رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

۵۰ بیت کوین متعلق به زمان ساتوشی به صرافی بیتفینکس منتقل شد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

۵۰ بیت کوین متعلق به زمان ساتوشی ناکاموتو به یک کیف پول داغ در صرافی بیت فینکس منتقل شد. ارزش این بیت کوین‌ها در حال حاضر بیش از ۵۲۷,۰۰۰ دلار است.

به گزارش دیکریپت، این ۵۰ بیت کوین، در ماه مه سال ۲۰۱۰ و زمانی که تنها یک سال و نیم از تولد بیت کوین می‌گذشت، استخراج شده‌اند. مالک بیت کوین‌ها از آن زمان تا به حال این ارزها را انتقال نداده بود! بی‌تی‌سی‌پارسر (BTCparser)، یک ربات تلگرامی که تراکنش‌های بیت کوین را ره‌گیری می‌کند، انتقال این ارزها را گزارش کرده بود.

صاحب ارزها، تمام ۵۰ بیت کوین خود را در بیت فینکس فروخت. با فروش این بیت کوین‌ها، او نیم میلیون دلار سود خالص به جیب زد. به احتمال زیاد، او در سال ۲۰۱۰ پولی برای این ارزها پرداخت نکرده بود. در آن زمان به‌دلیل سختی بسیار پایین شبکه بیت کوین، استخراج آن بسیار آسان بود.

از آنجا که استخراج این ارزها در زمانی انجام گرفته است که ساتوشی ناکاموتو، خالق ناشناس بیت کوین، در انجمن‌های بیت کوین فعالیت داشت، به «بیت کوین‌های دوران ساتوشی» معروف‌اند. این احتمال نیز وجود دارد که مالک این بیت کوین‌ها در توسعه پادشاه ارزهای دیجیتال همکاری داشته است. آخرین فعالیت ساتوشی در انجمن بیت کوین تاک (Bitcointalk)، در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۰ (۲۲ آذر ۸۹) انجام گرفت.

چندی پیش و در ماه مه (اردیبهشت)، ۵۰ بیت کوین دیگر که در فوریه سال ۲۰۰۹، استخراج شده بودند از طریق صرافی‌های کوین بیس و بایننس نقد شد!

برخی معتقدند از آنجا که بیت کوین در آن زمان هنوز به محبوبیت چندانی دست نیافته بود، احتمال دارد این ارزها را خود ساتوشی یا نزدیکان او استخراج کرده باشند. جوزف یانگ (Joseph Young) در توییتر خود ضمن اشاره به تاریخ استخراج این بیت کوین‌ها، نوشت:

سؤال من این نیست که چه کسی ۵۰ بیت کوین را بعد از ۱۰ سال برای اولین بار منتقل کرده است، بلکه این است که چرا این کار را انجام داده است؟

برخی دیگر با اشاره به الگوی استخراج بیت کوین‌های ساتوشی ناکاموتو اعلام کردند که این بیت کوین‌ها متعلق به ساتوشی نیست.

الگوی استخراج ساتوشی ناکاموتوالگوی استخراج ساتوشی ناکاموتو

عده‌ای دیگر این انتقال و نوسانات قیمت بیت کوین را رویدادهایی مرتبط دانستند! به‌گفته آنها، این یک نشانه خوب است؛ چرا که این طرفدار قدیمی بیت کوین فکر می‌کند به‌زودی شاهد یک جهش صعودی خواهیم بود. در ماه مه، بلافاصله پس از انتقال بیت کوین‌های ساتوشی، قیمت این ارز دیجیتال ۷ درصد سقوط کرد. انتقال روز گذشته هم باعث سقوطی دو درصدی در قیمت بیت کوین شد. گفتنی است که این انتقال‌ها در گذشته ۴ بار اتفاق افتاده است و پس از هر کدام، شاهد جهشی قابل‌توجه بودیم. یکی از کاربران توییتر، ضمن اشاره به این موضوع نوشت:

آنها عادت دارند قبل از پامپ‌های بزرگ، بفروشند!

اعلام خبر ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کرونا و شکایت دادگستری ایالات متحده از صرافی بیت مکس، باعث شد تا انتقال این بیت کوین‌ها سر و صدای چندانی به پا نکند. باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقاتی منتظر ارز شماره یک بازار نشسته است.

The post ۵۰ بیت کوین متعلق به زمان ساتوشی به صرافی بیتفینکس منتقل شد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.