رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

تحلیل‌گر مطرح: روزهای جالبی برای بیت کوین در پیش است!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

پلن‌بی (PlanB)، تحلیل‌گر مطرح بیت کوین و خالق مدل انباشت به عرضه، در تازه‌ترین اظهارنظر خود اعلام کرده است که روند قیمت بیت کوین به‌زودی وارد مراحل «جالبی» خواهد شد.

به گزارش کوین تلگراف، پلن‌بی که به‌واسطه مدل پیش‌بینی قیمت بیت کوین خود به شهرت زیادی دست یافته است، در اظهارنظر تازه خود اعلام کرد که آینده پیش روی بیت کوین بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. او ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) در مصاحبه خود با پیتر مک کوماک (Peter McCormack) گفت:

چهار ماه از هاوینگ گذشته است و [شرایط] به‌زودی بسیار جالب خواهد شد.

مدل انباشت به عرضه، نوسانات قیمت بیت کوین را رصد می‌کند و آن را در مقابل هاوینگ‌های این ارز دیجیتال قرار می‌دهد. طبق پیش‌بینی این مدل، با کاهش نرخ تورم بیت کوین که به‌واسطه کاهش پاداش استخراج ایجاد می‌شود، قیمت هر واحد بیت کوین نیز پس از هر هاوینگ افزایش خواهد یافت. با تکیه بر این مدل، قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال تا هاوینگ بعدی که سال ۲۰۲۴ رخ خواهد داد، به ۲۸۸,۰۰۰ دلار می‌رسد.

مدل پیش‌بینی قیمت انباشت به عرضه پلن‌بیمدل پیش‌بینی قیمت انباشت به عرضه پلن‌بی

دیدگاه شخصی پلن‌بی در ارتباط با قیمت بیت کوین نیز بسیار صعودی است. او در اظهارنظر خود، ضمن اشاره به تورم و سیاست‌های پولیِ اتخاذشده توسط دولت‌های جهان برای مقابله با شیوع کرونا، گفت:

این [بیت کوین] راه‌حل و سرپناهی در مقابل چاپ دیوانه‌وار پول و سیاست‌های تسهیل کمی است.

او به افزایش تقاضا برای بیت کوین در میان سرمایه‌گذاران دانه‌درشت نیز اشاره کرد. به‌گفته پلن‌بی، مشتریان شرکت او عمدتا شرکت‌های بزرگی هستند و علاقه زیادی نسبت به بیت کوین نشان می‌دهند. او در ادامه می‌افزاید:

در حال حاضر شاهد جذب‌شدن بیشتر مشتریان هستیم. از افرادی که به فیدلیتی (Fidelity) مراجعه می‌کنند تا تمام کسب‌وکارهای بزرگ و دانه‌درشت‌ها، همه خواهان بیت کوین در صندوق‌های بازنشستگی خود هستند.

پس از شیوع ویروس کرونا و تنش‌های اقتصادی که پس از آن در جهان شاهدش بودیم، سرمایه‌گذاران دانه‌درشت و بنگاه‌های سرمایه‌گذاری بیش از پیش به‌سمت بیت کوین جذب شدند و به‌دنبال فرصتی برای ورود به این بازار هستند.

The post تحلیل‌گر مطرح: روزهای جالبی برای بیت کوین در پیش است! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.