رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

افشا شد: ویتالیک بوترین ۵۰۰,۰۰۰ اتر را به قیمت هر واحد ۱ دلار فروخته است

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital)، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که سال‌ها پیش اتریوم‌های خود را از ویتالیک بوترین و با قیمت هر واحد ۰.۹۹ دلار خریده است.

به گزارش یوتودی، نووگراتز در مصاحبه خود با ناگتز نیوز (Nuggets News)، با بیان اینکه زمانی که برای اولین بار بیت کوین خرید، قیمت این ارز دیجیتال ۹۹ دلار بود، خود را دومین فرد مسن در دنیای ارزهای دیجیتال معرفی کرد. به‌عقیده او جان مک‌آفی پیرترین فرد در این حوزه است.

به‌گفته نووگراتز، شریک او در صندوق سرمایه‌گذاری فورترس (Fortress)، او را متقاعد کرد تا بیت کوین بخرد. در آن زمان دن مورهد (Dan Morehead)، از پانترا کپیتال (Pantera Capital)، چیزی در حدود ۳۰,۰۰۰ بیت کوین خریده بود. نووگراتز و شریکش هم تصمیم گرفتند برای اینکه از مورهد عقب نیافتند، ۳۰,۰۰۱ بیت کوین بخرند!

نووگراتز در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت که انتظار داشت قیمت بیت کوین بالاتر برود و زمانی که به ۱۰۰۰ دلار رسید، قصد فروش آنها و خرید یک جت شخصی را داشت، اما شریکش او را از این کار منصرف کرد.

 داستان خرید اتر توسط نووگراتز از خرید بیت کوین‌های او جذاب‌تر است. به‌گفته وی، او نیم میلیون واحد اتر را از ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم و از طریق جوزف لوبین (Joseph Lubin)، بنیان‌گذار کانسنسیس، خریده است.

لوبین یکی از دوستان دانشگاه نووگراتز بود؛ به‌همین دلیل نووگراتز برای خرید ۲۵ درصد از سهام شرکت کانسنسیس پیش او رفت. در آن زمان این شرکت تنها ۲۵ کارمند داشت. به‌گفته نووگراتز، آن زمان تازه از شرکت فورترس و گلدمن ساکس (Goldman Sachs) بیرون آمده بود و به‌دنبال پیدا کردن فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری می‌گشت.

او همچنین قصد خرید مستقیم اتریوم از بنیان‌گذارش را هم داشت! طبق گزارش‌ها، ویتالیک بوترین در آن موقع، خرید اتریوم توسط یک سرمایه‌گذار وال استریتی را به صلاح جامعه این ارز دیجیتال می‌دید.

نووگراتز رفته‌رفته بیت کوین‌های خود را فروخت ولی همچنان مقداری از آنها را نگه داشته است. او اتریوم‌های خود را هم در ۱۳۰ دلار فروخت. این در حالی بود که بسیاری از نزدیکانش به او می‌گفتند که این کار اشتباه است.

The post افشا شد: ویتالیک بوترین ۵۰۰,۰۰۰ اتر را به قیمت هر واحد ۱ دلار فروخته است appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.