رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۲۲ سپتامبر (۱ مهر)

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، بیت‌ کوین اس‌وی، لایت کوین، بایننس کوین، پولکادات و چین لینک را برای امروز (۱ مهر) در ادامه می‌خوانید:

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA ۵۰ – خط قرمز در تصویر) در ۱۹ سپتامبر به سمت پایین چرخیده و طی روز گذشته به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۱۰,۷۸۱ دلار و حمایت ۱۰,۶۲۵ دلار رفته است. این امر بیان‌گر این است که فروشندگان از بازیابی قیمت تا ۱۱,۰۰۰ دلار برای ورود به موقعیت فروش (Short) استفاده کرده‌اند.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۲۲ سپتامبر (۱ مهر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

فروشندگان در وضعیت فعلی برای پایین‌بردن قیمت به زیر حمایت ۹,۸۳۵ دلار تلاش خواهند کرد. در زیر این سطح، فروش هیجانی شدت خواهد گرفت و ممکن است قیمت تا سطح ۹,۰۰۰ دلار نیز به پایین کشیده شود.

اگر به‌دنبال ریزش شدید قیمت، یک جهش قوی وجود داشته باشد، این امر به جریان انباشت در سطوح پایین اشاره خواهد کرد. چنین حرکتی احتمالاً بار دیگر باعث جذب خریداران خواهد شد.

به‌هرحال اگر قیمت از سطوح پایین جهش داشته باشد، بازیابی قیمت پس از ریزش ممکن است به طول بینجامد، زیرا خریداران منتظر آرایش یا الگوی بازگشتی در قیمت خواهند ماند.

در طرف مقابل، اگر قیمت از ناحیه حمایتی ۹,۸۳۵ الی ۱۰,۰۰۰ دلار جهش کند، خریداران بار دیگر برای هدایت قیمت به بالای خط روند منفی تلاش خواهند کرد. در صورت موفقیت، احتمال ادامه روند صعودی وجود خواهد داشت.

  • مقاومت‌ها: ۱۰,۶۲۵ – ۱۰,۷۸۱
  • حمایت‌ها: ۱۰,۰۰۰ – ۹,۸۳۵ – ۹,۰۰۰

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم

بازگشت (پولبک) قیمت اتریوم در سطح ۵۰ درصد اصلاحی فیبوناچی ریزش اخیر قیمت در ۳۹۸.۲۶۳ دلار متوقف شده و در ۲۰ سپتامبر قیمت به سمت پایین چرخش کرده است. با شکست حمایت ۳۵۳.۴۴۳ دلار، به فشار فروش قیمت افزوده شده است.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۲۲ سپتامبر (۱ مهر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

سطح حمایت بعدی در مسیر نزول قیمت، ۳۰۸.۳۹۲ دلار و در زیر آن ۲۸۸ دلار خواهد بود. جهش قیمت از ناحیه حمایتی بین این دو سطح، نشانه‌ای از جریان انباشت در ریزش‌ها خواهد بود.

به‌هرحال، احتمالاً فروشندگان به‌راحتی دست از مقابله نخواهند کشید و در خط روند نزولی قیمت و مقاومت ۳۹۸.۲۶۳ دلار، صعود قیمت را به تأخیر خواهند انداخت. این نشانه‌ای منفی برای قیمت خواهد بود و احتمال ریزش آن به زیر ۲۸۸ دلار را افزایش خواهد داد. دیدگاه نزول قیمت با هدایت آن به بالای خط روند منفی و مقاومت ۴۰۰ دلار منتفی خواهد شد.

  • مقاومت‌: ۳۹۸.۲۶۳ – ۴۰۰
  • حمایت‌: ۳۰۸.۳۹۲ – ۲۸۸

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل

در وضعیت فعلی فروشندگان در تلاش برای هدایت قیمت ریپل به زیر ناحیه حمایتی ۰.۲۲۹۵۸۲ الی ۰.۲۳۵۶۸۸ دلار هستند. اگر در این حرکت موفق شوند، ریزش قیمت تا ۰.۱۹ دلار ادامه خواهد داشت. این سطح اصلاح ۱۰۰ درصدی نسبت به حرکت صعودی قیمت است که در نیمه ژوییه آغاز شده است.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۲۲ سپتامبر (۱ مهر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

از آنجا که قیمت از ناحیه حمایتی جهش نداشته است، می‌توان گفت که خریداران هنوز باقدرت از این ناحیه دفاع نکرده‌اند و در انتظار اتمام روند نزولی هستند.

