رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

معرفی Huawei Y9a و تبلت‌های جدید هواوی برای بازار ایران

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

3372_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

رویداد آنلاین هواوی برای معرفی محصولات آینده این شرکت در بازار ایران برگزار شد؛ در این رویداد که با رونمایی از جدیدترین مدل سری Y هواوی یعنی گوشی Y9a همراه بود، از دو مدل از تبلت‌های جدید این شرکت که در راه بازار هستند نیز رونمایی شد.

این مراسم با اجرای نسبتا طولانی کاوه آفاق همراه بود که رنگ و بوی خاصی به رویداد بخشیده بود. این خواننده در بخش ابتدایی و انتهایی رویداد به اجرا پرداخت که با توجه به سبک موسیقی او که بسیار سریع و هیجان‌انگیز است، جذابیت بالایی برای مراسم ایجاد کرده بود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3372/huawei-y9a-online-launch-ceremony-in-iran_1.jpg

پس از اولین اجرای موسیقی، بابک فیاض قائم‌مقام بخش موبایل هواوی‌ در ایران به روی صحنه آمد تا ضمن خوش‌آمدگویی به بینندگان، صحبت کوتاهی درباره استراتژی جهانی هواوی داشته باشد. او با اشاره به 194 هزار کارمند هواوی که نیمی از آنها در بخش تحقیق و توسعه فعالیت می‌کنند، از اهمیت این بخش در ساختار هواوی سخن گفت. صرف 20 میلیارد دلار در بخش تحقیق و توسعه تنها در سال ۲۰۱۹ و در اختیار داشتن ۸۵ هزار حق اختراع یا «پتنت» (Patent) نشان از عزم جدی این شرکت در بحث تحقیق و توسعه دارد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3372/huawei-y9a-online-launch-ceremony-in-iran_2.jpg

فیاض، به چی‌پست قدرتمند Kirin 9000 به عنوان قوی‌ترین پردازنده گوشی همراه حال حاضر نیز اشاره کرد و بهترین عملکرد دوربین گوشی‌های همراه را از آن هواوی دانست. در انتهای این بخش توضیحات کوتاهی در مورد فلسفه وجودی گوشی‌های سری Y هواوی ارائه شد و این که Y9a در عمل و در حال حاضر بهترین مدل در این سری به حساب می‌آید.

معرفی اسمارت‌فون Huawei Y9a

در ادامه رویداد علی فخار مدیر ارتباطات و بازاریابی هواوی برای معرفی گوشی Y9a به صحنه آمد. او ابتدا به «طراحی جذاب بدنه و دوربین این گوشی اشاره کرد که تنه به بزرگانی مانند سری گوشی‌های پرچم‌دار Mate می‌زند.» طراحی استفاده شده در Y9a که به «هیلو دیزاین» (Halo Design) معروف است برای اولین بار در هواوی Mate 30 مورد استفاده قرار گرفت.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3372/huawei-y9a-online-launch-ceremony-in-iran_3.jpg

گوشی Y9a در سه رنگ نقره‌ای، صورتی شکوفه‌ای و مشکی عرضه می‌شود که در دو رنگ نقره‌ای و صورتی، بازتاب جذاب نور روی بدنه این گوشی، به زیبایی آن افزوده است.

صفحه‌نمایش این گوشی 6.63 اینچی بدون حاشیه با وضوح تصویر 2400 در 1080 پیکسلی است. این صفحه‌نمایش به صورت کامل و بدون بریدگی در بخش جلوی دستگاه قرار گرفته است که این مسئله به کمک دوربین سلفی «پاپ آپ» محقق شده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3372/huawei-y9a-online-launch-ceremony-in-iran_4.jpg

هواوی Y9a مجهز به دوربینی ۶۴ مگاپیکسلی و چهارگانه است. علاوه بر دوربین اصلی یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای زاویه‌دید فوق گسترده ۱۲۰ درجه، یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای عکاسی نزدیک از سوژه (ماکرو) و یک سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر برای تشخیص عمق میدان نیز در این دوربین وجود دارد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3372/huawei-y9a-online-launch-ceremony-in-iran_5.jpg

ویژگی مهم دیگر دوربین این گوشی قابلیت تصویربرداری در تاریکی شب است. به علاوه لرزشگیر الکترونیکی این دوربین در فیلم‌برداری هم عملکرد مطلوبی داشته و به تثبیت ویدئوها کمک می‌کند. همان‌طور که قبلا نیز اشاره شد دوربین سلفی این گوشی از نوع پنهان (Pop Up) است که هنگام استفاده از داخل بدنه خارج می‌شود. این دوربین 16 مگاپیکسلی است.

ویژگی جذاب دیگر Y9a، باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۴۰ وات است. در واقع باتری این گوشی در عرض ۳۰ دقیقه، ۷۰ درصد شارژ می‌شود.

