رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

یک تحلیل‌گر پیش‌بینی کرد قیمت اتریوم در ۲۰۲۱ به ۱,۰۰۰ دلار برسد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

اوضاع اتریوم با نزدیک‌تر شدن به راه‌اندازی اتریوم ۲.۰ بهتر و بهتر می‌شود. یک تحلیل‌گر با تکیه بر به‌روزرسانی اتریوم پیش‌بینی کرده است که قیمت اتریوم در سال ۲۰۲۱ از ۱,۰۰۰ دلار عبور می‌کند.

به گزارش کریپتو اسلیت، انتظار می‌رود تا با راه‌اندازی کامل شبکه تازه اتریوم، مشکلات آن نیز رفع شود. در حال حاضر بسیاری از کاربران و سرمایه‌گذاران به‌سمت سهام‌گذاری در اتریوم ۲.۰ رفته‌اند. با رسیدن به حدنصاب تعیین‌شده، بیکن چین (Beacon Chain) اتریوم ۲.۰ نیز راه‌اندازی خواهد شد.

به‌عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیل‌گران، پیشرفت در بحث توسعه اتریوم ۲.۰، عاملی صعودی برای ارز دیجیتال شماره دو بازار به حساب می‌آید. با سهام‌گذاری بیشتر توکن‌ها در شبکه جدید، استفاده از آن هم بیشتر می‌شود و توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران بیشتری نسبت به استفاده از شبکه جدید تشویق خواهند شد.

شایان ذکر است که راه‌اندازی قراردادهای سپرده در اتریوم ۲.۰ تنها عامل تسریع‌کننده در افزایش قیمت اتریوم نیست. یکی دیگر از این عوامل، طرح بهبود شماره ۱۵۵۹ اتریوم است. ادعا می‌شود که این طرح بهبود، اقتصاد مبتنی بر توکن اتریوم را تا حد زیادی بهبود می‌دهد.

این طرح بهبود را ابتدا توسط اریک کانر (Eric Conner) مطرح کرد. طبق این طرح، بخش عمده‌ای از اترهایی که به‌صورت کارمزد در شبکه پرداخت می‌شوند، از بین خواهند رفت. با این کار شاهد ایجاد یک «نرخ بازار» برای گنجایش بلاک‌ها خواهیم بود.

اگر بخش عمده‌ای از اترهای پرداختی برای کارمزد از بین بروند، تورم نیز کاهش می‌یابد. از سوی دیگر، هر چه استفاده از شبکه اتریوم بیشتر شود، اترهای بیشتری نیز از بین می‌رود.

طرفداران این طرح ادعا می‌کنند که با اجرای آن، تمام سرمایه‌گذاران به یک اندازه نفع می‌برند. آنها معتقدند که اجرای این طرح تنها افرادی که بیش از ۳۲ اترِ موردنیاز برای سهام‌گذاری را دارند هدف قرار نمی‌دهد.

اگر این طرح اجرایی شود، تعامل کاربران با شبکه نیز تغییر می‌کند و دیگر خبری از روش «مزایده‌ای» برای مدیریت کارمزدهای شبکه نخواهد بود. در روش مزایده‌ای، کاربرانی که کارمزد بیشتری پرداخت می‌کنند، تراکنش‌شان سریع‌تر انجام می‌گیرد.

کارشناسان و تحلیل‌گران معتقدند که این طرح باعث افزایش شدید قیمت اتریوم می‌شود. یکی از این تحلیل‌گران عنوان کرده است که عرضه سالیانه اتریوم از ۴ درصد به ۱ درصد کاهش می‌یابد و این مسئله می‌تواند به‌صورت بالقوه باعث رسیدن قیمت به ۱,۰۰۰ دلار شود. او در این باره می‌افزاید:

طرح بهبود شماره ۱۵۵۹ اتریوم در طی ۹ ماه اجرایی می‌شود. اتریوم این امکان را دارد که به یک ارز ضدتورمی تبدیل شود. نرخ عرضه سالیانه فعلی، همانند بیت کوین، ۴ درصد است. با راه‌اندازی اتریوم ۲.۰ این نرخ به ۱.۵ درصد می‌رسید. در نوع خود یک هاوینگ است. برای همه چیز از جمله کارمزدها، دیفای، آلت کوین‌ها، یونی سواپ و سهام‌گذاری به اتر نیاز است. [قیمت] در سال ۲۰۲۱ به بیش از ۱,۰۰۰ دلار می‌رسد.

با راه‌اندازی اتریوم ۲.۰ و اجرای طرح بهبود شماره ۱۵۵۹، این احتمال وجود دارد که شاهد جهش قیمت این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۱ باشیم. استفاده بیشتر، کارایی بیشتر و بهبود اقتصاد توکنی از جمله نتایج رخ دادن این اتفاقات است.

The post یک تحلیل‌گر پیش‌بینی کرد قیمت اتریوم در ۲۰۲۱ به ۱,۰۰۰ دلار برسد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.