دیدگاه نزول قیمت با جهش آن از سطوح فعلی و حرکت به بالای خط روند نزولی منتفی خواهد شد.

  • مقاومت‌ها: ۰.۲۵ – ۰.۲۶۸۴۷۸
  • حمایت‌ها: ۰.۲۳۵۶۸۸ – ۰.۲۲۹۵۸۲ – ۰.۱۹

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت‌ کوین کش

موفق عمل نکردن خریداران در هدایت قیمت بیت کوین کش به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۲۳۵ دلار، موجب ذخیره سود معامله‌گران کوتاه‌مدت و جذب فروشندگان شده است.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۲۲ سپتامبر (۱ مهر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

اگر فروشندگان موفق به تثبیت قیمت در زیر سطح ۲۱۵ دلار شوند، احتمال ادامه ریزش تا حمایت کلیدی ۲۰۰ دلار وجود خواهد داشت. از آنجا که این سطح از پایان ماه مارس شکسته نشده است، برای قیمت حمایتی کلیدی محسوب می‌شود.

گاوها ممکن است با ریزش قیمت تا ۲۰۰ دلار، به بازار ورود کنند، اما برای تغییر احساسات بازار نیاز به هدایت آن به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) دارند. اگر در این حرکت موفق عمل نکنند، فروشندگان بار دیگر در بازیابی قیمت تا این میانگین متحرک وارد بازار خواهند شد.

شکست قیمت به زیر حمایت ۲۰۰ دلار، نشانه منفی برای قیمت خواهد بود و می‌تواند باعث ایجاد روند نزولی با هدف ۱۴۰ دلار شود.

  • مقاومت‌ها: ۲۳۵
  • حمایت‌ها: ۲۱۵ – ۲۰۰ – ۱۴۰

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت پولکادات

قیمت پولکادات در ۱۹ سپتامبر به زیر الگوی کنج صعودی حرکت کرده و به‌سرعت تا حمایت ۴ دلار به پایین رفته است. درحالی‌که خریداران در تلاش برای دفاع از قیمت در ناحیه حمایتی ۳.۵۳۲۱ الی ۴.۰۰ دلار هستند، فروشندگان منتظر پایین‌آوردن قیمت از این ناحیه هستند.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۲۲ سپتامبر (۱ مهر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

اگر فروشندگان موفق عمل کنند، احتمال ریزش قیمت تا ۲.۶۰ الی ۲.۰۰ دلار وجود خواهد داشت. چنین حرکتی با توجه به دور کردن خریداران از بازار و کاهش احتمال بازیابی سریع قیمت، تأثیر منفی بر آن خواهد گذاشت.

به‌هرحال، اگر قیمت بتواند از ناحیه حمایتی مذکور جهش کند و به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۴.۸۷ دلار حرکت کند، نوسانات قیمت برای چند روز محدود خواهند شد.

  • مقاومت‌ها: ۴.۸۷
  • حمایت‌ها: ۴.۰۰ – ۳.۵۳۲۱ – ۲.۶۰ – ۲.۰۰

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بایننس کوین

قیمت بایننس کوین در ۲۰ سپتامبر به زیر حمایت ۲۵.۸۲ دلاری خود رفته است. اما قیمت بازیابی شده و در سطح ۲۶.۳۱ دلار بسته شده است. به‌هرحال، فشار فروش مجدد، به ریزش شدید قیمت در روز گذشته به زیر حمایت ۲۵.۸۲ دلار منجر شده است.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۲۲ سپتامبر (۱ مهر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

خریداران در حال حاضر در تلاش برای متوقف‌کردن ریزش قیمت در ۲۳ دلار هستند. اما با این حال احتمال ورود فروشندگان با بازگشت قیمت (پولبک) به خط روند نزولی و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۲۵.۶۸ دلار وجود خواهد داشت.

اگر قیمت از خط روند نزولی یا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به‌سمت پایین چرخش کند، خرس‌ها برای هدایت قیمت به‌زیر حمایت ۲۳ دلار تلاشی دیگر خواهند کرد. شکست قیمت به‌زیر این حمایت، احتمال ادامه ریزش تا ۱۸ دلار را افزایش خواهد داد.

دیدگاه نزولی قیمت با هدایت آن به بالای ۲۵.۸۲ دلار منتفی خواهد شد. چنین حرکتی نشان می‌دهد که ریزش اخیر یک تله خرسی بوده است.

