رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

مدیر سرمایه‌گذاری بلاک‌تاور: به‌زودی برداشت از صرافی‌ها محدود به لیست سفید خواهد شد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

به نقل از آری پاول (Ari Paul)، سرمایه‌گذار برجسته و مدیر بخش سرمایه‌گذاری بلاک تاور کپیتال، به‌زودی سخت‌گیری‌های بیشتری روی صرافی‌های ارز دیجیتال و عملیات برداشت‌ از آنها اِعمال خواهد شد.

به گزارش یوتودی، آری پاول که مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در بلاکتَوِرکپیتال (BlockTower Capital) است، روز ۲۶ اوت (۵ شهریور)، در حساب توییتری خود، نظراتش را در خصوص چگونگی قوانین ارزهای دیجیتال و همچنین شکل‌گیری فضای ارزهای دیجیتال در آینده‌ای نزدیک (۱ تا ۲ سال آینده) به اشتراک گذاشت. مباحثی که او مطرح کرد شامل صرافی‌های ارز دیجیتال، حریم خصوصی تراکنش‌ها، موجودی حساب‌ها و … می‌شد.

پاول در رشته‌توییتی، مباحثی در خصوص ارزهای دیجیتال مطرح و با این فرضیه شروع کرد که طی یک یا دو سال آینده، اغلب صرافی‌های ارز دیجیتال تا حدی تحت نظارت قانون قرار می‌گیرند و برداشت وجه تنها از طریق کیف پول‌هایی که در «لیست سفید» قرار گرفته‌اند، ممکن خواهد بود.

او معتقد است که در آینده‌ای نزدیک، اِعمال قوانین در صنعت ارزهای دیجیتال باعث می‌شود تا به جای «هر ارزی» فقط کوین‌های «تمیز» و قانونی وجود داشته باشند.

توییت پاولتوییت پاول

پاول ادامه می‌دهد که این کوین‌های تمیز تنها بین نهادهای قانونی و/یا کیف پول‌های غیرناشناس مبادله خواهند شد.

آری پاول همچنین نوشت:

تمام صرافی‌های برتر ارز دیجیتال در حال رقابت برای ایجاد فرایندهایی به‌منظور مطابقت با قوانین و مقررات مالی هستند.

او همچنین افزود اخیراً، اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال، اخطار مطابقت نداشتن با قوانین را دریافت کرده‌اند و به همین دلیل، پاول انتظار دارد که اِعمال و اجرای قوانین در صرافی‌ها به‌زودی آغاز شود.

با این حال، او هنوز در مورد میزان سختگیری این قوانین نظر مشخصی ندارد. پاول به قوانین «شلخته» اشاره کرد که در مورد عرضه‌های اولیه سکه (ICO) اِعمال می‌شد و اظهار داشت قانون‌گذاران درحالی انگشت روی صرافی‌های ارز دیجیتال می‌گذارند که هنوز افراد بسیاری به‌سادگی و با تبادل ارزهای دیجیتال بین صرافی‌های متمرکز (CEX) و صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) در حال پولشویی هستند. او توضیح داد:

شبیه به مقررات اجراشده در مورد عرضه اولیه کوین، اِعمال قوانین در این حوزه نیز ممکن است ناکافی یا شلخته باشند. ممکن است افراد بسیاری هم‌اکنون در حال پولشویی‌های کلان با انتقال پول از صرافی‌های متمرکز به صرافی‌های غیرمتمرکز و بالعکس باشند. شاید اعمال قوانین در آینده سختگیرانه‌تر باشد. مطمئن نیستم.

آری پاول، با اشاره به اینکه نگاه به آینده، فراتر از بدیهیات موجود ناممکن است، انتظار دارد که حتی با قوانین حال حاضر نیز اکوسیستم بزرگی از ارزهای قانونی به وجود بیاید. البته، از نظر او، به همین اندازه احتمال ایجاد بازار غیررسمی بزرگی با ارتباطات و کانال‌های کوچک‌تر وجود دارد. این گونه بازارها، بازارهای خاکستری نام دارند. در بازار خاکستری که فرایندی ظاهراً قانونی دارد، محصولات شرکتی خاص با رضایت تولیدکننده محصول، خارج از کانال‌های توزیع تولیدکننده و با قیمتی بالاتر به فروش می‌رسند.

پاول همچنین تصریح کرد که اگر قرار باشد بازارهایی قانونی و غیرقانونی وجود داشته باشند، پولشوییِ کوین‌های فهرست سیاه در سیستم‌های دارای لیست سفید به تجارتی بزرگ تبدیل خواهد شد. او اظهار داشت:

مشابه با بازار مالی سنتی، پولشویی کوین‌ها فقط برای ورود آن‌ها به سیستم‌های لیست سفید تبدیل به تجارتی بزرگ خواهد شد.

او همچنین به خوانندگان رشته‌توییت‌ خود یادآوری می‌کند که شرایط ممکن است به‌صورت دیگری رقم بخورند و ضمانتی برای تحقق دورنمایی که او در این رشته‌توییت به تصویر کشیده است، وجود ندارد.

The post مدیر سرمایه‌گذاری بلاک‌تاور: به‌زودی برداشت از صرافی‌ها محدود به لیست سفید خواهد شد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.