رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

داده‌های تاریخی نشان می‌دهد قیمت اتریوم هنوز در روند صعودی قرار دارد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

اتریوم از جو نزولی اخیر حاکم بر بازار ارزهای دیجیتال، به‌شدت آسیب دیده است و پربیراه نیست اگر بگوییم که حوزه دیفای و عقبگرد آن طی روزهای اخیر، متهم ردیف اول تضعیف اتریوم است.

به گزارش کریپتواسلیت، اوایل ماه جاری میلادی بود که قیمت اتریوم با فراتر نهادن پای خود از روند صعودی آغازشده در میانه‌های ماه مارس (اواخر اسفند ۹۸) و سقوط باورنکردنی به زیر ۱۰۰ دلار، برای فتح قله ۵۰۰ دلاری خیز برداشته بود.

طی چند ماه اخیر، افزایش تقاضا در شبکه اتریوم، موتور پیشران افزایش تقاضا برای اتر و رشد چشم‌گیر بهای این ارز دیجیتال بوده است.

با فروکش‌کردن تب و تاب دیفای در اوایل ماه جاری میلادی، اتریوم متحمل ضربه سختی شد و بهای آن تا کف ۳۱۸ دلار نیز افت کرد.

علی‌رغم شدت غیرقابل‌انکار این ریزش، تاریخچه تغییرات قیمتی اتریوم نشان داده است که این دست اتفاقات برای این ارز دیجیتال چندان غیرمنتظره نیست و هر از گاهی با افزایش‌های ۲۰ درصدی و سپس بازگشت قیمتی مواجه شده است.

بنابراین اگر تاریخ تکرار شود، احتمال دارد اتر به‌رغم عملکرد ضعیف روزهای اخیر، برای فتح قله‌های بسیار بالاتری طی ماه‌های آتی خیز بردارد.

در لحظه نگارش این مطلب، قیمت اتریوم با افزایشی ۲.۶۴ درصدی طی شبانه‌روز گذشته در محدوده ۳۵۳ دلار دادوستد می‌شود که در مقایسه با کف ۳۱۸ دلاری پیشین خود افزایش چشم‌گیری را تجربه کرده است.

گفتنی است کف قیمتی اتریوم با کاهش بهای بیت کوین تا محدوده ۱۰,۲۰۰ دلار همزمان شد. درست در همین محدوده قیمتی بود که گاوهای بازار، دست به کار شدند و با ایجاد فشار فروش، بهای بیت کوین را تا آستانه ۱۰,۸۰۰ دلار بالا بردند.

روندهای بعدی اتریوم احتمالاً از تغییرات قیمتی بیت کوین پیروی خواهد کرد؛ چرا که این ارز دیجیتال پیشتار طی روزها و هفته‌های اخیر با قدرت، پیش‌قراول بازار بوده است.

اگرچه شدت بازگشت قیمتی اخیر اتریوم به این تصور دامن زده است که ۴۹۰ دلار، دست‌کم در میان‌مدت، یک سقف قیمتی برای این ارز دیجیتال است، اما تجزیه‌وتحلیل روندهای قیمتی پیشین اتریوم نشان می‌دهند که همزمان با اوج‌گرفتن بهای این ارز دیجیتال، وقوع بازگشت‌های شدیدتر و پرتعدادتر همچنان محتمل است.

به‌تازگی مساری (Messari)، پلتفرم پژوهشی فعال در حوزه تجزیه‌وتحلیل ارزهای دیجیتال گزارشی منتشر کرده که نشان می‌دهد اتریوم در بحبوحه دوران انفجار قیمتی سال ۲۰۱۷، چندین و چند بازگشت قیمتی بزرگ‌تر از ۲۰ درصد را هم از سر گذرانده است. در گزارش مساری می‌خوانیم:

در دوران انفجار رویدادهای پیش‌فروش سکه (ICO) در سال ۲۰۱۷، اتر پیش از رسیدن به سقف تاریخی خود در ژانویه ۲۰۱۸، هفت بار شاهد بازگشت‌های قیمتی مثبت ۲۰ درصدی بود. این روزها اما اتر تنها یک بار، بازگشت قیمتی مثبت ۲۰ درصدی را تجربه کرده است.

نمودار بازگشت‌های قیمتی (پولبک) اتریومبازگشت‌های قیمتی (پولبک) اتریوم. منبع: مساری

همان‌طور که در نمودار بالا می‌بینید، اگرچه بازگشت قیمتی اخیر ممکن است معادلات کوتاه‌مدت را در بازار اتریوم برهم زده باشد، اما دورنمای کلان این ارز دیجیتال نوآور کماکان بسیار درخشان است.

The post داده‌های تاریخی نشان می‌دهد قیمت اتریوم هنوز در روند صعودی قرار دارد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.