رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

استخر EMCD فعالیت خود را گسترش می‌دهد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

شرکت EMCD Tech به عنوان یک کمپانی توسعه‌دهنده‌ی نرم‌افزار در فوریه ۲۰۱۷ تاسیس شده است. تخصص این شرکت در زمینه‌ی مدیریت دارایی‌های دیجیتال است که به ماینرهای کریپتوکارنسی در سراسر جهان کمک می‌کند.

از آنجا که گسترش جهانی عامل مهمی در موفقیت‌های تجاری است، EMCD Tech به دنبال استراتژی توسعه خود، تصمیم گرفته است که با شروع پروژه اصلی خود یعنی «استخر استخراج EMCD» در ایران مرزهای فعالیت خود را گسترش دهد.

استخر استخراج EMCD

استخر استخراج EMCD یک استخر ماینینگ برای الگوریتم‌های sha256، Ethash، Scrypt و X11 است که عملکردی پایدار و سروری امن در ایران دارد. استخر ماینینگ پروژه‌ی اصلی و هسته‌ی EMCD Tech است. سرورهای این استخر در حال حاظر به بزرگ‌ترین جامعه‌ی ماینرهای روسی در جهان خدمات می‌دهند.

استخر استخراج EMCD از الگوریتم اتوسوییچ و ای‌سیک‌بوست برای به حداکثر رساندن سود استفاده می‌کند. برنامه‌ی پشتیبانی فنی ۲۴/۷ یا شبانه‌روزی در استخر ارائه می‌شود و پرداخت پاداش ماینینگ روزانه در ساعت ۹ به وقت تهران (UTC ۵:۳۰) و بدون تعیین هیچ حداقل آستانه‌ای‌ انجام می‌شود.

استخر استخراج EMCD پینگ پایداری را ارائه می‌دهد و بیش از ۱۵,۰۰۰ کاربر رضایت‌مند با بیش از ۸۰ هزار ورکر فعال دارد.

استخر EMCD فعالیت خود را گسترش می‌دهد
  • ۲ تا ۳ درصد سود بیشتر از رقبا
  • روش پرداخت پاداش FPPS+
  • کوین‌های پشتیبانی شده: BTC، BSV، BCH، ETH، ETC، DASH
  • ۱EH/s هش‌ریت در ماینینگ بیت‌کوین (BTC)

استفاده از استخر EMCD آسان است و وب‌سایت با یک رابط بصری ساده برای استفاده در دسترس است. همچنین پشتیبانی فنی ۲۴/۷ به زبان های انگلیسی، روسی، فارسی و چینی در وب‌سایت ارائه می‌شود.

برای تعامل بهتر با فرآیند استخراج، کاربران می‌توانند اپلیکیشن استخر را دانلود کنند که کنترل‌های ساده و عملکرد بهتری را به کاربران ارائه می‌دهد.

استخر استخراج EMCD همچنین برنامه دعوت از کاربران را دارد که به آن‌ها امکان استفاده از ۰/۰۵ تا ۰/۵ درصد هش‌ریت کاربران دعوت شده را می‌دهد (این پاداش را استخر پرداخت می‌کند و از کاربران دعوت شده هیچ هزینه‌ای کسر نمی‌شود). این پاداش هر جمعه ساعت ۷ صبح (به وقت تهران) پرداخت می‌شود.

موفقیت استخر استخراج EMCD به اینجا ختم نمی‌شود بلکه الهام بخش EMCD Tech برای پیشرفت بهتر و دستیابی به اهداف بیشتر خواهد بود. یکی از مهم‌ترین مزایای رقابتی EMCD Tech پویایی آن است: با وجود یکپارچگی عملکردی، محصولات منحصر به فرد خود را برای حفظ سطح بالایی از بهره‌وری مدیریت می‌کند.

تمام این قابلیت‌ها به زودی در یک اکوسیستم واحد برای ماینرها ارائه خواهد شد:

Asic Care: به کاربران این امکان را می دهد تا سخت‌افزار استخراج خود را از راه دور مدیریت و روند استخراج را از هرجایی نظارت و کنترل کنند. این ابزار «کنترل از راه دور» بر روی تلفن همراه نصب می‌شود و با استفاده از ربات تلگرامی و یا اعلان‌ها (push notifications) به ماینرها اطلاع می‌دهد.

فریم‌ورها: برای افزایش کارایی، افزایش سود و کاهش مصرف برق نسخه‌های مختلفی از ای‌سیک‌ماینرها طراحی شده است.

فارم‌ها: دیتاسنترهای تایید شده با سخت‌افزار استخراج و با نظارت شبانه‌روزی برای هاستینگ دستگاه‌های استخراج. مزارع EMCD Tech به کاربران اجازه می‌دهند تا بدون نگرانی از افزایش قبض برق، ارز مورد نظر خود را استخراج کنند.

EMCD Tech یک شرکت معتبر استخراج ارزهای دیجیتال با هزاران کاربر رضایت‌مند و هش‌ریت در حال رشد بوده و اصول اصلی خود را راحتی، مقرون‌به‌صرفه بودن و بهره‌وری بالا قرار داده است.

The post استخر EMCD فعالیت خود را گسترش می‌دهد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.