رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

روش افزایش غمر تشک خواب

امتیاز دادن به این موضوع:


sima3

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

nPMZMNkQD5dZT408N25FKcHIU71sTxQHQtUsxEuhhou7280.jpg
تقریبا همه ی انسان ها برای داشتن خوابی راحت نیاز به یک مکا راحت با تجهیزات راحت باشند. یکی ازاین وسایلی که موجب می شود انسان ها خواب راحتی داشته باشند تشک خواب مناسب است. یکی از تشک های مناسب برای خواب تشک دنلپ است. شما با تهیه تشک خواب مناسب می توانید خوابی راحت را تجربه کنید.

برای برخی افراد این موضوع پیش آمده است که تشک خواب مهمان شان، بعد از مدتی خراب شده است. به این افراد باید بگویم هر چیزی را که از آن به درستی استفاده نشود موجب خرابی و از بین رفتن آن می شود. بنابراین تشک خواب یا حتی تشک دنلپ نیز نیاز به مراقبت ونگهداری دارد.

برخی افراد گمان می کنند چون هزینه ی زیادیبابت خرید تشک و 
قیمت تشک رویا 99 را پرداخت کرده اند، این تشک تا مدت زیادی سالم می ماند و خراب نمی شود. اما این تصور اشتباه است همه ی تشک ها برای اینکه طول عمر زیاد و مفیدی داشته باشند نیاز به مراقبت دارند.

های افزایش عمر تشک خواب 1 300x200 - روش های افزایش عمر تشک خواب
حتی تشک مهمان نیز که از آن زیاد استفاده نمی شود و فقط د زمان هایی که مهمان قرار است شب بماند استفاده می شد نیز برای اینکه طول عمر بیشتری داشته باشد نیاز به نگهداری و مراقب است.

ممکن اس خیلی از افراد بگویند که ما از تشک خود به اندازه کافی مرابت کرده ایم و از آنها به درستی استفاده کرده ایم ولی باز هم بعد از مدتی از بین رفته اند. به این افراد باید بگویم که به درستی استفاده کردن بدون رعایت یکسری از موارد به تنهایی نمی تواند موجب افزایش طول عمر تشک خواب یا تشک دنلپ یا تشک مهمان شود.

برایافزایش طول عمر تشک باید یکسری از موارد را رعایت کنید که در ادامه برای شما شرح داده ایم.



عواملی که باید برای افزایش عمر تشک خواب رعایت کرد
یکی از موارد مهمی که باید در هنگام تعیین 
لیست قیمت تشک خوشخواب و خرید تشک خواب یا تشک دنلپ به آن توجه کنید این است که وزن شما پقدر است و متناسب با وزنتان تشک مناسب را تهیه کنید که در برابر وزن شما مقاوم باشد. (اگرقرار است تشک مهمان برای مهمانانتان تهیه کنید بهتر است وزن متعادل را تهیه کنید)
بعد از خرید تشک نکته ای که حتما باید به آن توجه داشته باشید این است که تشک مورد نظر را در سظح همرار قرار دهید و از جذب رطوبت به تشک خود جلوگیری کنید.
همان طور که شاید خیلی از شما بدانید، اسفنج خاصیت ارتحاعی خود را بعد از مدتی از دست می دهد و با گذشت زمان ضخامت آن کم می شود. این اتفاقاتی که برای اسفنج رخ می دهد باعث می شود که راحتی خواب افراد کم شود.
برای اینکه تشک خواب یا تشک دنلپ شما بعد از مدتی دپچار فرورفتگی و تغییر شکل و پوسیدگی پارچه نشود بایستی هر سه ما یکبار تشک خد را پشت و روکنید و همین طور هر شیش ماه یکبار آن را سر و ته کنید. علاوه بر این اقدامات با ضربه زدن به تشک می توانید حالت اولیه ی تشک خواب با تشک دنلپ یا تشک مهمان را برگردانید.

های افزایش 
عمر تشک مهمان خواب 2 300x200 - روش های افزایش عمر تشک خواب

اغلب بعد از مدتی در تشک شما تعدای سلول مرده گوست و آلودگی و باکتری قرار میگیرد که موجب ایجاد آلرژی های متفاوت در افراد می شود به همین منظور بهتر است به طور منظم روی آن جارو بکشید و تمیز کنید.

نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید این است که در هنگام جابه جایی یا بلند کردن تشک خواب یا تشک دنلپ یا تشک خواب، از روی تخت به هیچ عنوان خم نکنید.

اجازه ندهید بچه ها بر روی تشک بپرند.

به هیچ عنوان تشک خود را شستشو نکنید زیرا در آن لایه هایی وجود دارد که از جنس و ترکیبات گوناگون است و موجب آسیب رساندن به آن می شود. می توانید از روکش های موجود استفاده کنید تا در صورت کثیف شده به راحتی روکش ها را شست و شو دهید. شاید علاقه مند باشید مطلب 
4 نشانه مهم برای تعویض تشک را بخوانید.

امکان دارد بر اثر اتفاقی تشک شما خیس شود بهتر است برای خشک شدن تشک، آن را در هوای آزاد قرار دهید و تا خشک نشدن کامل آن از آن استفاده نکنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.