رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

انتقاد شدید مدیرعامل OKEx از چانگ‌پنگ ژائو و صرافی بایننس

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

جی هائو (Jay Hao)، مدیرعامل صرافی «OKEx»، با انتقاد شدید از بایننس و مدیرعامل این صرافی، آنها را به «بی‌مسئولیتی» متهم کرد.

به گزارش کوین تلگراف، جی هائو در اظهارنظر خود از چانگ‌پنگ ژائو و بایننس به‌دلیل حمایت اخیرشان از پروژه‌های دیفای انتقاد کرده است. به‌گفته وی، زنجیره هوشمند بایننس (BSC)، به‌شدت متمرکز است و تمام آن را یک تیم کنترل می‌کنند. بر اساس اظهارات هائو، بیکری سواپ (BakerySwap) که بر روی زنجیره هوشمند بایننس ساخته شده بود، تنها ۱۲ ساعت پس از آغاز فعالیت، اختلالی جدی در آن به وجود آمد و این مسئله باعث خشم و اعتراض بسیاری در چین و دیگر بخش‌های جهان شد. او در توییت خود ضمن اشاره به شکست بیکری سواپ، بر متمرکز بودن زنجیره هوشمند بایننس تأکید کرد.

تویی جی هائوتویی جی هائو

توییت‌های تازه هائو، پیرو رشته توییت پیشین او بود که ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) منتشر کرد. او در این توییت ژائو و یی هی (Yi He)، هم‌بنیان‌گذار بایننس را هدف انتقادهای خود قرار داد و تصمیم آنها را برای پشتیبانی عجولانه از توکن‌های سوشی (SUSHI) به باد انتقاد گرفت. او ضمن «غیرمسئولانه» خواندن تصمیم آنها، گفت که این تصمیم باعث خدشه‌دار کردن اعتماد جامعه ارزهای دیجیتال و ایجاد سیر نزولی حوزه دیفای شده است. هائو در توییت خود نوشت:

این ضررهای مالی نتیجه اعتماد کورکورانه به بایننس است. علیرغم ادعای یی هی مبنی بر ممیزی و بررسی پروژه‌هایی که بر روی زنجیره هوشمند بایننس کار می‌کنند، توکن‌های «BAKE» همچنان در حال سقوط هستند و این مسئله باعث شد تا دیروز چانگ‌پنگ ژائو، توییت خود را در حمایت از «بیکری سواپ» پاک کند. درست همانند کاری که قبلا با سوشی سواپ انجام داده بود.

لازم به ذکر است که صرافی OKEx نیز در همان روزی (۱ سپتامبر) که بایننس اقدام به اضافه‌کردن توکن‌های سوشی کرد، این توکن‌ها را به پلتفرم خود افزود. موفقیت اخیر صرافی‌های غیرمتمرکز مثل یونی‌سواپ، باعث شده است تا رقبای متمرکز آنها تحت فشار قرار گیرند. صرافی‌های متمرکز برای اضافه‌کردن توکن‌های دیفای دو گزینه پیش روی خود دارند: اول آنکه آنها را اضافه نکنند و با این کار احتمالا بازار این توکن‌ها را به رقبای غیرمتمرکز خود واگذار خواهند کرد. چاره دوم آنها اضافه‌کردن این توکن‌ها و به جان خریدن ریسک‌های موجود است که پیش‌تر به آنها اشاره کردیم.

بایننس هنوز نسبت به اظهارات هائو واکنشی نشان نداده است.

The post انتقاد شدید مدیرعامل OKEx از چانگ‌پنگ ژائو و صرافی بایننس appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.