رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

معرفی Redmi Watch – نخستین ساعت هوشمند ردمی

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

3377_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

برند ردمی، روز 26 نوامبر 2020 (6 آذر 1399) همزمان با رونمایی از گوشی‌های Redmi Note 9 5G و نسخه Pro آن، از نخستین ساعت هوشمند خود نیز رونمایی کرد. ردمی در نام‌گذاری این ساعت خلاقیت چندانی به خرج نداده و نام ساده Redmi Watch را برای آن انتخاب کرده که البته به نظر می‌رسد این کار به تقلید از سبک نام‌گذاری Apple Watch انجام شده باشد. حتی طراحی مستطیل‌شکل این ساعت هم تا حدی بیننده را به یاد اپل‌واچ می‌اندازد. اما خوشبختانه در اینجا با قیمت‌های نجومی اپل سروکار نداریم. به عبارت بهتر، یکی از نقاط مثبت Redmi Watch قیمت بسیار مناسب آن است که در مواردی حتی از دستبندهای سلامتی نیز پایین‌تر می‌آید.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3377/introducing-redmi-watch_01.jpg

ساعت هوشمند Redmi Watch با تمرکز بر سبک نوردیک (Nordic) و ساده‌گرایی (minimalism) طراحی شده است. این دیوایس، ابعادی برابر با 10.9×35×41 میلی‌متر داشته و وزن آن 35 گرم اعلام شده که بدنه ساعت 22 گرم و بند آن 13 گرم دارد. بدنه ساعت در رنگ‌های مشکی، سفید عاجی و آبی کاربنی به تولید رسیده است. 5 بند از جنس پلی‌اورتان ترموپلاستیک برای این ساعت در نظر گرفته شده که علاوه بر رنگ‌های مذکور، در رنگ‌های صورتی و سبز نیز موجودند. نمایشگر مربع‌شکل ساعت، 1.4 اینچی بوده و شیشه محافظ آن به سبک موسوم به 2.5 بعدی ساخته شده است. رزولوشن نمایشگر 320×320 پیکسل است که تراکم آن را به 323 پیکسل در اینچ می‌رساند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3377/introducing-redmi-watch_02.jpg

کاربر می‌تواند از بین بیش از 120 واچ‌فیس مختلف، واچ‌فیس مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در صورت تمایل، آن را با استفاده از اپلیکیشن Mi Fit ویرایش کند. ظرفیت باتری این ساعت 230 میلی‌آمپر ساعت اعلام شده و به گفته شرکت سازنده، شارژ کامل آن حدود 2 ساعت زمان می‌برد. طبق ادعای ردمی، این باتری در حالت عادی (و البته با استفاده متعارف) تا 7 روز دوام می‌آورد، اما چنانچه کاربر حالت صرفه‌جویی را فعال کند، عمر باتری تا 12 روز افزایش خواهد یافت. بلوتوث 5.0 و NFC از گزینه‌های ارتباطی Redmi Watch برشمرده شده‌اند. به لطف وجود NFC، کاربران چینی می‌توانند از این ساعت به عنوان بلیط اتوبوس و یا برای پرداخت از طریق سامانه Alipay استفاده کنند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3377/introducing-redmi-watch_03.jpg

طبق انتظار، قابلیت‌های مربوط به ورزش، تناسب اندام و سلامت فردی، یکی از مهم‌ترین کارکردهای Redmi Watch است. این ساعت می‌تواند 7 فعالیت ورزشی مختلف از جمله دویدن در فضای باز و محیط بسته، دوچرخه‌سواری در فضای باز و محیط بسته، پیاده‌روی، شنا در استخر و فعالیت‌های آزاد را ردیابی کند. به این ترتیب، بدیهی‌ست که این ساعت در برابر آب مقاوم بوده و با تحمل فشار 5 اتمسفر می‌تواند تا عمق 50 متری آب فرو برود. به گفته ردمی، این ساعت نه تنها ضربان قلب 24 ساعته، بلکه ضربان قلب فرد در هنگام استراحت طی 30 روز گذشته را نیز اندازه‌گیری کرده و روند تغییرات ضربان قلب در درازمدت را نشان دهد. مانیتور کردن وضعیت خواب، محاسبه مدت زمان ایستادن فرد در طول روز و ارائه تمرینات تنفسی از دیگر قابلیت‌های Redmi Watch محسوب می‌شوند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3377/introducing-redmi-watch_04.jpg

همان طور که در مقدمه هم گفته شد، یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های این ساعت، قیمت بسیار مناسب آن است. Redmi Watch از 26 نوامبر (6 آذر) با قیمت 299 یوان در چین عرضه شده است. با نرخ کنونی تبدیل ارز، این ساعت هوشمند تقریبا 45 دلار آمریکا قیمت دارد. با این حساب، قیمت Redmi Watch حتی در مقایسه با دستبند هوشمند Mi Band 5 نیز قیمتی رقابتی را عرضه می‌کند. نکته جالب‌تر آنکه ردمی برای جذب مشتری بیشتر، در ابتدای عرضه و برای مدت محدودی، این ساعت را با قیمت 269 یوان (حدود 41 دلار) به فروش می‌رساند. هنوز درباره عرضه Redmi Watch در خارج از چین حرفی به میان نیامده، اما احتمال ورود این ساعت به بازارهای دیگر دور از انتظار نیست.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.