رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

بیتمکس به روند احراز هویت خود سرعت بخشید؛ تمام کاربران باید احراز هویت کنند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

صرافی بیت مکس (BitMEX) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در حال تسریع روند احراز هویت و اجرای سیاست‌های شناخت مشتری است. این مسئله بدان معناست که کاربران تا ۵ نوامبر (۱۵ آبان) موظف به احراز هویت کامل خود در صرافی هستند.

به گزارش دیکریپت، کاربرانی که تا تاریخ اعلام‌شده، نسبت به احراز هویت کامل خود اقدام نکنند، امکان انجام معاملات در پلتفرم بیت مکس را نخواهند داشت. از سوی دیگر، کاربرانی که تا ۴ دسامبر  (۱۴ آذر) احراز هویت خود را در صرافی کامل نکرده باشند، امکان برداشت سرمایه را از دست خواهند داد.

بیت مکس از ۲۸ اوت (۷ شهریور) امسال، برنامه احراز هویت کاربران موسوم به «UVP» را آغاز کرده است. برای احراز هویت در بیت مکس، کاربر موظف به ارائه تصویر کارت شناسایی، احراز محل زندگی، ارسال سلفی و پاسخ به چند سؤال در ارتباط با مبدأ سرمایه‌های خود است. به‌گفته بیت مکس، روند احراز هویت حدود ۵ دقیقه طول می‌کشد و بسیاری از کاربران این صرافی تا به حال این پروسه را به پایان رسانده‌اند. بن رادکلیف (Ben Radclyffe)، مدیر بخش بازرگانی شرکت «100x Gruop»، در اطلاعیه‌ای عنوان کرد:

تا به اینجا ۵۰ درصد از مشتریان ما این روند را به اتمام رسانده‌اند. این روند از هر جنبه موفقیت‌آمیز بوده است.

شایان ذکر است که شرکت 100x Gruop هلدینگ مادر بیت مکس و از زیر شاخه‌های شرکت اچ‌دی‌آر گلوبال تریدینگ (HDR Global Trading) است.

از ۵ نوامبر، کاربران بیت مکس تنها با احراز هویت کامل می‌توانند نسبت به ثبت موقعیت معاملاتی جدید یا افزایش موقعیت‌های معاملاتی فعلی خود اقدام کنند. این در حالی است که کاهش یا بستن موقعیت سرمایه‌گذاری توسط کاربران تأییدنشده همچنان میسر خواهد بود. به‌علاوه، سفارشات در انتظار تأییدی که مجوز کاربر را بالاتر می‌برند هم متوقف خواهند شد.

اگر پس از ۴ دسامبر، همچنان موقعیتی باز در یک حساب تأییدنشده بیت مکس داشته باشید، این صرافی با بررسی حساب، مستقیماً با شما تماس خواهد گرفت تا روند بستن موقعیت سریع‌تر انجام گیرد. این صرافی در اطلاعیه خود عنوان کرد:

اتفاقات اخیر الزام برای به‌کارگیری جدی و مطابقِ قانون سیاست‌های شناخت مشتری و احراز هویت را پررنگ‌تر کرد. این دوره، دوره‌ای از تغییرات سریع‌تر برای 100x Group‌و پلتفرم بیت مکس است. باید از مشتریان خودمان و فعالان این صنعت برای حمایتی که در هفته‌های گذشته از ما داشتند تشکر کنیم.

سیاست‌های تازه شناخت مشتری بیت مکس، این امکان را به آنها می‌دهد تا طیف گسترده‌تری از خدمات را برای کاربران خود ارائه کنند. از جمله این خدمات می‌توان به اجرای سازوکارهای انحصار وراثت در زمان مرگ یکی از سرمایه‌گذاران اشاره کرد.

طی ماه‌های گذشته، صرافی‌های ارزهای دیجیتال از جانب مراجع قانون‌گذاری در نقاط مختلف جهان تحت فشار قرار گرفته‌اند. عمده این فشار‌ها پس از الزام کارگروه ویژه اقدام مالی (FATF) مبنی بر احراز هویت و اجرای سیاست‌های شناخت مشتری به صرافی‌ها تحمیل شد.

شرکت تحلیلی سایفرتریس (Ciphertrace)، چندی پیش در گزارش خود عنوان کرده بود که ۵۶ درصد از صرافی‌های ارزهای دیجیتال سیاست‌های شناخت مشتری ضعیفی دارند.

The post بیتمکس به روند احراز هویت خود سرعت بخشید؛ تمام کاربران باید احراز هویت کنند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.