از دیگر قابلیت‌های هواوی Y9a می‌توان سنسور اثر انگشت ترکیب شده با کلید «پاور» (Power)، پردازنده هشت‌هسته‌ای، حافظه رم 8 گیگابایتی، 128 گیگابایت حافظه داخلی، بلوتوث 5.1 و جک هدفون 3.5 میلی‌متری اشاره کرد. این گوشی هم اکنون مدت کوتاهی است که در بازار ایران حضور دارد.

اکوسیستم هواوی، مسیری برای دنیایی هوشمند

پس از معرفی هواوی Y9a نوبت به حضور شهاب نادری، مدیر برند هواوی رسید تا با حضور روی صحنه در مورد اکوسیستم N+8+1 هواوی توضیحاتی را ارائه کند. او ابتدا شرحی کوتاه در مورد خود اکوسیستم به مخاطبان ارائه کرد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3372/huawei-y9a-online-launch-ceremony-in-iran_6.jpg

در گام بعدی، او به تعریفی از اکوسیستم 1+8+N هواوی پرداخت که به صورت مختصر شامل قسمت‌های زیر می‌شود. عدد 1 نمادی از گوشی هوشمند هواوی است. دستگاهی که درگاه ورود به جهان دیجیتال امروز و ابزار ارتباطی با بقیه این اکوسیستم است. عدد 8 در این اکوسیستم به سایر گجت‌های تولیدی هواوی اشاره دارد که هر روزه توسط کاربر مورد استفاده قرار می‌گیرند. تبلت، لپ‌تاپ، ساعت هوشمند، هدفون و سایر محصولات مشابه از این دسته‌اند.

اما N مجموعه‌های از هزاران سرویس و دستگاه‌های مختلفی است که در دنیای دیجیتال امروز مورد استفاده قرار می‌گیرند و به کمک ابزارهای بخش 1 و 8 در دسترس کاربر قرار می‌گیرند. بازی‌ها، پلتفرم‌های موسیقی و ویدیو، دستگاه پروژکتور یا پرینتر، دوربین‌ها و حتی سرویس‌‌هایی مانند مسیریابی و خدمات سفر، همه از طریق ابزارهای دیجیتال در اختیار ما قرار می‌گیرند.

تبلت‌های جدید هواوی

در ادامه این رویداد امیرحسین قاسمی مدیر ارشد محصول هواوی در ایران روی صحنه آمد تا توضیحاتی در مورد دو تبلت میان‌رده جدید هواوی Matepad T10 و Matepad T8 ارائه کند. او با توصیف تبلت به عنوان دستگاهی که جای خالی میان گوشی هوشمند و کامپیوتر را پر می‌کند، این ابزار را در شرایط فعلی همه‌گیری کرونا دستگاهی ایده‌آل برای اهداف آموزشی و شرکت در کلاس‌های آنلاین دانست.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3372/huawei-y9a-online-launch-ceremony-in-iran_7.jpg

تبلت T10 فقط 450 گرم وزن داشته و با ضخامت 7.85 میلی‌متر به راحتی قابل جابه‌جایی است. صفحه‌نمایش 9.7 اینچی این دستگاه وضوح تصویری 800×1280 پیکسل را ارائه داده و از 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند. با قابلیت Multi-Windows رابط کاربری EMUI می‌توان روی این تبلت به صورت همزمان از دو برنامه استفاده کرد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3372/huawei-y9a-online-launch-ceremony-in-iran_8.jpg

تبلت هواوی Matepad T 10 مجهز به 2 اسپیکر است که صدای استریوی با کیفیتی را به کمک استاندارد صوتی Huawei Histen 6.1 ارائه می‌کند. باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه نیز امکان کار در طول روز را فراهم می‌کند. در کنار آن نیز پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 710A وجود دارد.

تبلت هواوی Matepad T8 نیز هم‌خانواده T10 به حساب آمده و با صفحه‌نمایش 8 اینچی مناسب افرادی است که با صفحه نمایش کوچک‌تر، راحت‌تر هستند و البته قصد پرداخت هزینه کمتری هم دارند. این تبلت‌ها به زودی وارد بازار کشور شده و با هدیه ویژه اشتراک 3 ماهه پلتفرم نماوا در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت.

هواوی Mate 30، مهمان ناخوانده بازار گوشی

آخرین خبر ارائه شده از طرف هواوی در این رویداد، آمدن پرچم‌دار هواوی یعنی Huawei Mate 30 به ایران است. این گوشی همچنان از قدرت بالایی در مقایسه باهمتایان خود برخوردار بوده و به پردازنده Kirin 990 مجهز شده است این گوشی که تا به حال به صورت رسمی وارد ایران نشده بود، در آینده نزدیک در بازار ایران در دسترس خواهد شد.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.