رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

فرانسوی‌ها حالا می‌توانند از ‍۱۵,۰۰۰ رستوران با بیت کوین غذا بخرند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

جاست ایت فرانس (Just Eat France)، سرویس سفارش آنلاین غذای فعال در فرانسه با برخورداری از بیش از ۱۵ هزار رستوران، اکنون قابلیت پرداخت با بیت کوین را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

به گزارش دیکریپت، جاست ایت فرانس، شعبه فرانسه سرویس سفارش آنلاین غذای جاست ایت، پذیرش بیت کوین را برای سفارشات درخواستی از بیش از ۱۵ هزار رستوران فرانسه آغاز کرده است. آن‌طور که پیداست، جاست ایت از خدمات شرکت پرداخت بیت‌پی (Bitpay) برای فعال‌سازی این قابلیت استفاده می‌کند.

همه‌گیری ویروس کرونا و الزام نهادهای ناظر بر رعایت قرنطینه و قواعد فاصله‌گذاری اجتماعی باعث شد تا سرویس‌های سفارش آنلاین غذا با موج فزاینده‌ای از تقاضا مواجه شوند. همزمان با این اتفاق، استفاده از پول نقد نیز رو به کاهش گذاشت. از این رو، جای تعجب نیست که صنعت غذا به‌عنوان یک گزینه پرداخت مناسب به ارزهای دیجیتال روی آورده است.

گریگوری ریموند (Gregory Raymond)، نویسنده نشریه فرانسوی کپیتال در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفته است:

جاست ایت یکی از بازیگران اصلی صنعت سفارش و تحویل غذا در فرانسه است و اقدام آن در راستای گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال می‌تواند به فراگیری استفاده از این ارزهای نوپا در میان آحاد جامعه کمک کند.

در وب‌سایت جاست ایت فرانس آمده است:

هیچ هزینه‌ای در قالب کارمزد از پراخت‌های بیت کوینی مشتریان اخذ نخواهد شد. شما برای پرداخت با بیت کوین، کافیست با دانلود یک نرم‌افزار یا اپلیکیشن خاص، یک کیف پول دیجیتال بسازید.

گفتنی است پرداخت‌های مبتنی بر بیت کوین در جاست ایت بر اساس نرخ لحظه‌ای اعلامی از سوی بیت‌پی انجام خواهد شد. با این حال، اگر پرداخت بیت کوینی کاربر لغو شود، عملیات بازگشت وجه، در قالب یورو به حساب مشتری نزد بانک‌های متعارف واریز می‌شود.

در بخش دیگری از اطلاعیه وب‌سایت جاست ایت، پیرامون پرداخت بیت کوینی آمده است:

وقتی شما پرداخت اولیه را انجام می‌دهید، بیت کوین درلحظه به یورو تبدیل می‌شود. بنابراین نرخ تبدیل قابل اعمال بر پرداخت شما همان نرخی خواهد بود که برای بازگشت مبلغ به‌کار گرفته خواهد شد.

با این ویژگی، جاست ایت می‌تواند آسوده‌خاطر باشد که در صورت لغو پرداخت بیت کوین کاربر بابت یک پیتزا قرار نیست ۵۰ میلیون دلار به حساب او بازگرداند.

The post فرانسوی‌ها حالا می‌توانند از ‍۱۵,۰۰۰ رستوران با بیت کوین غذا بخرند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.