رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

یکی از تحلیل‌گران مطرح معتقد است ریپل پتانسیل ۱۰۰ درصد رشد را دارد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

همزمان با تداوم روند صعودی قیمت بیت کوین، یکی از تحلیل‌گران بازار معتقد است که احتمال جهش ۱۰۰ درصدی قیمت ریپل وجود دارد. او از ورود نهنگ‌ها به فاز انباشت به‌عنوان دلیل ادعای خود یاد کرده است.

به گزارش نیوزبی‌تی‌سی، علیرغم روند صعودی بیت کوین، آلت کوین‌های شاخص بازار نظیر ریپل و اتریوم، روندی نزولی در پیش گرفته‌اند. به‌عقیده بسیاری، معطوف‌شدن توجه سرمایه‌گذاران به‌سمت بیت کوین و جهش آن در روزها و هفته‌های اخیر سبب شده است تا آلت کوین‌ها از بازار جا بمانند.

با این حال، یکی از معامله‌گران معتقد است که احتمال افزایش قیمت ریپل در آینده‌ای نزدیک وجود دارد. این در حالی است که قیمت ریپل در حال حاضر، در کمترین سطح چند سال اخیر خود قرار دارد.

به‌گفته وی، ورود این ارز دیجیتال به فاز تثبیت قیمت، ممکن است باعث انباشت بیشتر آن شود؛ او در ادامه افزود که همین انباشت می‌تواند به یک جهش سهمی در ارتباط با قیمت ریپل منجر شود. داده‌های درون زنجیره‌ای نیز این ادعای وی را تأیید می‌کند.

بر اساس داده‌های یک پلتفرم تحلیلی، تعداد نهنگ‌های ریپل رو به افزایش است و این مسئله نشان می‌دهد که برخی از خریداران بزرگ در حال ورود به بازار ریپل هستند.

با وجود این روند، هنوز تغییرات اساسی در قدرت زیربنایی این ارز دیجیتال صورت نگرفته است و این نشان می‌دهد که هرگونه جهش فوری قیمت زودگذر خواهد بود و احتمالا با افت جدی مواجه خواهد شد. تا زمانی که ریپل بتواند کاربردی بیشتر برای توکن‌های خود پیدا کند، احتمال افزایش فشار فروش با هر جهش قیمت، وجود خواهد داشت.

در حال حاضر، قیمت ریپل در لبه‌های پایینی کانال و در محدوده ۰.۲۴ دلار معامله می‌شود؛ ناحیه‌ای که چند ماهی است روی نمودار این ارز دیجیتال حفظ شده است.

در واقع در حال حاضر، خبری از خریداران بازار نیست و آنها موفق نشده‌اند روند صعودی قدرتمندی را ایجاد کنند؛ چرا که قیمت این ارز دیجیتال مدت‌هاست در کانالی ثابت نوسان می‌کند. نکته جالب اینجاست که این کانال چند سال پیش ایجاد شده و هنوز شکسته نشده است.

بر اساس داده‌های شرکت تحلیل سنتیمنت (Santiment)، نهنگ‌های جدیدی وارد این بازار شده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که گروهی کوچک از خریداران ثروتمند انتظار جهش قیمت را در کوتاه‌مدت دارند.

نهنگ‌های بازار ریپلنهنگ‌های بازار ریپل

طی ۶ ماه گذشته، نهنگ‌های بازار ریپل بیشتر شده‌اند که توکن‌های زیادی دارند. از ماه آوریل، افرادی که دارایی ریپل آنها بین ۱۰۰,۰۰۰ واحد تا ۱ میلیون واحد است، از ۱۴,۵۲۵ به ۱۷,۳۸۷ رسیده است که جهشی ۱۹.۷ درصدی را نشان می‌دهد. از سوی دیگر، افرادی که دارایی ریپل آنها بین ۱ میلیون تا ۱۰ میلیون واحد است هم از ۱,۳۰۷ به ۱,۳۳۶ نفر رسیده است (جهشی ۲.۲ درصدی). افرادی که بیش از ۱۰ میلیون واحد ریپل در اختیار دارند هم از ۲۸۰ نفر به ۳۰۹ نفر رسیده است (جهشی ۱۰.۴ درصدی).

یکی از تحلیل‌گران بازار ارزهای دیجیتال، ضمن پیش‌بینی جهش قیمت ریپل در آینده، گفت:

انتظار دارم خیلی زود شاهد پامپ‌های قیمتی هیجان‌انگیزی باشیم. قطعا جا برای جهشی بیش از ۱۰۰ درصد وجود دارد.

نمودار قیمت ریپلنمودار قیمت ریپل

باید به یاد داشت که به‌گفته بسیاری از تحلیل‌گران، روند ارزهای دیجیتال، به‌ویژه ریپل، دنباله‌رو بیت کوین خواهد بود.

The post یکی از تحلیل‌گران مطرح معتقد است ریپل پتانسیل ۱۰۰ درصد رشد را دارد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.