رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

نگاهی به وضعیت بازار فایل کوین پس از راه‌اندازی

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

توکن پروژه فایل کوین با نماد اختصاری FIL پس از عرضه در صرافی‌ها با نوسانی شدید، شاهد افزایش جهش‌وار ۱۱۸ درصدی بود و در ادامه، افتی ۸۰ درصدی را تجربه کرد. از این رو، گردانندگان فایل کوین به‌دنبال برگزاری یک کنفرانس مجازی هستند تا بتوانند با آگاهی‌بخشی در مورد ابعاد این پروژه، واکنش‌های هیجانی کاربران را نسبت به آن کنترل کنند.

به گزارش کوین تلگراف، این کنفرانس مجازی قرار است طی هفت روز با عنوان «هفته جهش فایل کوین» با محوریت آموزش، زیرساخت، همکاری تعاملی و برنامه‌های آتی این پروژه برگزار شود. آن‌طور که پیداست، روز ۱۹ اکتبر (۲۸ مهر) زنگ آغاز این رویداد به صدا درمی‌آید. گفتنی است در هر یک از روزها موضوع متفاوتی در دستور کار قرار می‌گیرد؛ برای مثال، قرار است در یک روز تحت عنوان «ساخت (Build)»، زیرساخت‌های فایل کوین تشریح و در روز دیگری تحت عنوان «آینده»، برنامه‌های آتی برای توسعه این پروژه به بحث و بررسی گذاشته شود.

جو لوبین (Joe Lubin)، ‌بنیان‌گذار کانسنسیس (ConsenSys) و بروستر کیل (Brewster Khale)، بنیان‌گذار وب‌سایت اینترنت آرکایو (Internet Archive) از جمله سخنرانان کلیدی رویداد فایل کوین خواهند بود. لوبین قرار است ابعاد چگونگی برقراری اتصال میان فایل کوین و اتریوم را تشریح کند و کیل هم می‌خواهد در سخنرانی خود اهمیت محافظت از داده‌ها را به بحث و بررسی بگذارد. استانی کولچف (Stani Kulechov)، مدیرعامل آوی، کوربین پیج (Corbin Page)، مدیر محصول کدیفای (Codefi) و اولاف کارلسون-وی (Olaf Carlson-Wee)، بنیان‌گذار پلی‌چین کپیتال (Polychain Capital) از دیگر سخنرانان این رویداد هستند.

روز ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر) به مبحث استخراج اختصاص یافته است. قرار است در این روز، شرکت‌کنندگان در میزگردها و کارگاه‌های آموزشی مختلف، ابعاد متفاوت استخراج فایل کوین را واکاوی کنند. همانطور که احتمالاً می‌دانید، سیستم استخراج فایل کوین به‌گونه‌ای طراحی شده که بیشترین پاداش به افرادی تعلق می‌گیرد که بیشترین فضای ذخیره‌سازی را در اختیار شبکه قرار می‌دهند. گفتنی است در روز اختصاص‌یافته به استخراج، بنجامین هوسیبو (Benjamin Hoesjbo)، ماینر مستقل، در یک کارگاه آموزشی، اصول استخراج فایل کوین را برای شرکت‌کنندگان تشریح خواهد کرد.

گردانندگان همایش فایل کوین از اعضای جامعه کاربری خواسته‌اند تا پیشنهادهای خود را پیرامون افزودن برنامه‌های دیگر به همایش اعلام کنند. در این لینک می‌توانید فهرست کامل برنامه‌های رویداد فایل کوین را مشاهده کنید.

این رویداد در حالی در شرف برگزاری است که توکن FIL پس از صعود تا قله ۲۰۸ دلاری در روز ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) در تقلا برای یافتن یک کف قیمتی است. گفتنی است این توکن هم‌اکنون در محدوده ۴۲.۵۲ دلار دادوستد می‌شود.

با وجود سقوط نابهنگام توکن FIL، گردانندگان فایل کوین همچنان نسبت به آینده این پروژه خوش‌بین هستند.

در اطلاعیه‌ای که در وبلاگ این پروژه منتشر شده آمده است:

این تازه آغاز ماجرای شبکه فایل کوین است.

The post نگاهی به وضعیت بازار فایل کوین پس از راه‌اندازی appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.