رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

معامله‌گر مطرح: جک دورسی ممکن است بخشی از ۱۰ میلیارد سرمایه شرکت‌های خود را بیت کوین بخرد‍!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ویلی وو (Willy Woo)، معامله‌گر سرشناس می‌گوید که جک دورسی، بنیان‌گذار و مدیرعامل توییتر ممکن است بخشی از سرمایه ۱۰ میلیارد دلاری متعلق به شرکت‌های تابعه خود یعنی توییتر و اسکوئر را به بیت کوین تبدیل کند.

به گزارش یوتودی، ویلی وو، معامله‌گر و کارآفرین برجسته مدعی شده است که جک دورسی احتمال دارد بخشی از بودجه هنگفت شرکت‌های تحت مدیریت خود را با هدف جلوگیری از کاهش ارزش آن در اثر تورم، به بیت کوین تبدیل کند.

گفتنی است ویلی وو در آخرین شماره از پادکستی موسوم به پامپ (Pomp) روبه‌روی مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل مایکرواستراتژی نشسته و با او در مورد اقدام اخیر این شرکت برای خرید انبوه بیت کوین، گفت‌وگو و تبادل نظر کرد و در ادامه در حساب توییتری خود، بحث جک دورسی را به میان کشید.

ویلی وو در توییتر خود از دلایل تصمیم مدیرعامل مایکرواستراتژی برای تبدیل بخشی از پول نقد مازاد این شرکت به بیت کوین صحبت کرد.

وی اشاره کرد که این مبلغ، پول نقد مازاد در حساب‌های مایکرواستراتژی بوده که شرکت در آینده نزدیک به آن نیاز نداشته است. بنابراین، سران این شرکت برآن شدند تا بخشی از آن را برای درامان‌ماندن از گزند تورم به بیت کوین تبدیل کنند.

سیلور مدعی است که اکنون ۳۵ هزار شرکت وجود دارند که هریک دست‌کم ۵ میلیارد دلار پول نقد مازاد و بلااستفاده در اختیار دارند. وو می‌گوید که اگر مدیران این شرکت‌ها تصمیم بگیرند حتی یک درصد از این وجوهات را به بیت کوین تبدیل کنند، ارزش بازار بیت کوین با رشدی جهش‌وار به آستانه ۲ تریلیون دلار می‌رسد.

علاوه‌براین، وو بر این باور است که بیت کوین یکی از پناهگاه‌های امن دارایی است و برخلاف دارایی‌هایی همچون املاک و مستغلات به‌سادگی می‌توان مقادیر انبوهی از پول نقد را به آن اختصاص داد.

ویلی وو تصریح کرد که علیرغم آنکه مایکرواستراتژی، شرکتی انعطاف‌پذیر است، اما ورود آن به قلمرو بیت کوین مستلزم طی‌کردن فرایندهای زمان‌گیر داخلی است که دست‌کم نیمی از سال به‌طول می‌انجامد.

او می‌گوید که برای یک شرکت سهامی عام، این کار وقت‌گیرتر است و حتی ممکن است ۹ ماه تا یک سال به طول بینجامد. وو افزوده است که در سال آینده، شرکت‌های بیشتری آستین خود را برای ورود به حوزه بیت کوین و تبدیل بخشی از دارایی‌های خود به این ارز دیجیتال پیشتاز بالا می‌زنند.

علاوه بر این، فارغ از تمام بحث‌ها، تأییدیه‌ها و فرایندهای لازم برای ورود شرکت‌ها به قلمروی بیت کوین، روند خریداری و تملک بیت کوین در مقیاس کلان نیز چندان سریع و بی‌دردسر نیست.

مدیرعامل مایکرواستراتژی در تشریح فرایند خریداری بیت کوین از سوی این شرکت گفته است:

ما برای خریداری ۱۶,۷۹۶ بیت کوین، طی یک بازه زمانی ۷۴ ساعته، ۸۸,۶۱۷ معامله را به ارزش ۰.۱۹ بیت کوین در هر سه ثانیه انجام دادیم که تقریباً برابر با ۳۹,۴۱۴ دلار در دقیقه می‌شود. اما در تمام طول این فاصله زمانی، آماده بودیم تا در صورت جهش نزولی در بهای بیت کوین، ظرف چند ثانیه ۳۰ الی ۴۰ میلیون دلار بیت کوین بخریم.

ویلی وو خاطرنشان کرد که جک دورسی اکنون کنترل بیش از ۱۰ میلیارد دلار از وجوهات مازاد توییتر و اسکوئر را در دست دارد.

ازآنجاکه همه دورسی را به‌عنوان یکی از طرفداران پروپاقرص بیت کوین می‌شناسند و تنها کلمه‌ای نیز که در توضیحات نمایه او در توییتر به چشم می‌خورد، بیت کوین است، انتظار می‌رود که بخشی از این ۱۰ میلیارد دلار را برای محافظت در برابر تورم هم که شده به بیت کوین تبدیل کند.

ویلی وو طی توییتی نوشت:

خلاصه بگویم که دورسی در توییتر و اسکوئر، ذخیره نقدی مازادی بیش از ۱۰ میلیارد دلار دارد که در معرض آسیب تورم است. از طرفی دیگر، تنها کلمه‌ای که در پروفایل او به چشم می‌خورد، یک چیز است و آن بیت کوین است.

The post معامله‌گر مطرح: جک دورسی ممکن است بخشی از ۱۰ میلیارد سرمایه شرکت‌های خود را بیت کوین بخرد‍! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.