رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

مخالف سرسخت بیت کوین وزیر خزانه‌داری دولت بایدن خواهد شد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

جو بایدن قصد دارد جانت یلن (Janet Yellen) را به‌عنوان وزیر خزانه‌داری آمریکا منصوب کند. یلن یکی از سرسخت‌ترین مخالفان بیت کوین به شمار می‌آید.

به گزارش کوین تلگراف، در حالی که بایدن به‌عنوان رئیس جمهور منتخب ایالات متحده آمریکا، به انتخاب نامزد برای پست‌های مختلف دولتی مشغول است، قصد دارد برای پیش‌برد سیاست‌های اقتصادی دولت خود از رئیس سابق بانک مرکزی آمریکا (فدرال رزرو) در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما استفاده کند.

بر اساس گزارش اختصاصی وال استریت ژورنال که در ۲۳ نوامبر (۳ آذر) منتشر شد، تیمِ جو بایدن قصد دارد جانت یلن را به‌عنوان وزیر خزانه‌داری معرفی کند. جانت یلن در فاصله بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ به عنوان رئیس بانک مرکزی در دولت اوباما فعالیت می‌کرد.

با گسترش دانش عمومی در مورد ارز‌های دیجیتال و پس از پایان رشد تاریخی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۷، یلن به‌طور پیوسته از ارزهای دیجیتال انتقاد می‌کرد و در اکتبر ۲۰۱۸ (آبان ۹۷) هم بیت کوین را «چیزی بی‌خاصیت» توصیف کرد.

بازار بیت کوین اما، در عرض دو سال به شرایط مشابه سال ۲۰۱۷ بازگشته است. یلن در پایان سال ۲۰۱۷ اعلام که فدرال رزرو برنامه‌ای برای راه‌اندازی دلار دیجیتال ندارد. این در حالی است که بانک مرکزی آمریکا، امسال فعالیت‌های زیادی را به‌منظور بررسی چشم‌انداز طرح دلار دیجیتال انجام داده است.

به نظر می‌سد که یلن از زمان ترک فدرال رزرو و ادامه فعالیت‌های خود در یک اتاق فکر اقتصادی، اظهار نظری در مورد ارزهای دیجیتال نداشته است و باید منتظر ماند و دید که آیا موضع او از آن زمان تا به حال تغییری کرده است یا نه.

در صورتی که سنای آمریکا نامزدی یلن را تایید کند، او به اولین زنی تبدیل می‌شود که به‌عنوان وزیر خزانه‌داری در ایالات متحده آمریکا فعالیت می‌کند. یلن به عنوان یک فرد میانه‌رو شناخته می‌شود، هرچند اظهارات عمومی اخیر نشان می‌دهد که وی تمایل بیشتری به افزودن مخارج نسبت به وزیر خزانه‌داری فعلی آمریکا، یعنی استیون منوچین (Steven Mnuchin) دارد. منوچین اخیراً چند طرح ارائه وام اضطراری از سوی دولت آمریکا را مورد انتقاد قرار داده است.

خزانه‌داری آمریکا در طول سالی که گذشت به طور فزآینده‌ای به ارز دیجیتال پرداخته است. وزارت خزانه‌داری آمریکا شامل شبکه رسیدگی به جرایم مالی، اداره خدمات درآمد داخلی (IRS) و ستاد حسابرسی ارزی است؛ تمام این شاخه‌ها، تأثیر زیادی بر نگاه دولت آمریکا به حوزه ارزهای دیجیتال دارند.

The post مخالف سرسخت بیت کوین وزیر خزانه‌داری دولت بایدن خواهد شد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.