رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

انجام ایمپلنت ترین جایگزین دندان ها

امتیاز دادن به این موضوع:


sima23

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

http://alomotakhases.com/wp-content/uploads/2020/09/%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%BE%D9%84%D9%86%D8%AA-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D8%A7%D9%84%D9%88-%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-300x169.jpg

دندان ها همواره در حفظ زیبایی دهان و فک ما نقش مؤثری دارند و تأثیر زیادی در ترکیب چهره افراد دارند. به طوری که اگر یک یا چند دندان نباشد چهره افراد بد ترکیب و نامناسب می شود و بر میزان اعتماد به نفس فرد آسیب شدیدی وارد می شود. گاهی بر اثر حوادث غیر مترقبه، پوسیدگی کلی دندان و عدم رعایت بهداشت دندان ها ممکن است یک یا چند دندان از دهان بیفتد ویا کشیده شود، برای حفظ زیبایی دهان و دندان ها و همچنین از دست ندادن کاربرد جویدن هنگام خوردن غذا بهتر است دندان هایی را جایگزین آن دندان های از دست رفته کنیم. بهترین راه جایگزین کردن دندان ها انجام عمل ایمپلنت است. با بهترین متخصص ایمپلنت در آریاشهر شما می توانید به آسانی دندان یا دندان های خود را ایمپلنت کنید. برای آگاهی بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.





مزایای ایمپلنت چیست؟


مزایا انجام ایمپلنت این است که دیگر نیازی نیست که دندان های کناری تراشیده شود، بنابراین هیچگونه آسیب یا خدشه ای به دندان های دیگر شما وارد نمی شود. از دیگر مزایای انجام ایمپلنت این است که به دندان ها ظاهری طبیعی می دهد و جوری ظاهر دندان های جایگزین را نشان می دهد که با سایر دندان های سالم فرقی نداشته باشد. همچنین شما می توانید با انجام عمل ایمپلنت توسط متخصص ایمپلنت در پونک و متخصص ایمپلنت در آریاشهر و یا بهترین متخصص ایمپلنت در پاسداران عمل جویدن را هنگام غذا خوردن به راحتی انجام دهید و با خیال راحت به صحبت کردن خود ادامه دهید.

از دیگر مزایای ایمپلنت به شرح ذیل است:

جلوگیری از مشکلاتی نظیر تحلیل رفتن استخوان های فک
ممانعت از آسیب به لثه ها و دندان های مجاور
جلوگیری از ایجاد پلاک و عفونت در کنار دندان ایمپلنت شده
جلوگیری از عفونت و التهاب لثه و پوسیدگی دندان
ایجاد ظاهری دندان کاملا شبیه به دندان های طبیعی
رعایت بهداشت راحت تر
طول عمر بالای دندان های ایمپلنت شده




برای اطلاع از سایز مزایای انجام ایمپلنت در دهان بهتر به بهترین متخصص ایمپلنت در جردن مراجعه کرده تماس بگیرید و با داشتن اطلاعات کامل از انجام عمل و هزینه های مربوط به منظور انجام ایمپلنتی مناسب فک خود به بهترین متخصص ایمپلنت در آریاشهر مراجعه کنید.

جنس ایمپلنت از چیست و نحوه مراقبت از ایمپلنت چگونه است؟

ایمپلنت ساخته شده از سرامیک ها و فلزات مختلفی همانند ساختار استخوان است که به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که با بافتهای بدن و فک و دهان افراد سازگار است. جنسی که امروزه برای ساخت ایمپلنت به کار می برند فلزاتی از جنس تایتانیوم است.

برای مراقبت از ایمپلنت حتما باید اصول بهداشتی فک و دهان به خوبی رعایت شود؛ چون اگر بهداشت را به خوبی رعایت نکنید ممکن است آسیب جدی به ایمپلنت وارد شود. بهتر است همیشه و هر روز به صورت 2 بار از نخ دندان و مسواک مناسب استفاده کنید. متخصص ایمپلنت در پونک به شما نحوه و چگونگی مراقبت از ایمپلنت شده را آموزش می دهد. بهتر است برای اطمینان از سلامتی ایمپلنت های انجام شده حداقل دو تا سه بار در سال به متخصص ایمپلنت در آریاشهر مراجعه کنید.



طول مدت انجام عمل ایمپلنت

انجام عمل ایمپلنت دارای مراحلی از جمله کشیدن دندان – در صورت پوسیده بودن و نیفتادن دندان – پس از بهبودی از فرایند کشیده شدن دندان انجام کاشت فلز مخصوص ایمپلنت در لثه، بعد از مدت زیادی ساخت و گذاشتن پروتز و تاج دندان بر فلز کاشته شده در لثه. این مدت زمان بستگی به میزان بهبودی فرد از جراحی و ترمیم بافت های دهان فرد دارد که به طور متوسط معمولا یک پروسه 2 الی 3 ماهه است. بهترین متخصص ایمپلنت در پونک و یا بهترین متخصص ایمپلنت در سعادت آباد به شما این اطمینان را می دهد که در حداقل زمان ممکن عمل ایمپلنت شما انجام شود و از موفقیت ایمپلنت در دهان خود و کیفیت آن اطمینان داشته باشید. پس حتما برای حصول اطمینان از موفقیت انجام این عمل به بهترین متخصص ایمپلنت در آریاشهر مراجعه کنید.



ویژگی های بهترین متخصص ایمپلنت

ایمپلنت یک عمل بسیار مهم و حساس است و شما بهتر است برای انجام این عمل به بهترین متخصص ایمپلنت مراجعه کنید، چون کار هر دندان پزشکی نیست. متخصصان ایمپلنت حتما باید متخصصانی حرفه ای و با تجربه باشند. یعنی متخصصانی که پس از اتمام دوره دندان پزشکی دوره های تخصص جراحی فک و دهان را بگذرانند . بهتر است درباره ایمپلنت بیشتر بدانید.

بعد از گذراندن دوره های تخصصی متخصص ایمپلنت دارای تجربه و سابقه در عمل ایمپلنت باشد که کار را به راحتی و با اطمینان بیشتر انجام دهد. برای اینکه که به بهترین تجربه ایمپلنت را داشته باشید بهتر است به بهترین متخصصان ما و متخصص ایمپلنت در آریا شهر مراجعه کنید. منبع: الو متخصص

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.