رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

قیمت توکن‌های دیفای طی یک هفته ۵۰٪ سقوط کرده است

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

سقوط اخیر بازار ارزهای دیجیتال، حوزه امور مالی غیرمتمرکز را نیز بی‌نصیب نگذاشته است و ۹۵ درصد از توکن‌های دیفای هفت روز اخیر را با افت قیمت سپری کرده‌اند.

به گزارش کوین تلگراف، اکنون به‌نظر می‌رسد که حباب دیفای در حال تخلیه‌شدن است و نیمی از توکن‌های این حوزه نوپا طی هفته‌ اخیر، دست‌کم ۵۰ درصد از ارزش خود را از دست داده‌اند.

براساس داده‌های منشرشده از سوی مساری (Messari)، ۳۲ واحد از ۳۴ توکن حوزه دیفای، طی هفت روز اخیر، روندی نزولی را طی کرده‌اند و تنها دو توکن پاورپول (PowerPool) با نماد CVP و سوشی‌سواپ (SushiSwap) با نماد SUSHI توانسته‌اند از این سقوط، جان سالم به‌در ببرند.

در میان توکن‌های دیفای، شماری از توکن‌ها بیش از همه ضربه خورده‌اند. گفتنی است توکن کرو (Curve) طی هفته گذشته، کاهشی ۶۵ درصدی را تجربه کرده و پس از آن توکن‌های‌ متا (Meta)، رن (Ren)، ایرسواپ (AirSwap)، بی‌زی‌ایکس نتورک (bZx Network) و رپد نکسوس میوچال (Wrapped Nexus Mutual) هر یک به‌ترتیب با افت‌هایی ۵۸، ۵۲، ۵۲، ۴۹ و ۴۹ درصدی هفته سختی را پشت سر گذاشته‌اند.

مساری طی توییتی نوشته است:

با سقوط بیش از ۵۰ درصدی ۶ توکن طی هفت روز اخیر، هفته دشواری برای دیفای رقم خورد. مقصد بعدی کجاست؟

فروش بی‌سابقه توکن‌های دیفای باعث شده تا بازده‌های سرسام‌آور این توکن‌ها در ماه اوت (مرداد) از بین برود. اکنون بیش از ۶۰ درصد از توکن‌های موجود در فهرست دیفای مساری به قیمت‌های ۳۰ روز قبل خود بازگشته‌اند. در میان توکن‌ها دیفای، کرو کماکان در افت قیمت، پیشتاز است و نسبت به قیمت یک ماه پیش خود با افتی ۵۸ درصدی مواجه شده است. پس از آن توکن‌های بنکر (Bancor)، کاوا (Kava) و متا قرار دارند که هریک به‌ترتیب با افت قیمتی ۵۷.۸، ۵۰ و ۴۶ درصدی پس از کرو بیشترین کاهش را تجربه کرده‌اند.

به‌طور کلی، توکن‌های مبتنی بر اتریوم، طی هفته اخیر با افت مواجه‌ شده‌اند و تنها ۱۴ واحد از ۱۷۸ توکن موجود در بازار، افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند که البته ۷ تای آنها استیبل کوین هستند. دو توکن نیز با نام‌های زی‌بی (ZB) و اوریجین‌تریل (Origintrail) طی هفته گذشته توانسته‌اند برخلاف روند کلی حاکم بر بازار، با افزایشی ۱۵ درصدی رشدی دورقمی را ثبت کنند.

گفتنی است تنها کمتر از یک‌سوم از توکن‌های مبتنی بر اتریوم توانسته‌اند بازده یک‌ماهه خود را حفظ کنند.

در این میان، توییت‌های مساری در مورد اوضاع و احوال بازار دیفای با واکنش‌های مختلفی از سوی کاربران مواجه شده است، از جمله کاربری با نام stackthosesats نوشته است:

دیفای دارد با سر به زمین می‌خورد. این پدیده چیزی نبود جز یک کلاهبرداری دیگر.

از سویی دیگر، برخی معامله‌گران، فرصت افت قیمت کنونی را مغتنم شمرده و در حال خرید و انباشت توکن‌ها هستند. گفتنی است یکی از این معامله گران با نام Ms. Coins گفته است که الان بهترین زمان برای خریداری توکن‌های دیفای است.

The post قیمت توکن‌های دیفای طی یک هفته ۵۰٪ سقوط کرده است appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.