رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

زنی در آمریکا به جرم استخدام قاتل با بیت کوین دستگیر شد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

یک زن اهل نوادا به اتهام پرداخت ۵,۰۰۰ دلار بیت کوین به یک قاتل برای کشتن شوهر سابقش در دادگاه فدرال حاضر شده است.

به گزارش کوین دسک، کریستی لین فلکینز (Kristy Lynn Felkins) سی و شش ساله، به اتهام پرداخت ۱۲ بیت کوین (معادل ۵,۰۰۰ دلار در زمان خودش) در جهت تلاش برای استخدام یک قاتل برای کشتن همسر سابقش به دادگاه احضار شده است. گفته می‌شود که این پرونده به یک پرونده دیگر در خصوص استخدام قاتل‌ مرتبط باشد. شایان ذکر است که استخدام این قاتل در نهایت صورت نگرفت.

مقامات قضایی آمریکا می‌گویند که مأموران سازمان امنیت میهن موفق شدند تا رد بیت کوین‌هایی را که برای استخدام قاتل پرداخت شده‌اند بزنند. این بیت کوین‌ها به حساب کاربری فلکینز در وب‌سایت لوکال بیت کوینز مرتبط بوده‌اند. گفته می‌شود که فلکینز پیش از پرداخت مبلغ به فرد کلاهبردار، با او صحبت کرده است.

چت‌هایی که در رابطه با این پرونده جنایی منتشر شده‌ است، نشان می‌دهد که کلاهبردار در طول یک بازه یک ماهه، با تلاش زیاد قصد داشته است تا فلکینز را متقاعد کند که از یک روش گران‌قیمت‌تر برای انجام قتل استفاده کند. در حالی که در نهایت این قتل انجام نمی‌گیرد، فرد کلاهبردار بدون برجای گذاشتن ردی، ارتباطش را با فلکینز قطع می‌کند.

مأموران فدرال عنوان می‌کنند که یک هکر که نامش مشخص نیست، با هک‌کردن این سایت استخدام قاتل، اطلاعاتی نظیر گفتگو‌ها، آدرس‌های بیت کوین و داده‌های دیگر را ماه ژانویه ۲۰۱۹ (دی ۹۷) در اختیار مقامات امنیتی قرار داده است.

داده‌هایی که این هکر در اختیار مقامات قضایی قرار داده است، شرایطی مشابه پرونده دیگری دارد که مأموران فدرال در ارتباط با آن تحقیق می‌کنند. این پرونده نیز در ارتباط با یک وب‌سایت استخدام قاتل در دارک‌وب است.

مقامات قضایی عنوان می‌کنند که منبع اطلاعاتی آنها، اطلاعات زیادی را در ارتباط با چندین پرونده مفتوح ارائه کرده است، اما اسمی از خود یا این سایت‌ها نبرده است.

مأموران فدرال بر این باورند که اطلاعاتی که این هکر در اختیار آنها قرار می‌دهد «قابل اعتماد» است. در اسناد بایگانی‌شده این پرونده، از هکر با عنوان یک شهروند خارجی که به جرم در اختیار داشتن تصاویر مستهجن کودکان محکوم شده است، یاد می‌شود.

اسناد پرونده فلکینز نشان می‌دهد که او (هکر) بدون هیچ درخواست مالی یا حتی درخواست برای آزادی از زندان با دولت آمریکا همکاری می‌کند.

وزارت امنیت میهن آمریکا هنوز به‌صورت رسمی در این باره اظهارنظر نکرده است.

بسیاری تصور می‌کنند که تراکنش‌های بیت کوین غیرقابل ره‌گیری هستند و می‌توان با استفاده از آنها به‌صورت «کاملا» ناشناس اقدام به تأمین مالی جرایم کرد. اما واقعیت اینجاست که بلاک چین بیت کوین در برخی مواقع به داد سیستم‌های امنیتی می‌رسد تا با کارآیی بهتری به پرونده‌ها رسیدگی کنند.

The post زنی در آمریکا به جرم استخدام قاتل با بیت کوین دستگیر شد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.