رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

مدل مشهور پیش‌بینی: ۳۵ درصد افراد معتقدند قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۱ به ۵۵ هزار دلار نخواهد رسید

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

۳۵ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی پلن‌بی (PlanB)، خالق مدل انباشت به عرضه، معتقدند که بیت کوین سال ۲۰۲۱ را در محدوده قیمتی کمتر از ۵۵,۰۰۰ دلار به پایان می‌رساند.

به گزارش کریپتوپوتیتو، بخش عمده‌ای از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ یا به سطح ۵۵,۰۰۰ دلاری می‌رسد یا سال را در قیمتی پایین‌تر از این محدوده به پایان می‌رساند.

پلن‌پی چند سال پیش مدل مشهور پیش‌بینی قیمت بیت کوین خود را که مدل انباشت به عرضه نام داشت، منتشر کرد. او در این مدل، انباشت را به‌عنوان ذخایر بیت کوین موجود تعریف می‌کند. میزان عرضه سالانه بیت کوین‌ها و ورود آنها به چرخه این ارز دیجیتال نیز به‌عنوان عرضه در این مدل یاد می‌شوند.

به‌عقیده پلن‌بی، همزمان با افزایش نرخ انباشت به عرضه، قیمت یک دارایی نیز به‌صورت مستقیم افزایش خواهد یافت. او بر پایه همین مدل، پیش‌بینی کرد که احتمالا پس از هاوینگ ماه مه (اردیبهشت) و تا پایان دسامبر ۲۰۲۱ (آذر ۱۴۰۰)، ارزش بازار بیت کوین به ۱ تریلیون دلار خواهد رسید. اگر ارزش بازار بیت کوین به ۱ تریلیون دلار برسد، قیمت این ارز دیجیتال نیز به ۵۵,۰۰۰ دلار به ازای هر واحد خواهد رسید.

پلن‌بی در نسخه بعدی از مدل پیش‌بینی قیمت خود، اعلام کرد که قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۱۰۰,۰۰۰ دلار می‌رسد. در نسخه سوم نیز قیمت را ۲۸۸,۰۰۰ دلار عنوان کرد.

آخرین به‌روزرسانی این مدل تفاوت‌های بسیاری با مدل اصلی انباشت به عرضه دارد. در مدل جدید، فازهای مختلفی که بیت کوین از سال ۲۰۰۹ آنها را طی کرده است نیز در نظر گرفته شده‌اند. این فازها عبارتند از: «اثبات مفهوم» و تغییر آن به «فاز پرداخت»، سپس مرحله «طلای الکترونیک» و در نهایت یک «دارایی مالی».

مدل مشهور پیش‌بینی: ۳۵ درصد افراد معتقدند قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۱ به ۵۵ هزار دلار نخواهد رسیدنظرسنجی توییتری پلن‌بی

پلن‌بی در توییتر خود از دنبال‌کنندگانش خواست تا با شرکت در نظرسنجی او، پیش‌بینی خودشان را از قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ اعلام کنند.

از بین ۲۴,۱۳۴ شرکت‌کننده، ۳۴.۶٪ معتقد بودند که قیمت بیت کوین پایین‌تر از ۵۵,۰۰۰ دلار باقی خواهد ماند. این همان رقمی است که مدل اول انباشت به عرضه پیش‌بینی کرده بود.

۱۹.۳ درصد از شرکت‌کنندگان عنوان کردند که قیمت بیت کوین در طول ۱۵ ماه آینده به محدوده‌ای بالاتر از ۵۵۰۰۰ دلار می‌رسد. در این بین، ۴۶ درصد اعلام کردند که قیمت بیت کوین وارد محدوده شش رقمی می‌شود. ۲۶.۵٪ گزینه ۱۰۰,۰۰۰ دلار را انتخاب کردند و ۱۹.۵٪ نیز اعلام کردند که قیمت بیت کوین به ۲۸۸,۰۰۰ دلار می‌رسد.

گفتنی است که با رسیدن قیمت بیت کوین به ۲۸۸,۰۰۰ دلار، شاهد رشدی ۲۵۰۰ درصدی خواهیم بود و ارزش بازار آن نیز به ۵ تریلیون دلار می‌رسد. حتی با وجود این جهش و رسیدن به ارزش ۵ تریلیون دلاری، بازهم فاصله ارزش بازار بیت کوین با ارزش بازار طلا، بسیار زیاد است.

The post مدل مشهور پیش‌بینی: ۳۵ درصد افراد معتقدند قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۱ به ۵۵ هزار دلار نخواهد رسید appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.