رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر)

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، لایت کوین، کاردانو، بایننس کوین، پولکادات و چین لینک را برای امروز (۲۲ مهر) در ادامه می‌خوانید:

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در ۱۰ اکتبر از سطح ۱۱,۴۸۲.۴۴ دلار به‌سمت پایین چرخیده است، اما خریداران موفق به حفظ قیمت در بالای حمایت اخیر در ۱۱,۱۷۸ دلار بوده‌اند. این نشان‌دهنده قدرت روند است، زیرا این افراد منتظر پولبک (بازگشت قیمت) عمیق‌تر نمانده‌اند.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

خریداران موفق به هدایت قیمت به بالای مقاومت ۱۱,۵۰۰ دلار بوده‌اند، با تثبیت قیمت در بالای این سطح، جهش آن تا ۱۲,۰۵۰ دلار ممکن خواهد بود. میانگین‌های متحرک یک تقاطع صعودی را ثبت کرده و شاخص قدرت نسبی (RSI) به بالای سطح ۶۷ رفته است. این عوامل برتری خریداران را نشان می‌دهد.

با افزایش شتاب قیمت و هدایت آن به بالای ۱۲,۰۵۰ دلار، امکان دیده‌شدن دوباره ۱۲,۴۶۰ دلار وجود خواهد داشت. با شکست این سطح نیز، احتمال ادامه روند صعودی تا ۱۴,۰۰۰ دلار وجود خواهد داشت.

در طرف مقابل چرخش قیمت از سطوح فعلی و ریزش به زیر ۱۱,۱۷۸ دلار، ورود فروشندگان را به بازار در سطوح بالاتر هشدار خواهد داد. شکست قیمت به زیر میانگین‌های متحرک ‌به‌معنی برتری فروشندگان خواهد بود.

  • مقاومت‌ها: ۱۲,۰۵۰ – ۱۲,۴۶۰ – ۱۴,۰۰۰
  • حمایت‌ها: ۱۱,۱۷۸

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم

قیمت اتریوم در ۱۰ اکتبر به‌ بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA ۵۰ – خط قرمز در تصویر) در ۳۷۰ دلار رفته است. نکته مثبت این است که قیمت در ۱۱ اکتبر در بالای این میانگین بسته شده است.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

نبود قطعیت درباره مسیر بعدی قیمت، به‌نفع خریداران تمام شده و این گروه در وضعیت فعلی در تلاش برای هدایت قیمت به بالای مقاومت ۳۹۵ دلار هستند. با وقوع چنین حرکتی، احتمال رشد قیمت تا ۴۸۸.۱۳۴ دلار تقویت خواهد شد.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در حال چرخش به‌سمت بالا است و شاخص قدرت نسبی (RSI) به بالای سطح ۶۱ رفته است. بنابراین برتری فعلی با خریداران است.

دیدگاه صعود قیمت با چرخش آن از ۳۹۵ دلار و ریزش به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در ۳۶۰ دلار منتفی خواهد شد. چنین حرکتی به نوسانات محدود قیمت برای چند روز منجر می‌شود.

  • مقاومت‌: ۳۹۵ – ۴۸۸.۱۳۴
  • حمایت‌: ۳۶۰

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل

قیمت ریپل در وضعیت فعلی در تلاش برای نقض مقاومت ۰.۲۶ دلاری خود است. اگر فروشندگان موفق به پایین‌آوردن قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۰.۲۴۷ دلار شوند، ادامه ریزش آن تا ۰.۲۴ دلار ممکن خواهد بود. چنین حرکتی از نوسانات محدود قیمت برای چند روز دیگر خبر می‌دهد.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

به‌هرحال، با شکست و تثبیت قیمت در بالای ۰.۲۶ دلار، الگوی سر و شانه معکوس با هدف ۰.۳۰۰۲۸۸ دلار فعال خواهد شد. شیب رو‌به‌بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) و شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه مثبت خود قرار گرفته است. این‌ها برتری خریداران را نشان می‌دهد.

