رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

پیکاپ ویزای کانادا و ویزای مولتی کانادا و مراحل انجام آن چگونه ؟ (بخش دوم)

امتیاز دادن به این موضوع:


babaks2

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 

x1457247417_amigo,P20gasht-visa6.jpg.pag
به‌عنوان‌مثال اگر فرد متقاضی برای انجام انگشت‌نگاری به دبی رفته باشد و پس از دریافت کردن ایمیل به سفارت کانادا در آنکارا برود، مشکلی نخواهد داشت. نکته‌ی مهم انجام کلیه‌ی مراحل برای اخذ ویزای کانادا در مدت مشخص‌شده می‌باشد.

مدت‌زمان پیکاپ ویزای کانادا چند روز می‌باشد؟

زمانی که پیکاپ ویزا کانادا به طول می‌انجامد به شهر درخواست شده بستگی دارد و 5-1 هفته می‌باشد.

برای استفاده کردن از مزایای پیکاپ باید شرایط ذیل را داشته باشید.

دریافت پاسخ مثبت سفارت

همان‌گونه که پیش‌تر هم ذکر شد ارسال پاسخ مثبت از طریق ایمیل بسیار ضروری می‌باشد. شما با دیدن این تأییدیه می‌توانید از ویژگی‌های پیکاپ ویزای کانادا استفاده کنید. پس‌ازآن که پاسخ را دریافت کردید می‌توانید پاسخ را به همراه گذرنامه‌ی خود به شرکتی که از سابقه‌ی خوبی برخوردار بوده و معتبر باشد ارسال کنید.

عقد قرارداد

برای اینکه بتوانید از این مزایا استفاده کنید باید به‌طور رسمی قراردادی را با شرکت مربوطه بپیوندید. کسی که برای این کار در نظر می‌گیرید باید بسیار قابل‌اعتماد باشد. پیدا کردن شرکتی معتبر برای اخذ ویزای کانادا از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌تواند شمارا زودتر به هدفتان برساند.

نبود سفارت‌خانه کشور مقصد در ایران

هنگامی‌که سفارت‌خانه کشور مقصد ایران نباشد می‌توانید از این ویژگی بهره ببرید. اگر این‌گونه نباشد می‌توانید حضوراً به سفارت‌خانه موردنظر مراجعه کرده و با ارائه دادن گذرنامه‌ی خود ویزا کانادا را دریافت کنید.

وجود پاسپورت

پاسپورتی معتبر است که دو صفحه‌ی خالی داشته باشد. این نکته را هرگز فراموش نکنید. سعی کنید برای پاسپورت خود از جلدی استفاده کنید که سالم بماند و مشکلی برایتان پیش نیاورد.

زمان

زمان‌بندی شما در اخذ ویزای کانادا امری ضروری است. شما تنها 1 ماه فرصت دارید تا ویزای خود را دریافت کنید و به کشوری که در نظر دارید سفر کنید. بهتر است در این بازه‌ی زمانی مشخص‌شده پس از دریافت ایمیل اقدام به گرفتن ویزا کانادا کنید.

پیکاپ ویزای کانادا

هنگامی که افراد برای دریافت هر ویزایی اقدام می کنند، بعد از قبول شدن درخواستشان توسط سفارت آن کشور، باید پاسپورتشان را به آن سفارت تحویل داده تا ویزا در پاسپورت الصاق شود. به این فرآیند در اصطلاح پیکاپ ویزا می گویند.

ویزای مولتی کانادا با قیمت مناسب

در مورد کشور کانادا از آنجایی که سفارتی در ایران ندارد، پاسپورت شخص برای پیکاپ، باید به یکی از کشورهای همسایه مثل ترکیه فرستاده شود. افراد می توانند خودشان برای این کار به کشورهای اطراف سفر کنند، اما از آنجایی که این کار با صرف هزینه و وقت زیاد همراه است، این امکان نیز وجود دارد تا افراد یک نماینده قانونی برای خود انتخاب کرده تا روند پیکاپ ویزا تسریع شود.

پیکاپ ویزای کانادا

همانند دیگر امور مربوط به سفارت، زمان دقیقی را نمی توان برای پیکاپ ویزای کانادا تعیین کرد، اما به طور حدودی، پیکاپ ویزای کانادا بین 1 تا 3 هفته به طول می انجامد.

ویزای مولتی کانادا با قیمت مناسب

بعد از ثبت نام برای دریافت ویزای کانادا در وب سایت این کشور، درصورت مورد قبول واقع شدن درخواست ویزای اشخاص، نامه ای به اکانت شخص در وب سایت این کشور تحت عنوان “Original Passport Request” ارسال می شود. اشخاص (یا نماینده ی قانونی آنها) بعد از دریافت این نامه، باید به همراه پاسپورت شخص به سفارت کانادا، جهت پیکاپ ویزا مراجعه کنند.

نکته: اگرچه تقریبا در همه ی موارد، دریافت نامه “Original Passport Request” به معنای قبول شدن درخواست ویزای کانادا شخص است، اما ممکن است در حین انجام پروسه پیکاپ، نظر افسر اداره مهاجرت، رد شدن درخواست باشد. اما این مورد بسیار بسیار نادر است.

پیکاپ ویزای کانادا

نامه “Original Passport Request” یا همان نامه قبولی ویزا
اصل پاسپورت
رسید انگشت نگاری (در صورت موجود بودن)
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.