رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

قیمت بیت کوین در عرض چند دقیقه ۱,۰۰۰ دلار اصلاح شد!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ساعاتی پیش قیمت بیت کوین پس از رسیدن به بالای ۱۸,۵۰۰۰ دلار، با اصلاحی شدید تا ۱۷,۲۳۰ دلار سقوط کرد. با این حال، در زمان نگارش گزارش قیمت دوباره به بالای ۱۸,۰۰۰ دلار برگشته است.

به گزارش کریپتوپوتیتو، قیمت بیت کوین با عبور از سد مقاومت ۱۸,۰۰۰ دلاری، توانست رکورد تازه‌ای در سال ۲۰۲۰ ثبت کند. با رسیدن قیمت بیت کوین به بیش از ۱۸,۰۰۰ دلار، ارزش بازار آن نیز از ۵۰۰ میلیارد دلار عبور کرد.

صد البته نباید فراموش کرد که این جهش دوام چندانی نداشت و بلافاصله شاهد اصلاح و کاهش ۱,۰۰۰ دلاری قیمت بودیم.

تحلیل‌گران بسیاری پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت بیت کوین روند صعودی خود را آغاز کرده است و به‌سمت ماه در حال حرکت است. این اولین بار پس از ۳ سال است که قیمت بیت کوین مقاومت ۱۸,۰۰۰ دلاری را می‌شکند.

جهش اخیر بیت کوین باعث شد تا بسیاری از اعضای جامعه ارزهای دیجیتال مات و مبهوت بمانند. برخی از این افراد در توییتر نسبت به این جهش واکنش نشان دادند و پیش‌بینی کردند که رسیدن به اوج سال ۲۰۱۷ نزدیک است.

دن تاپیرو (Dan Tapiero)،‌ سرمایه‌گذار کلان با بیش از ۲۵ سال سابقه در حوزه معامله، در اظهارنظری اعلام کرد که روند فعلی قابل مقایسه با روند سال ۲۰۱۷ نیست و بسیار بزرگتر است. او در ادامه افزود که عوامل فاندامنتال قدرتمند این بار سبب افزایش قیمت بیت کوین شده است.

کینگتیز (KingThies)، از تحلیل‌گران فعال در تریدینگ ویو (TradingView)، دیروز با انتشار پستی اعلام کرد که احتمال تکرار تاریخ وجود دارد.

او به‌طور مشخص از ۱۰۰,۰۰۰ دلار به‌عنوان ناحیه‌ای یاد کرد که خریداران بازار باید در گوشه ذهن داشته باشند. او با بیان این مسئله که همزمان با نزدیک‌شدن به ۱۹,۵۰۰ دلار باید با منطق به روند صعودی بعدی نگاه کرد، گفت:

قطعا زمانی که این اتفاق بیفتد شاهد تضعیف بازار خواهیم بود و ممکن است بسیاری به آن اعتقاد نداشته باشند، اما چیزی که در ذهن دارم در مقایسه با جهش‌های تاریخی ۴,۰۰۰ درصدی یا ۱,۵۰۰ درصدی در طول چند ماه، ناچیز به نظر می‌رسد. این یعنی، در عین حال که نزدیک به اوج تاریخی قیمت بیت کوین قرار داریم، ۵۰۰ درصد با اوج تاریخی واقعی آن فاصله داریم!

اما به نظر می‌رسد که سفر بیت کوین به ماه با کمی تأخیر انجام شود؛ چرا که طی تنها ۲۰ دقیقه، شاهد اصلاح ۱,۰۰۰ دلاری این ارز دیجیتال بودیم. در طول این زمان، قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال از ۱۸,۵۰۰ تا ۱۷,۲۳۰ سقوط کرد. در حال حاضر نیز هر واحد بیت کوین در محدوده ۱۸,۱۷۴ دلار معامله می‌شود.

جهش اخیر بیت کوین باعث شد تا ارزش بازار آن به ۵۰۰ میلیارد دلار برسد. این اولین بار در ۳ سال گذشته است که ارزش بازار بیت کوین به این محدوده می‌رسد.

نکته جالب اینجاست که این تنها بیت کوین است که به اوج تاریخی قیمتش نزدیک می‌شود. ارزهای دیجیتال دیگر بازار حتی نیمی از سقوط‌های خود از قیمت اوج را هم جبران نکرده‌اند! این مسئله حاکی از قدرت سرمایه‌های ورودی از جانب سرمایه‌گذاران دانه‌درشت بازار است.

The post قیمت بیت کوین در عرض چند دقیقه ۱,۰۰۰ دلار اصلاح شد! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.