رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

عبور قیمت اتریوم از مقاومت ۴۰۶ دلاری؛ حمایت‌ها و مقاومت‌های پیش رو کجاست؟

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

قیمت اتریوم پس از عبور از سد مقاومت ۴۰۶ دلاری، توانست تا محدوده ۴۲۰ دلار بالا رود. در حال حاضر شواهد حاکی از آن است که ارز شماره دو بازار در روزهای آتی به‌دنبال گذشتن از مقاومت ۴۴۵ دلاری است.

به گزارش نیوز بی‌تی‌سی، تحلیل‌گران معتقد بودند که اگر قیمت اتر از ۴۰۸ دلار عبور کند، فضا برای رشد بیشتر آن مهیا خواهد بود. در حال حاضر هر واحد اتریوم با افزایشی ۵ درصدی، در محدوده ۴۲۰ دلار معامله می‌شود. از سوی دیگر، نمودار قیمت در سطحی بالاتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته در حال نوسان است و وارد فاز تثبیت قیمت در محدوده‌ای پایین‌تر از ۴۳۰ دلار شده است.

با نگاهی به نمودار می‌توان فهمید که یک الگوی صعودی کوتاه‌مدت در حال شکل‌گیری است. سطح حمایت الگوی مثلث نزدیک به سطح اصلاحی ۲۳.۶ درصدی فیبوناچی شکل گرفته است. این سطح در جهش اخیر (از ۴۰۳ دلار به اوج ۴۳۰ دلاری) تشکیل شده است.

نمودار قیمت اتریومنمودار قیمت اتریوم

اگر قیمت به زیر این سطح حمایتی برسد، احتمال سقوط تا ۴۱۶ دلار نیز وجود دارد. حمایتی که در سطح فیبوناچی ۵۰ درصدی شکل گرفته است نیز در همین محدوده قرار دارد.

مقاومت‌های ۴۲۸ و ۴۳۰ دلاری نیز پیش روی خریداران بازار است. اگر قیمت اتریوم در سطحی بالاتر از مقاومت ۴۳۰ دلار بسته شود، این احتمال وجود دارد که شاهد جهشی ۳ الی ۵ درصدی در قیمت باشیم. مقاومت کلیدی بعدی پس از این جهش‌ها، ۴۴۵ و ۴۵۰ دلار خواهد بود.

 اگر سطح فعلی ۴۲۰ دلاری شکسته شود، نزدیک‌ترین حمایت تکنیکال ۴۱۶ دلار خواهد بود که به‌عقیده بسیاری از تحلیل‌گران جلوی سقوط بیشتر قیمت را می‌گیرد. در صورتی که این مقاومت نیز شکسته شود، حمایت اصلی بعدی ۴۰۶ دلار خواهد بود. احتمال شکستن این مقاومت بسیار کم است، اما اگر قیمت به زیر ۴۰۶ دلار برسد، ۴۰۰ دلار سنگر اصلی خریداران پیش از ورود به کانال ۳۰۰ دلار خواهد بود.

شاخص مکدی (MACD) در تایم فریم یک‌ساعته به‌آرامی در حال ورود به ناحیه نزولی است. شاخص میانگین قدرت نسبی (RSI) نیز در حال اصلاح به محدوده‌ای زیر سطح ۶۰ است. همانطور که پیش‌تر گفتیم حمایت ۴۲۰ دلاری از اهمیت بالایی برای اتریوم برخوردار است و مقاومت اصلی نیز در ناحیه ۴۳۰ تشکیل شده است.

The post عبور قیمت اتریوم از مقاومت ۴۰۶ دلاری؛ حمایت‌ها و مقاومت‌های پیش رو کجاست؟ appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.