رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

ارز دیجیتال فایل کوین در صرافی‌ها عرضه شد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

صرافی‌های جمینی و کراکن اعلام کرده‌اند که معاملات فایل کوین (Filecoin) را به پلتفرم خود اضافه می‌کنند. شبکه اصلی فایل کوین به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش «The Block»، صرافی جمینی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که واریز و برداشت فایل کوین را از امروز (پنجشنبه)، همزمان با راه‌اندازی شبکه اصلی فایل کوین، آغاز می‌کند. پلتفرم نگهداری (کاستودی) جمینی نیز این ارز دیجیتال را به فهرست ارزهای پشتیبانی‌شده خود اضافه خواهد کرد. از سوی دیگر، صرافی کراکن نیز روی دوشنبه اعلام کرده بود از امروز (۱۵ اکتبر)، معاملات جفت ارزهای فایل کوین/دلار، فایل کوین/یورو، فایل کوین/بیت کوین و فایل کوین/اتر را به پلتفرم خود اضافه می‌کند.

در گذشته تنها شاهد آن بودیم که ارزهای دیجیتال تنها پس از راه‌اندازی شبکه اصلی به صرافی‌ها اضافه می‌شدند؛ موضوعی که حالا برای فایل کوین صدق نمی‌کند و این مسئله این ارز دیجیتال را به یک استثنا بدل کرده است. تا به اینجا کراکن و جمینی تنها صرافی‌های بزرگی هستند که فایل کوین را به فهرست ارزهای خود اضافه می‌کنند.

پروتکل لبز (Protocol Labs) توسعه ارز دیجیتال فایل کوین را بر عهده داشت. این ارز دیجیتال یک فضای ذخیره‌سازی غیرمتمرکز است؛ به‌عبارت دیگر، کاربران می‌توانند با خرید و فروش توکن‌های فایل کوین، از فضای ذخیره‌سازی موجود در این بلاک چین استفاده کنند. توسعه این پروژه از سال ۲۰۱۷ آغاز شده است و پروتکل لبز از طریق عرضه اولیه سکه آن تنها در عرضه ۳۰ دقیقه ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه جذب کردند. در ابتدا قرار بود فایل کوین ماه مارس (اسفند ۹۸) عرضه شود.

جرمی ولچ (Jeremy Welch)، معاون بخش محصولات کراکن، در مصاحبه‌ای ضمن بیان این مسئله که اضافه‌کردن فایل کوین به‌معنای «تغییر» استراتژی این صرافی برای اضافه‌کردن ارزها به این پلتفرم نیست، افزود:

چهارچوب جامعی برای بررسی تلاش‌ها در جهت توسعه پروژه‌ها داریم و روند بررسی مطابقت با قوانین و امنیت پروژه‌ها نیز سخت‌گیرانه است.

صرافی جمینی هنوز واکنشی نسبت به تصمیم خود مبنی بر اضافه‌کردن فایل به پلتفرم خود نشان نداده است.

صرافی هوبی (Huobi) نیز اعلام کرده است که همزمان با راه‌اندازی شبکه فایل کوین، این ارز دیجیتال را به فهرست ارزهای پشتیبانی‌شده خود اضافه می‌کند. صرافی‌های بزرگی نظیر بایننس و «OKEx» هم هنوز واکنشی نسبت به اخبار فایل کوین نشان نداده‌اند.

The post ارز دیجیتال فایل کوین در صرافی‌ها عرضه شد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.