دیدگاه معکوس‌شدن روند قیمت به صعودی، با چرخش آن از سطوح فعلی و ریزش به زیر ۰.۲۴ دلار منتفی خواهد شد.

  • مقاومت‌ها: ۰.۲۶ – ۰.۳۰۰۲۸۸
  • حمایت‌ها: ۰.۲۴۷ – ۰.۲۴

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت‌ کوین کش

خریداران در ۱۰ و ۱۱ اکتبر قیمت بیت کوین کش را به بالای مقاومت ۲۴۲ دلار هل داده‌اند. فتیله‌های بلند شمع‌های قیمت در تایم‌فریم روزانه نشان‌دهنده این است که این افراد موفق به تثبیت قیمت در سطوح بالاتر نبوده‌اند. در نتیجه قیمت دوباره به محدوده ۲۰۰ الی ۲۴۲ دلار وارد شده است.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

به‌هرحال، جهش قوی قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۲۳۰ دلار و فتیله‌های بلند شمع‌ها بیانگر جریان خرید در سطوح پایین‌تر است. شیب تدریجی صعودی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه مثبت برتری خریداران را نشان می‌دهد.

اگر قیمت به بالای مقاومت بالاسر حرکت کرده و تثبیت شود، احتمال شروع روند صعودی با هدف ۲۸۰ دلار وجود خواهد داشت. دیدگاه صعودی با چرخش قیمت از سطوح فعلی و نقض حمایت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه منتفی خواهد شد.

  • مقاومت‌ها: ۲۴۲ – ۲۸۰
  • حمایت‌ها: ۲۳۰ – ۲۰۰

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بایننس کوین

قیمت بایننس کوین به بالای الگوی مثلث متقارن و مقاومت ۲۹.۵۶۴۶ دلار حرکت کرده است. این نشان‌دهنده عملکرد قیمت به‌عنوان یک الگوی ادامه‌دهنده و بازگشت خریداران است.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

شیب هر دو میانگین متحرک همچنان صعودی بوده و شاخص قدرت نسبی (RSI) به بالای سطح ۶۵ رفته است. این عوامل برتری خریداران را می‌رساند. احتمال ادامه روند صعودی با هدف ۳۳.۳۸۸۸ دلار وجود دارد. قیمت در این سطح با مقاومتی کلیدی رو‌به‌رو خواهد شد. به‌هرحال، اگر خریداران قیمت را به بالای این مقاومت هدایت کنند، احتمال دیده‌شدن دوباره سقف قیمت در ۳۹.۵۹۴۱ دلار وجود خواهد داشت.

دیدگاه صعودی با چرخش قیمت از سطوح فعلی و ریزش به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA ۵۰ – خط قرمز در تصویر) در ۲۵.۷۲ دلار منتفی خواهد شد.

  • مقاومت‌ها: ۳۳.۳۸۸۸ – ۳۹.۵۹۴۱
  • حمایت‌ها: ۲۵.۷۲

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت چین لینک

قیمت چین لینک در ۱۱ اکتبر به بالای خط روند نزولی حرکت کرده و قیمت در وضعیت فعلی در تلاش برای حرکت به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA ۵۰ – خط قرمز در تصویر) در ۱۱.۵۳ دلار است. اگر خریداران موفق به تثبیت قیمت در بالای ۱۱.۲۰ دلار شوند، توالی سقف‌ و کف‌های پایین‌تر در قیمت شکسته خواهد شد.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

چنین حرکتی پایان روند نزولی را پیشنهاد می‌دهد، بنابراین احتمال شروع روند صعودی یا نوسانات محدود قیمت برای چند روز وجود خواهد داشت. در بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA ۵۰ – خط قرمز در تصویر)، احتمال صعود قیمت تا ۱۳.۲۸ دلار وجود خواهد داشت. در این سطح فروشندگان دست‌به‌کار خواهند شد.

