رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

قیمت بیت کوین از ۱۸,۰۰۰ دلار عبور کرد؛ پادشاه ارزهای دیجیتال همچنان می‌تازد!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

قیمت بیت کوین ساعاتی پیش با رکوردشکنی مجدد به بالای ۱۸,۰۰۰ دلار رسید. البته در زمان نگارش این گزارش، قیمت بیت کوین کمی با اصلاح همراه بوده است.

به گزارش کوین دسک، بیت کوین که به‌عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود، ساعاتی پیش توانست از مرز ۱۸,۰۰۰ دلار بگذرد. این در حالی است که طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز دیجیتال بین ۱۶,۵۶۰ و ۱۸,۰۶۲ دلار در نوسان بوده است. در حال حاضر نیز هر واحد بیت کوین در محدوده ۱۷,۵۰۰ دلار معامله می‌شود.

قیمت بیت کوین از ابتدای سال جاری میلادی تا به حال، ۱۴۶ درصد رشد کرده است. ۷۰ درصد از این رشد تنها در سه‌ماهه جاری رخ داده است.

آنتونی ترنچف (Antoni Trenchev)، از مدیران ارشد پلتفرم وام‌دهی نکسو (Nexo)، در این باره گفت:

برخی از اتفاقات اخیر در این جهش تأثیرگذار بوده‌اند. سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگی همچون مایکرواستراتژی، اسکوئر و پی پل در حوزه ارزهای دیجیتال و هاوینگ بیت کوین در ماه می (اردیبهشت)، باعث شده تا رشد بیت کوین ادامه‌دار باشد.

برخی دیگر کرونا و نرخ سود منفی در بازارهای سهام کشورهایی مثل آلمان را به‌عنوان عامل اصلی رشد بیت کوین در نظر می‌گیرند. کی یونگ یو (Ki Young Ju)، مدیرعامل شرکت تحلیلی کریپتو کوانت (CryptoQuant)، در اظهارنظر خود گفت:

نرخ سود منفی مهم‌ترین عامل در تصمیم‌گیری افراد مبنی بر سرمایه‌گذاری است. مطمئنم که نرخ سود منفی باعث افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال، چه به‌صورت خرید مستقیم یا شاخص‌های صندوق‌های سرمایه‌گذاری و چه به‌صورت استفاده از خدمات سهام‌گذاری، خواهد شد.

بیت کوین به‌سرعت در حال نزدیک شدن به اوج قیمت خود در سال ۲۰۱۷ است. این در حالی است که قیمت اتریوم هم با رسیدن به ۴۸۹ دلار، رکورد سال ۲۰۲۰ خود را شکست. این رکورد چندی پیش و با رسیدن قیمت اتریوم به ۴۸۸ دلار ثبت شده بود.

اتخاذ سیاست‌های تسهیل کمی هم به‌عنوان یکی از عوامل افزایش قیمت بیت کوین مطرح می‌شود. در حال حاضر بانک‌های مرکزی اروپا و آمریکا با چاپ پول و استفاده از این سیاست‌ها به‌دنبال حمایت از بازارهای سهام هستند.

کایل دیویس (Kyle Davies)، از بنیان‌گذاران تری اروز کپیتال (Three Arrow Capital)، با بیان این مسئله که افزایش قیمت بیت کوین «اساساً» ناشی از سیاست‌گذاری بانک‌هاست، افزود:

بانک‌های مرکزی می‌توانند نرخ سود را کاهش دهند و سر انجام آن را آرام‌آرام به نرخ منفی برسانند و سپس مجبور می‌شوند پول چاپ کنند.

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش خود افزود که وابستگی بانک‌های مرکزی به پول‌های تازه چاپ‌شده، باعث افزایش جذابیت بیت کوین می‌شود.

The post قیمت بیت کوین از ۱۸,۰۰۰ دلار عبور کرد؛ پادشاه ارزهای دیجیتال همچنان می‌تازد! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.