رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

تحلیل قیمت ریپل؛ رشد ۶۰ درصدی در یک هفته / هنوز ۹۰ درصد پایین‌تر از اوج

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

قیمت ریپل روز گذشته جهشی ۳۲.۵ درصدی را تجربه کرد. جهشی که در نهایت منجر به رسیدن قیمت این ارز دیجیتال به بالاترین میزان در ۱۷ ماه گذشته شد. این در حالی است که قیمت ریپل همچنان ۹۰ درصد پایین‌تر از اوج تاریخی خود معامله می‌شود.

به گزارش کریپتوپوتیتو، جهش قدرتمند ۳۲.۵ درصدی ریپل باعث تعجب بسیاری از تحلیل‌گران شد. در حال حاضر هر واحد ریپل در محدوده ۰.۴۲ دلار معامله می‌شود. قیمت ریپل در طول جهش اخیر خود، موفق شد به اوج ۰.۴۴ دلار هم برسد.

نمودار قیمت ریپلنمودار قیمت ریپل

نشانه‌های آمادگی ریپل برای صعود از ابتدای ماه جاری مشهود بوده است، اما هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که این ارز دیجیتال به این زودی، جهش خود را آغاز کند. قیمت ریپل اوایل ماه جاری موفق شد تا الگوی مثلث متقارن خود را بشکند و از آن زمان تا به حال، روندی صعودی داشته است. ریپل در روزهای قبل موفق شد تا ۰.۳ دلار جهش کند، اما این جهش با اصلاح همراه بود. بالاخره و پس از موفقیت ریپل در عبور از مقاومت ۰.۳۳ دلار، دیروز شاهد رشد دوباره قیمت آن بودیم.

اگر خریداران، این روند صعودی خارق‌العاده را ادامه دهند، ۰.۴۲ دلار و ۰.۴۴ دلار، نزدیک‌ترین مقاومت‌ها خواهند بود. پس از این مقاومت‌ها، ۰.۴۵۷ (فیبوناچی روند نزولی ۰.۷۸۶) دلار قرار دارد. ۰.۴۸، .۰۴۸۶ (فیبوناچی ۱.۲۷۲) و ۰.۵ دلار مقاومت‌های دیگری هستند که ریپل برای تداوم روند صعودی باید از آنها عبور کند.

در سوی دیگر، در صورتی که شاهد سقوط قیمت ریپل باشیم، اولین حمایت در ناحیه ۰.۴ دلار قرار دارد. پایین‌تر از آن نواحی ۰.۳۸۸ (فیبوناچی ۰.۲۳۶)، ۰.۳۷۸، ۰.۳۶ (فیبوناچی ۰.۳۸۲) و ۰.۳۵ دلار (اوج سال ۲۰۲۰) قرار دارد.

همان طور که انتظار می‌رفت، با توجه به صعود قدرتمند یک‌روزه قیمت ریپل، شاخص قدرت نسبی (RSI) و شاخص قدرت نسبی تصادفی (SRSI) هم در محدوده اشباع خرید قرار دارند.

قیمت ریپل در مقابل بیت کوین هم امروز از مقاومت ۲,۳۳۵ ساتوشی (فیبوناچی نزولی ۰.۶۱۸ و اوج ماه اکتبر) عبور کرد. از آن زمان تا به حال، شاهد کاهش ناچیز به ۲,۱۸۵ ساتوشی (فیبوناچی نزولی ۰.۵ و میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (EMA ۲۰۰)) بودیم. اینکه قیمت ریپل در مقابل بیت کوین، طی سه ماه گذشته، به‌شدت در تقلا بوده است، نشانه‌ای مثبت برای خریداران تلقی می‌شود.

نمودار قیمت ریپلنمودار قیمت ریپل

با نگاهی به نمودار بالا، می‌توان گفت که اگر خریداران موفق به افزایش قیمت تا بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه شوند، اولین مقاومت ۲۳۳۵ ساتوشی (فیبوناچی نزولی ۰.۶۱۸) خواهد بود. پس از آن به‌ترتیب مقاومت‌های ۲۴۵۰، ۲۵۴۵ (فیبوناچی نزولی ۰.۷۸۶) و ۲۶۲۰ ساتوشی را خواهیم داشت.

در طرف دیگر، حمایت نزدیک ۲۱۰۰ ساتوشی خواهد بود. پس از آن، ۲۰۳۵ (فیبوناچی ۰.۳۸۲ و میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه) و ۱۹۴۳ ساتوشی حمایت‌های پراهمیت ریپل خواهند بود.

The post تحلیل قیمت ریپل؛ رشد ۶۰ درصدی در یک هفته / هنوز ۹۰ درصد پایین‌تر از اوج appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.