  • مقاومت‌ها: ۲۵.۶۸
  • حمایت‌ها: ۲۳ – ۱۸

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت چین لینک

قیمت چین لینک با توجه تشکیل سقف و کف‌های پایین‌تر، در یک روند نزولی قرار گرفته است. ریزش قیمت به زیر حمایت ۸.۹۰۸ دلار، نشان می‌دهد که خریداران با توجه به اینکه از شکل‌گیری کف قیمت اطمینان ندارند، با قدرت از این سطح دفاع نکرده‌اند.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۲۲ سپتامبر (۱ مهر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

اگر قیمت زیر سطح ۸.۹۰۸ دلار بسته شود، احتمال افزایش فشار فروش وجود خواهد داشت. حمایت بعدی در ۶.۹۰ دلار قرار دارد. قیمت در گذشته و طی ماه ژوییه از این سطح جهش داشته است.

به‌هرحال اگر فروشندگان موفق به تثبیت قیمت در زیر ۸.۹۰۸ دلار نشوند، خریداران با قدرت وارد بازار خواهند شد و با جهش قیمت از این سطح، احتمال رشد آن تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در ۱۱.۵ دلار ممکن خواهد بود. در این سطح احتمال بازگشت فروشندگان و ریزش دوباره قیمت وجود خواهد داشت.

این دیدگاه نزولی با حرکت قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه منتفی خواهد شد. چنین حرکتی اولین نشانه از اتمام احتمالی روند نزولی خواهد بود.

  • مقاومت‌ها: ۱۱.۵
  • حمایت‌ها: ۸.۹۰۸ – ۶.۹۰

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت‌ کوین

تعادل میان عرضه و تقاضا با ریزش قیمت لایت کوین به زیر الگوی مثلث متقارن در ۲۰ سپتامبر به ‌نفع فروشندگان تمام شده است. اولین حمایت در مسیر نزولی ۳۹ دلار خواهد بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۲۲ سپتامبر (۱ مهر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

با توجه به اینکه سطح ۳۹ دلار از اوایل ماه آوریل شکسته نشده است، احتمال ورود مجدد خریداران در این سطح وجود خواهد داشت. در دفعات گذشته ورود خریداران در این سطح، همراه با سود معاملاتی برای آن‌ها بوده است.

قدرت جهش قیمت از این حمایت کلیدی می‌تواند بیانگر دیدگاه معامله‌گران نسبت به آینده قیمت باشد. اگر این جهش پرقدرت باشد، نشان می‌دهد که خریداران با ریزش قیمت تا این حمایت، به بازار ورود کرده‌اند. از طرفی واکنش ضعیف قیمت به این سطح، عدم اطمینان معامله‌گران در حفظ این حمایت را نشان داده و احتمال شکست قیمت به زیر ۳۹ دلار افزایش خواهد یافت.

  • مقاومت‌ها: ۵۱
  • حمایت‌ها: ۳۹

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین اس‌وی

نوسان قیمت بیت کوین اس‌وی در محدوده خود، به شکست آن در ۲۰ سپتامبر و ریزش به زیر حمایت ۱۶۰ دلار منتهی شده است. دیده‌شدن چندباره این سطح به تضعیف آن منجر شده است، زیرا خریداران از حمایت قیمت در این سطح اطمینان کافی نخواهند داشت.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۲۲ سپتامبر (۱ مهر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

فروشندگان در حال حاضر برای پایین‌آوردن قیمت از ناحیه حمایتی ۱۳۵ الی ۱۴۶.۲۰ دلار تلاش خواهند کرد. اگر این ریزش اتفاق بیفتد، موج بعدی نزولی با هدف ۱۰۰ دلار آغاز خواهد شد. با توجه به اینکه این سطح یک مرز روانی است، بار دیگر انتظار ورود خریداران را خواهیم داشت.

دیدگاه نزول قیمت با جهش آن از سطوح فعلی و حرکت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۱۶۷ دلار منتفی خواهد شد. تا آن زمان فروشندگان به هر بازیابی قیمت به دید فرصت فروش دوباره نگاه خواهند کرد.

  • مقاومت‌ها: ۱۶۷
  • حمایت‌ها: ۱۴۶.۲۰ – ۱۳۵ – ۱۰۰

The post تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۲۲ سپتامبر (۱ مهر) appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.