بااین‌حال اگر خریداران موفق به هدایت قیمت به بالای ۱۳.۲۸ دلار شوند، احتمال شروع روند صعود جدید وجود خواهد داشت. در طرف مقابل، اگر قیمت از سطوح فعلی به سمت پایین بچرخد، احتمال نوسانات محدود قیمت وجود خواهد داشت.

  • مقاومت‌ها: ۱۱.۵۳ – ۱۳.۲۸
  • حمایت‌ها: ۱۰.۲۰

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت پولکادات

قیمت پولکادات در تلاش برای حرکت به بالای سطح ۴.۶۱۱۲ دلار است. این عوامل نشان می‌دهد که فروشندگان در بازیابی قیمت تا این مقاومت به بازار ورود می‌کنند.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) افقی شده و شاخص قدرت نسبی (RSI) در بالای ناحیه میانی خود قرار گرفته است. بنابراین می‌توان گفت بین عرضه و تقاضا تعادل وجود دارد. با حرکت و تثبیت قیمت در بالای مقاومت بالاسر در ۴.۶۱۱۲ دلار، امکان رشد قیمت تا ۵.۵۸۹۹ دلار وجود خواهد داشت.

به‌هرحال با چرخش قیمت از سطوح فعلی و ریزش به زیر ۴ دلار، نوسانات محدود قیمت برای چند روز ادامه خواهد داشت.

  • مقاومت‌ها: ۴.۶۱۱۲ – ۵.۵۸۹۹
  • حمایت‌ها: ۴

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت کاردانو

قیمت کاردانو با مقاومت خط گردن الگوی احتمالی سر و شانه معکوس مواجه است، اما نکته مثبت این است که خریداران به قیمت اجازه تثبیت در زیر حمایت ۰.۱۰۴۰۴۴ دلار را نداده‌اند.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

خریداران بار دیگر در تلاش برای هدایت قیمت به بالای خط گردن الگو هستند. در این صورت این الگوی بازگشتی فعال خواهد شد. اولین هدف قیمت در مسیر صعود ۰.۱۲۸ دلار و در صورت نفوذ به این سطح، هدف بعدی ۰.۱۴۴۵ دلار خواهد بود.

دیدگاه صعودی با چرخش قیمت از سطوح فعلی و نفوذ به زیر میانگین‌های متحرک منتفی خواهد شد. در زیر این سطح احتمال ادامه ریزش تا ۰.۰۹ دلار و سپس تا ۰.۰۸۵۵ دلار ممکن است.

  • مقاومت‌ها: ۰.۱۲۸ – ۰.۱۴۴۵
  • حمایت‌ها: ۰.۱۰۴۰۴۴ – ۰.۰۹ – ۰.۰۸۵۵

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت کوین

قیمت لایت کوین در ۱۲ اکتبر به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA ۵۰ – خط قرمز در تصویر) در ۴۹.۶۷ دلار رفته است. خریداران برای هدایت قیمت به بالای ناحیه مقاومتی ۵۱ الی ۵۲.۳۶ دلار تلاش خواهند کرد. در این صورت احتمال آغاز روند صعودی وجود دارد.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در ۴۷.۶۵ دلار رفته و شاخص قدرت نسبی (RSI) در بالای ۶۲ قرار گرفته است. این عوامل برتری خریداران را نشان می‌دهد. با بسته‌شدن قیمت در بالای ۵۲.۳۶ دلار، احتمال جهش قیمت تا ۶۴ و ۶۸.۹۰۰۸ دلار وجود خواهد داشت.

از طرفی اگر قیمت از ناحیه مقاومتی بالاسر به‌سمت پایین چرخش کند، احتمال نوسانات محدود قیمت برای چند روز دیگر وجود خواهد داشت. اولین نشانه ضعف قیمت، شکست و تثبیت آن در زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خواهد بود.

  • مقاومت‌ها: ۴۹.۶۷ – ۵۱ – ۵۲.۳۶ – ۶۴ – ۶۸.۹۰۰۸
  • حمایت‌ها: ۴۷.۶۵

The post تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.