رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

یک معیار بنیادین در بازار نشان می‌دهد که بازار ممکن است وارد «فصل آلت کوین‌ها» شود

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

بازار ارزهای دیجیتال، روزها و هفته‌های دشواری را سپری کرده است. فروشندگان، کنترل کامل آلت کوین‌ها را در دست گرفته‌اند و بیت کوین، ارز دیجیتال شماره یک بازار نیز به‌طور دائم در حال نوسان در محدوده قیمتی ۱۰,۲۰۰ تا ۱۱,۲۰۰ دلار است.

به گزارش کریپتواسلیت، این شرایط باعث حاکم‌شدن جوی از بلاتکلیفی بر سرمایه‌گذارانی شده است که درصدد گریختن از «دارایی‌های بتا یا ثانوی» هستند تا بتوانند از سقوط احتمالی ارزش سرمایه‌های خود جلوگیری کنند.

همان‌طور که پیش‌تر در خبرها خواندید، هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال، روزهای پرحادثه‌ای را تجربه کرد. در روزهای آغازین هفته اخیر، خبر هک ۱۵۰ میلیون دلاری صرافی کوکوین منتشر شد و در ادامه، شکایت کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) از هم‌بنیان‌گذار صرافی بیتمکس به اتهام نقض قوانین نظارتی خبرساز شد.

در روز پایانی هفته نیز، خبر ابتلای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به بیماری کووید-۱۹ به آشفتگی بازارهای مالی جهانی انجامید. در این میان، بازار ارزهای دیجیتال نیز از این تلاطم در امان نماند و همچنان جوی از ترس بر سرمایه‌گذاران این بازار حاکم است.

تا زمانی که بیت کوین بتواند در محدوده قیمتی کنونی تثبیت شود یا آنکه برای آغاز یک روند صعودی خیز بردارد، این احتمال وجود دارد که آلت کوین‌ها همچنان شاهد تشدید فشار فروش باشند.

با این حال، یک شاخص بنیادی نشان می‌دهد که آلت‌ کوین‌ها و به‌ویژه کوین‌های حوزه دیفای ممکن است در آینده‌ای نزدیکی، روند صعودی جدید را از سر بگیرند.

دارایی‌های دیجیتال تعریف‌شده در حوزه دیفای، بیش از دیگر کوین‌ها از رکود اخیر بازار ارزهای دیجیتال آسیب دیدند.

بخشی از این اتفاق به رشد شتابان بهای این کوین‌ها در ماه‌‌های ژوییه و اوت (تیر و مرداد) و شرایط حبابی آن روزها بازمی‌گردد که در آن، بسیاری از کوین‌های دیفای، افزایشی دست‌کم ۱۰۰ درصدی را تجربه کردند.

این روزها اما ورق برگشته است و داده‌ها نشان می‌دهد که تنها در ۷ روز اخیر، کوین‌های دیفای ۱۱ درصد از ارزش خود را از دست داده‌اند.

تنها در عرض شبانه‌روز گذشته نیز بخش دیفای، شاهد افت ۴ درصدی بوده است. تا زمانی که امواج متلاطم حاکم بر بازار ارزهای دیجیتال فروکش نکنند، احتمالاً بسیاری از کوین‌ها عملکردی کمتر از حد انتظار را به نمایش خواهند گذاشت.

پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment) در تازه‌ترین گزارش خود گوشزد کرده است که حجم معاملات در صرافی‌های غیرمتمرکزی همچون یونی‌سواپ (Uniswap) می‌تواند دریچه‌ای به روی درک روندهای آتی بخش دیفای بگشاید.

در این گزارش خاطرنشان شده است که شکستن روند نزولی حجم معاملات می‌تواند نشانه‌ای دال بر افزایش احتمال وقوع یک حرکت صعودی در این بخش از بازار باشد.

در بخشی از گزارش سنتیمنت آمده است:

ما بر این باوریم که شاخصی بنیادی خبر از این می‌دهد که فصل آلت کوین‌ها به‌زودی از راه می‌رسد. حجم معاملات صرافی‌های غیرمتمرکز به‌نوعی نمایانگر خیز معامله‌گران برای آغاز یک شرط‌بندی تازه است. هرچه افراد بیشتری به صف معامله‌گران دیفای بپیوندند، آتش اشتیاق دیگر کاربران نیز برای بازگشت به دادوستد کوین‌های دیفای شعله‌ورتر می‌شود. با ادامه این شرایط، باز هم دوباره، دیفای و کوین‌های آن نقل محافل خواهند شد.

نمودار حجم معاملات صرافی یونی‌سواپحجم معاملات صرافی یونی‌سواپ. منبع: سنتیمنت

شکسته‌شدن خط روند در نمودار بالایی می‌تواند نشانه‌ای از آغاز دور دیگری از جنون دیفای باشد.

The post یک معیار بنیادین در بازار نشان می‌دهد که بازار ممکن است وارد «فصل آلت کوین‌ها» شود appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.