳ – ۴۱۰ – ۴۳۰
  • حمایت‌ها: ۲۸۰

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت‌ کوین

شتاب قیمت لایت کوین با شکست سقف کانال نزولی در ۱۵ اوت، افزایش یافته است. خریداران در وضعیت فعلی در تلاش برای هدایت قیمت به بالای مقاومت ۶۵.۱۵۷۳ دلار هستند.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۸ اوت (۲۸ مرداد)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی (RSI) در نزدیکی ناحیه‌ی اشباع خرید قرار گرفته است. این امر نشان می‌دهد که خریداران دست بالاتر را در بازار دارند.

با شکست و تثبیت قیمت در بالای سطح ۶۵.۱۵۷۳ دلار، اهداف موج بعدی صعودی قیمت، ۸۰ دلار و در بالای آن ۸۴ دلار خواهند بود. به‌هرحال با چرخش قیمت از سطوح فعلی، امکان ریزش آن تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۵۷ دلار وجود خواهد داشت. هرگونه ریزش قیمت به زیر این سطح ممکن است موجب ادامه‌ نزول آن تا ۵۱ دلار شود.

  • مقاومت‌ها: ۶۵.۱۵۷۳ – ۸۰ – ۸۴
  • حمایت‌ها: ۵۷ – ۵۱

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین اس‌وی

قیمت بیت کوین اس‌وی به بالای خط روند نزولی در ۱۵ اوت رفته است، اما خریداران موفق به افزایش شتاب در قیمت نبوده‌اند که نشان از کمبود تقاضا در سطوح بالاتر دارد. قیمت در وضعیت فعلی با مقاومت ۲۲۷ دلار روبه‌رو است.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۸ اوت (۲۸ مرداد)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

در هر صورت نکته مثبت این است که خریداران به قیمت اجازه‌ ریزش به‌زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۲۱۷ دلار را نداده‌اند. اگر خریداران موفق به هدایت قیمت به بالای ۲۲۷ دلار شوند، رشد قیمت تا ۲۶۰.۸۶ ممکن خواهد بود. در بالای این مقاومت، هدف بعدی قیمت ۳۲۰ دلار خواهد بود.

در طرف مقابل، اگر قیمت از سطوح فعلی چرخش کرده و به‌زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) حرکت کند، ریزش قیمت تا ۲۰۰ دلار ممکن خواهد بود. ریزش قیمت به‌زیر این حمایت به‌منزله‌ چرخش روند به‌نفع فروشندگان خواهد بود

  • مقاومت‌ها: ۲۲۷ – ۲۶۰.۸۶ – ۳۲۰
  • حمایت‌ها: ۲۱۷ – ۲۰۰

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت کاردانو

قیمت کاردانو همچنان در محدوده‌ی ۰.۱۳ الی ۰.۱۵ دلار باقی مانده است. این امر نشان از تعادل بین عرضه و تقاضا دارد. تشخیص جهت شکست این محدوده سخت خواهد بود، بنابراین بهتر است معامله‌گران قبل از ورود به بازار، منتظر حرکتی جهت‌دار از قیمت بمانند.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۸ اوت (۲۸ مرداد)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

شیب میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه (MA ۵۰- خط قرمز در تصویر) در حال افزایش است. این موضوع نشان می‌دهد که روند میان‌مدت قیمت به‌نفع گاوها است. در صورتی‌که خریداران موفق به هدایت قیمت به بالای ۰.۱۵۴۳۰۵۱ دلار شوند، احتمال آغاز موج بعدی صعودی آن وجود خواهد داشت. در این صورت هدف ۰.۲۰ دلار در قیمت مدنظر قرار خواهد گرفت.

شکست و تثبیت قیمت به‌زیر ۰.۱۳ دلار، احتمال عمیق‌تر شدن اصلاح را تا ناحیه‌ی حمایتی ۰.۱۰ الی ۰.۱۱ دلار افزایش خواهد داد.

  • مقاومت‌ها: ۰.۱۵ – ۰.۱۵۴۳۰۵۱ – ۰.۲۰
  • حمایت‌ها: ۰.۱۳ – ۰.۱۱ – ۰.۱۰

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس

خریداران در تلاش برای هدایت قیمت ایاس به بالای مقاومت ۳.۸۸۱۱ دلار هستند، اما فروشندگان با قدرت در حال دفاع از این مقاومت هستند. شیب هر دو میانگین متحرک صعودی است و شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه‌ی اشباع خرید قرار گرفته است. این دو عامل نشان از برتری خریداران دارد.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۸ اوت (۲۸ مرداد)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

با حرکت و تثبیت قیمت در بالای ۳.۸۸۱۱ دلار، حرکت صعودی قیمت تا ۴.۸۵ دلار و ۵.۴۰ دلار ممکن است. مقاومت جزئی در ۴.۴۰ دلار و ۴.۶۰ دلار وجود دارد، اما احتمال شکسته شدن این دو مقاومت بالا خواهد بود.

به‌هرحال با چرخش قیمت از سطوح فعلی، احتمال اصلاح قیمت یا ورود آن به فاز تحکیم وجود خواهد داشت. شتاب صعود قیمت با ریزش آن به زیر سطح اصلاحی ۵۰ درصد فیبوناچی در ۳.۴۰۵۲ دلار ضعیف خواهد شد.

  • مقاومت‌ها: ۳.۸۸۱۱ – ۴.۴۰ – ۴.۶۰ – ۴.۸۵ – ۵.۴۰
  • حمایت‌ها: ۳.۴۰۵۲

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بایننس کوین

قیمت بایننس کوین با ناحیه مقاومتی ۲۲.۹۳ الی ۲۴.۴۵۸۸ دلار روبه‌رو است. نشانه مثبت این است که خریداران موفق به تثبیت قیمت طی دو روز گذشته در بالای ۲۲.۹۳ دلار بوده‌اند.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۸ اوت (۲۸ مرداد)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

شیب هر دو میانگین متحرک صعودی بوده و شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه‌ی مثبت خود قرار گرفته است. این عوامل برتری خریداران را نشان می‌دهد. در بالای سطح ۲۴.۴۵۸۸ دلار، رشد قیمت تا ۲۷.۱۹۰۵ دلار امکان‌پذیر خواهد بود. احتمالاً فروشندگان با قدرت از این سطح دفاع خواهند کرد، اما در صورت حرکت قیمت به بالای آن، هدف بعدی ۳۲ دلار خواهد بود. دیدگاه صعودی قیمت با چرخش قیمت از سطوح فعلی و ریزش آن به زیر ۲۰.۵۰ دلار منتفی خواهد شد.

  • مقاومت‌ها: ۲۲.۹۳ – ۲۴.۴۵۸۸ – ۲۷.۱۹۰۵ – ۳۲
  • حمایت‌ها: ۲۰.۵۰

The post تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۸ اوت (۲۸ مرداد) appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.