رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

موزه هنر سائوپائولو برزیل

امتیاز دادن به این موضوع:


sahar25

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%B7%20%D9%87%D9%88%


آشنایی با موزه هنر سائوپائولو در برزیل



این شهر از بزرگترین و پرجمعیت‎ترین شهرهای موجود در کشور برزیل می‎باشد که با توجه به آمار منتشر شده در سال 2017 بیش از 12 میلیون نفر در این شهر سکونت دارند. این شهر از نظر اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در کشور برزیل از اهمیت ویژه‎ای برخوردار است.



در این شهر جاذبه‏‎های گردشگری و تاریخی فراوانی وجود دارد که همین موضوع سبب شده تا این شهر به یک شهر توریستی و گردشگری تبدیل شود و همه ساله افراد زیادی با تور برزیل برای دیدن آن به این منطقه از جهان سفر کنند. شهر سائوپائولو از آب و هوای گرمسیری بهره می‎برد و همین موضوع سبب می‎شود که گردشگران بتوانند در تمامی فصل‎های سال با بلیط خارجی و با استفاده از تور برزیل به این شهر سفر کنند.



دما در این شهر به گونه‎ای است که میانگین دمای آن در تابستان 19 درجه سانتی‎گراد و در زمستان‎ها 10 درجه سانتی‎گراد می‎باشد. بیشینه دمایی که در این شهر گزارش شده است 37 درجه سانتی‎گراد و کمترین دما منفی 3 درجه سانتی‎گراد بوده است. در صورتیکه با تور برزیل و یا با استفاده از بلیط داخلی به این شهر سفر کردید خودتان را برای مواجهه با باران‎های موسمی در این شهر آماده کنید و حتما در این سفر لباس‎های مناسب را به همراه خود ببرید. برای مشاهده قیمت تور برزیل وارد سایت سام سیر شوید.



در ادامه به معرفی برخی از مناطق گردشگری و تاریخی موجود در این شهر خواهیم پرداخت که جهانگردان بسیاری برای دیدن آنها با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی به این شهر سفر می‎کنند.




موزه هنر سائوپائولو





این موزه که در سال 1968 افتتاح شده است توسط محلی‎ها با نام masp شناخته می‎شود. این موزه یکی از جامع‎ترین و مشهورترین کلکسیون‎های هنر غرب آمریکا جنوبی می‎باشد که با توجه به قدمت کمش از شهرت فراوانی برخوردار است و همه ساله افراد زیادی در سفر خود با تور برزیل به این شهر از این موزه دیدن خواهند کرد.



در این موزه می‎توانید از آثاری که متعلق به امپرسیونیست هستند بازدید بعمل آورید . علاوه‎بر این در این موزه آثاری از نخبگان هنر مدرن مانند رینور، ون گوک، ماتیس، مانت، دبرت، پیکاسو و میره وجود دارد که با سفر به این شهر با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی می‎توانید از آنها دیدن کنید و لذت ببرید. در این موزه علاوه‎بر این آثار هنری 73 مجسمه نیز وجود دارد که شخصا توسط دگاس ساخته شده‎اند. برای ساخت این مجسمه‎ها از برنز استفاده شده است.



اگر چه قدمت این موزه به دوره رنسانس باز می‎گردد اما این موزه اولین موزه در سطح قاره است که بر روی آثار هنرمندان نیمه دوم قرن بیستم نیز تمرکز کرده است. از این‎رو همه ساله گردشگران فراوانی با تور برزیل و با استفاده از بلیط داخلی و بلیط خارجی به این شهر سفر می‎کنند تا بتوانند از این موزه و آثاری که در آن وجود دارد از نزدیک دیدن کنند.



در این موزه کلکسیون فوق‎العاده و خیره کننده‎ای وجود دارد که به دلیل وجود آن می‎توان این موزه را هم ردیف با موزه‎های تات مدرن، موما و مرکز پومپیدو دانست. ساختمان این موزه توسط معماری برزیلی-ایتالیایی ساخته شده است که از نمونه‎های بارز معماری و هنر مدرنیسم می‎باشد. برای دیدن این موزه زیبا می‎توانید با بلیط خارجی و بلیط داخلی به شهر سائوپائولو سفر کنید.بعد از خواند مطلب موزه هنر سائوپائولو در برزیل شما کاملا با این بخش آشنا می شوید.



میدانی در این بنا وجود دارد که در آن بازار عتیقه فروش‎ها قرار گرفته است و در آن کنسرتهای زیبا و پر شور و نشاطی اجرا می‎شود. این موزه بقدری مهم است که وقتی به این شهر سفر کرده‎اید و تنها زمان بازدید از یک یا دو مکان گردشگری در این شهر را دارا می‎باشید اولین الویتتان باید بازدید از این موزه باشد و وقت گذاشتن برای آن باشد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.