رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

تحلیل‌گر بلومبرگ: قیمت بیت کوین یا به ۵۰۰ هزار دلار می‌رسد یا صفر خواهد شد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 یکی از تحلیل‌گران خبرگزاری بلومبرگ معتقد است که عرضه محدود بیت کوین و سناریوی طلای دیجیتالی که برای این ارز دیجیتال مطرح می‌شود، قیمت آن را به‌شدت بالا خواهد برد. با این حال، او معتقد است اگر زمان زیادی سپری شود و این ارز دیجیتال به اهداف خود نرسد، تا مرز نابودی پیش خواهد رفت.

به گزارش کوین تلگراف، مایک مک‌گلون (Mike McGlonee)، تحلیل‌گر بلومبرگ در دورنمای این خبرگزاری از وضعیت ماه سپتامبر (شهریور) اعلام کرد که احتمال دارد شاهد رسیدن قیمت بیت کوین به ۵۰۰,۰۰۰ دلار باشیم. او در بخشی از صحبت‌های خود گفت که امکان شکست بیت کوین در رسیدن به این هدف هم وجود دارد. او همچنین بر این مسئله که بیت کوین طلا دیجیتال است نیز تأکید کرد و گفت که عرضه محدود بیت کوین و افزایش تقاضا، شاخص‌هایی کلیدی از افزایش پذیرش پاشاده ارزهای دیجیتال هستند. مک‌گلون در ادامه ضمن مقایسه وضعیت فعلی با سال ۲۰۱۷ میلادی گفت:

بخش بزرگی از بازار دارایی‌های دیجیتال رفتاری افراطی مشابه سال ۲۰۱۷ دارد، اما پایه‌های بازار به‌واسطه رشد دیفای و صرافی‌های غیرمتمرکز قدرتمندتر [از سال ۲۰۱۷] است. عرضه محدود در مقابل افزایش تقاضا اصلی‌ترین شاخصه‌ها برای بیت کوین هستند. از سوی دیگر، اقتصاد کلان به رسیدن بیت کوین به ارزش بازار طلا و قیمت پیش‌بینی‌شده ۵۰۰,۰۰۰ دلار حمایت می‌کند. این احتمال هم وجود دارد که [بیت کوین] شکست بخورد.

مک‌گلون در اظهارنظر خود به پیش‌بینی‌هایی اشاره می‌کند که بر اساس آنها، ارزش بازار بیت کوین به ارزش بازار ۹ تریلیون دلاری طلا نزدیک‌تر می‌شود و درنهایت به آن می‌رسد. با تقسیم حجم بازار بر تعداد عرضه کل ۲۱ میلیون واحدی بیت کوین، قیمت هر واحد از این ارز دیجیتال به ۴۲۸,۵۷۱ دلار خواهد رسید. آنتونی پومپلیانو (Anthony Pompliano)، از بنیان‌گذاران مورگان کریک دیجیتال (Morgan Creek Digital)، نیز در اظهارنظری مشابه اعلام کرده بود قیمت بیت کوین به ۴۲۸,۵۷۱ دلار می‌رسد.

باید منتظر ماند و دید که آیا پیش‌بینی افرادی نظیر مک‌گلون به حقیقت می‌پیوندد یا نه.

The post تحلیل‌گر بلومبرگ: قیمت بیت کوین یا به ۵۰۰ هزار دلار می‌رسد یا صفر خواهد شد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.