رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

خالق اتریوم: قابلیت‌های اتریوم ۲.۰ خیلی زود نمایان خواهد شد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، اعلام کرد به‌روزرسانی اتریوم ۲.۰ زودتر از آنچه که کارشناسان انتظار دارند قابلیت‌های خود را به رخ می‌کشد.

به گزارش کوین تلگراف، ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم، چند روز پیش با حضور در جلسه آنلاینِ «هر چه می‌خواهی از من بپرس» در انجمن ردیت، به تعدادی از سوالات جامعه اتریوم پاسخ داد. طی این جلسه که به میزبانی تیم تحقیقات اتریوم ۲.۰ برگزار شده بود، بوترین گفت انتظار دارد که خیلی زود پس از پیاده‌سازی این به‌روزرسانی شاهد بهبود قابل‌توجه در شبکه باشیم.

بوترین روز چهارشنبه در این خصوص گفت:

به‌طور خلاصه، ادغام سریع‌تر اتفاق می‌افتاد، اثبات سهام سریع‌تر اتفاق می‌افتد و سریع‌تر به ۱۰۰ هزار تراکنش در ثانیه خواهید رسید.

شبکه اتریوم طی سال‌های اخیر در چند مقطع متعدد به‌دلیل حجم تراکنش‌ها و افزایش فعالیت در برنامه‌های کاربردی مبتنی بر اتریوم، دچار شلوغی و کندی شدید شده است. به‌عنوان یک نمونه بارز، در سال ۲۰۱۷ هجوم کاربران به پلتفرم کریپتوکیتیز که روی اتریوم فعالیت می‌کند باعث کندی این شبکه شد. اخیراً هم رونق حوزه امور مالی غیرمتمرکز (دیفای)، در نهایت به کارمزدهای بسیار بالا و افزایش میانگین زمان تأییدشدن تراکنش‌های اتریوم ختم شد.

به‌روزرسانی اتریوم ۲.۰ شامل راهکارهایی برای مقایس‌پذیری است که با آنها اتریوم می‌تواند تراکنش‌های بیشتری را در ثانیه پردازش کند. همچنین پس از این به‌رورزسانی شبکه اتریوم از الگوریتم اجماع اثبات کار (استخراج یا ماینینگ) به اثبات سهام کوچ می‌کند.

پس از چندین بار وقفه در اجرای این ارتقای بزرگ، حالا طبق اعلام تیم اتریوم، روز ۱ دسامبر سال جاری (۱۱ آذر) فاز صفر آن راه‌اندازی خواهد شد. در فاز صفر اثبات سهام اتریوم فعال می‌شود، اما همچنان تا فاز یک که زمان آن مشخص نیست، ماینینگ به‌طور موازی ادامه دارد.

طبق گفته بوترین، «ارتقاهای محوری»، «ادغام ساده‌شده» و «موازی‌سازی فازها» از مهم‌ترین بخش‌های نقشه راه اتریوم ۲.۰ هستند که روی نتایج نهایی در شبکه تأثیر می‌گذارند.

ویتالیک بوترین گفت:

تمام این تغییرات برای این طراحی شده‌اند که زمان کاربردی‌شدن اتریوم ۲.۰ برای مردم کاهش یابد.

به‌طور کلی مسئله مقیاس‌پذیری مدت‌هاست که به بحث داغ فضای ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. این موضوع نه تنها برای اتریوم، بلکه برای دارایی‌های دیگری مانند بیت کوین هم در میان جوامع ارز دیجیتال اهمیت بسیار بالایی دارد.

The post خالق اتریوم: قابلیت‌های اتریوم ۲.۰ خیلی زود نمایان خواهد شد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.