رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

اول هفته صعودی: تمام بازار منتظر حرکت قیمت بیت کوین است

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

بیت کوین علی‌رغم سقوط موقت به زیر ۱۱,۳۰۰ دلار، در روزهای اخیر قیمت خود را در حدود ۱۱,۴۰۰ دلار حفظ کرده است. اتریوم و ریپل نیز به ترتیب در قیمت‌های ۳۷۰ و ۰.۲۴ دلار تثبیت شده‌اند و پولکادات دوباره به کانال ۴ دلاری بازگشته است. بسیاری از آلت کوین‌ها نیز با افزایش قیمت همراه شده‌اند. این افزایش قیمت‌ها سبب شد تا ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افزایشی قابل‌توجه روبه‌رو شود.

به گزارش کریپتوپوتیتو، دیروز خبری مبنی بر دستگیری بنیان‌گذار صرافی «OKEx»، منتشر شد و پس از آن این صرافی عملیات‌ واریز خود را متوقف کرد. برخلاف انتظارات، این اخبار تأثیر چندانی بر بازار بیت کوین نداشت و پادشاه ارزهای دیجیتال، ۲۴ ساعت گذشته را به‌آرامی سپری کرد. تجربه نشان می‌دهد که اتفاقات مشابه، تأثیراتی به‌مراتب بیشتر بر بازار ارزهای دیجیتال گذاشته‌اند. شایان ذکر است که روز شنبه شاهد سقوط قیمت تا محدوده ۱۱,۳۵۰ دلاری نیز بودیم.

پس از این سقوط قیمت، بیت کوین بار دیگر یک روند احیایی را آغاز کرد و با جهشی قدرتمند توانست از محدوده‌ای کمتر از ۱۱,۳۰۰ دلار به بالای ۱۱,۴۰۰ دلار برسد. در حال حاضر نیز هر واحد بیت کوین در محدوده ۱۱,۴۲۰ دلار معامله می‌شود.

در سناریوی نزولی، اگر حمایت‌ها در نواحی ۱۱,۳۰۰ و ۱۱,۱۵۰ دلار، شکسته شوند، احتمال سقوط تا محدوده ۱۱,۱۰۰ دلاری و پرشدن شکاف CME‌ نیز وجود خواهد داشت. در سناریوی صعودی نیز، مقاومت‌های ۱۱,۵۰۰ و ۱۱,۸۰۰ دلاری پیش روی قیمت بیت کوین است.

بازار آلت کوین‌ها نیز ۲۴ ساعت گذشته را بدون اتفاق خاصی سپری کرده است. در این مدت بسیاری از آلت کوین‌ها نوسانات اندکی را تجربه کردند و اکثریت آنها دیروز را در وضعیت سبز گذراندند. به‌عنوان مثال، قیمت اتریوم به ۳۷۲ دلار رسید و ریپل در محدوده‌ای بالاتر از ۰.۲۴ دلار باقی ماند!

پولکادات با افزایشی ۴ درصدی، به ۴.۱ رسید و در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار، بیشترین صعود را ثبت کرد. بایننس کوین و چین لینک نیز هر یک ۱ درصد افزایش قیمت را تجربه کردند. بیت کوین کش نیز با ۱ درصد سقوط، به زیر ۲۵۰ دلار رسید.

بازار صعودی: تمام بازار منتظر حرکت قیمت بیت کوین استنمای بازار

همان‌طور که انتظار می‌رفت، آلت کوین‌هایی که ارزش بازارشان به‌نسبت کمتر است، با نوسانات بیشتری همراه بودند. امپل فورس (Ampleforth) و ریزرو رایتز (Reserve Rights) به‌ترتیب با ۳۴ و ۱۵ درصد افزایش قیمت، بیشترین نوسانات صعودی را در ۲۴ ساعت گذشته ثبت کردند. آرویو (Arwave)، آوی و رِن نیز به‌ترتیب ۸، ۶ و ۵.۸ درصد جهش داشتند.

فایل کوین، ارزی که هفته گذشته عرضه شد، پس از جهشی گسترده و رسیدن به محدوده ۷۰ دلار، به ۴۰ دلار سقوط کرد!

توکن‌ بومی صرافی OKEx نیز پس از انتشار اخباری که پیش‌تر به آنها اشاره کردیم با کاهش قیمت همراه بود و با ۱۵ درصد سقوط به ۴.۳ دلار رسید. این در حالی است که در روزهای گذشته، قیمت این توکن تا بیش از ۶ دلار نیز رسیده بود.

The post اول هفته صعودی: تمام بازار منتظر حرکت قیمت بیت کوین است appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.