رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۱۶,۰۰۰ دلار همزمان با رکوردشکنی وال‌استریت

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

در حالی که وال‌استریت در روز گذشته رکوردهای تازه‌ای را ثبت کرد، قیمت بیت کوین تا زیر ۱۶,۰۰۰ دلار افت کرد، اما دوباره توانست با بالای این محدوده بازگردد. در حال حاضر بیت کوین با افت ۰.۹ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، در قیمت ۱۶,۰۱۰ دلاری معامله می‌شود.

به گزارش دکریپت، بیت کوین در هفته اخیر روندی صعودی را تجربه کرد و از ۱۵,۰۰۰ دلار در روز یکشنبه، به بیش از ۱۶,۰۰۰ دلار در روز پنج‌شنبه رسید. در روزهای اخیر بیت کوین توانست قیمت ۱۶,۴۸۰ دلاری را ثبت کند که بیشترین قیمتِ ثبت‌شده از سال ۲۰۱۸ است. طبق اطلاعات وب‌سایت مساری (Messari)، بیت کوین در تاریخ خود فقط در ۱۲ روز در بالاتر از این قیمت معامله شده است.

اما روز گذشته، قیمت بیت کوین دوباره به کانال ۱۵,۰۰۰ دلار برگشت و این نگرانی را ایجاد کرد که روند گاوی بیت کوین به اتمام رسیده باشد. عده‌ای نیز معتقدند که بازار بیت کوین به‌سمت اتفاقی مشابه با اواخر ۲۰۱۷ می‌رود، زمانی که قیمت بیت کوین به ۲۰,۰۰۰ دلار رسید و بلافاصله در ژانویه ۲۰۱۸ (دی ۱۳۹۶) سقوط کرد. عده‌ای نیز معتقدند که بیت کوین همین حالا در اوج قیمتی خود قرار دارد. اما واقعیت کدام است؟ کسی نمی‌داند!

همزمان با بی‌تحرکی قیمت بیت کوین در اواخر هفته، وال استریت صعود چشمگیری را تجربه کرد. به‌دنبال موفقیت‌های اخیر در روند ساخت واکسن بیماری کووید-۱۹، بازار سهام این هفته را با رشد بالایی به پایان رساند. هر چند تعداد مبتلایان به کرونا، به‌ویژه در ایالات متحده، در حال افزایش است، اما این پیش‌بینی که واکسن تولیدشده می‌تواند به پایان همه‌گیری منجر شود، خوش‌بینی‌ به آیندهٔ نزدیک را افزایش داده است.

اما تنها دلیلِ رکوردزنی بازار سهام، تولید واکسن نبوده است. پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری (با وجود اینکه ممکن است ترامپ آن را باور نکند)، به نفع سرمایه‌گذاران است. همهٔ این خبرهای خوب باعث شده‌ است تا بازار سهام به بالاترین رکورد خود از ماه ژوئن (خرداد) برسد.

هفته گذشته نیز همین اتفاق افتاد. وال استریت در پایان هفته عملکرد خوبی از خود نشان داد و بسته شد. سپس روند صعودی بیت کوین متوقف شد. کمی بعد از آن جو بایدن در انتخابات پیروز شد و قیمت بیت کوین اندکی افت کرد. سپس روند خود را بازیابی کرد و در طول هفته بعدی افزایش یافت.

The post کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۱۶,۰۰۰ دلار همزمان با رکوردشکنی وال‌استریت appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.