رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

وضعیت بازار: کاهش قیمت بیت کوین، اتریوم و آلت کوین‌های بالای جدول

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

از روز گذشته تاکنون اکثر آلت کوین‌های پرارزش بازار با کاهش جزئی قیمت مواجه شده‌اند. بیت کوین نیز با افتی ۱ درصدی اکنون در محدوده ۱۱,۳۱۶ دلار دادوستد می‌شود.

به گزارش کریپتوپوتیتو، طی شبانه‌روز گذشته، قیمت بیت کوین به‌جز جهشی کوتاه برای لمس آستانه ۱۱,۵۰۰ دلار در باقی ساعات در محدوده ۱۱,۴۰۰ دلار در نوسان بوده است. بیشتر آلت کوین‌ها نیز با افتی جزئی روبه‌رو شده‌اند، از جمله اتریوم که به زیر سطح ۳۸۰ دلار لغزید و ریپل که با افتی ۳.۹۶ درصدی به زیر مرز ۰.۲۵ دلار کاهش پیدا کرد.

همان‌طور که روز گذشته در خبرها خواندید، علی‌رغم انتشار خبر درخواست دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای تصویب بسته محرک اقتصادی جدید، بیت کوین کماکان در محدوده ۱۱,۴۰۰ دلار معامله می‌شود. با این حال، طی ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین توانست برای لحظاتی، اوج قیمتی روزانه ۱۱,۵۵۰ دلار را نیز به ثبت برساند.

این افزایش اما دوامی نیاورد و بیت کوین مجدداً سیری نزولی در پیش گرفت. در ادامه نیز بهای این ارز دیجیتال پیشتاز طی معاملات روزانه، سطوح زیر ۱۱,۳۰۰ دلار را نیز مشاهده کرد.

با این حال، بیت کوین در ساعات بعدی توانست در روندی صعودی، به سطوح قیمت پیشین خود بازگردد و در حوالی ۱۱,۴۰۰ دلار جای پای خودش را محکم کند.

آن‌طور که شاخص‌های تکنیکال نشان می‌دهند، در صورت وقوع روندی نزولی، سطوح حمایت بعدی‌ می‌توانند در مجاورت ۱۱,۲۰۰، ۱۱,۰۵۰ و ۱۰,۹۳۰ دلار شکل بگیرند. اگر هم بنا بر صعود باشد، ۱۱,۴۶۴ دلار و ۱۱,۶۰۰ دلار می‌توانند سطوح مقاومت بعدی باشند.

نمودار قیمت بیت کویننمودار قیمت بیت کوین.منبع: تریدینگ ویو

گفتنی است سه شاخص اصلی بازار سهام ایالات متحده در پایان معاملات روز گذشته با افتی ۰.۶ تا ۰.۸ درصدی مواجه شدند. با توجه به آنکه طی ماه‌های اخیر، هم‌بستگی میان بیت کوین و بازار سرمایه آمریکا رو به فزونی گذاشته، می‌توان ادعا کرد که افت جزئی قیمت بیت کوین، بی‌ارتباط با کاهش شاخص بورس آمریکا نبوده است.

همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، نقشه بازار در روز گذشته تقریباً قرمزپوش شده است. در میان آلت کوین‌ها قیمت اتریوم نتوانسته روند صعودی خود را حفظ کند و با کاهشی ۲.۵۷ درصدی طی شبانه‌روز گذشته، اکنون در محدوده ۳۷۲ دلار در حال نوسان است.

نقشه بازار ارزهای دیجیتالنقشه بازار ارزهای دیجیتال. منبع: quantifycrypto

ریپل نیز با افتی ۳.۹۶ درصدی مواجه شد و در حال حاضر در محدوده ۰.۲۴۴ دلار خرید و فروش می‌شود. پولکادات، چین لینک، کاردانو و لایت کوین نیز هر یک به‌ترتیب با ۶.۶، ۵.۰۴، ۴.۸۴ و ۳.۱۵ درصد کاهش قیمت مواجه شدند.

گفتنی است در میان انبوه ارزهای دیجیتال، بیت کوین کش از جمله انگشت‌شمار ارزهایی است که طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش قیمت مواجه شده است.

نیر پروتکل (Near Protocol) نیز بزرگ‌ترین بازنده شبانه‌روز گذشته بود. گفتنی است قیمت این آلت کوین پس از فروکش کردن تب‌وتاب فهرست‌شدن آن در دو صرافی بایننس و هیوبی با افت چشم‌گیر ۳۰ درصدی مواجه شد.

توکن‌های یونی‌سواپ (Uniswap)، استورج (Storj)، زیرو ایکس (0x)، اوشن پروتکل (Ocean Protocol) و سینتیکس نتورک توکن (Synthetix Network) نیز به‌ترتیب با افتی ۱۵.۸۶، ۱۵.۱۱، ۱۰.۵۹، ۸.۶۴ و ۸.۴ روبه‌رو شدند.

جالب آنکه توکن ABBC Coin با بر جای گذاشتن رکودی چشم‌گیر، رشدی تقریباً ۵۰ درصدی را طی شبانه‌روز گذشته تجربه کرد. توکن رزرو رایتس (Reserve Rights) نیز با افزایشی ۸.۷۳ درصدی مواجه شد.

The post وضعیت بازار: کاهش قیمت بیت کوین، اتریوم و آلت کوین‌های بالای جدول appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.