رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

بنیان‌گذار هواوی: برخی سیاستمداران آمریکایی کمر به از بین بردن ما بسته‌اند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

3381_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

پس از چند هفته گمانه‌زنی و انتشار خبرهای مختلف، کمپانی هواوی سرانجام در روز 17 نوامبر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که کسب‌وکار آنر را به Shenzhen Zhixin New Information Technology واگذار کرده است؛ مسأله‌ای که عمدتاً به سبب محدودیت‌ها و مشکلات ناشی از تحریم‌های مرحله به مرحله ایالات متحده آمریکا صورت پذیرفت. حال مطابق پستی که در روز پنج‌شنبه 26 نوامبر سال جاری میلادی (6 آذر 2020) در انجمن کارکنان هواوی منتشر شد، رن ژنگ‌‌فی (Ren Zhengfei)، بنیان‌گذار و مدیر عامل این شرکت، اعتراف کرده که آن‌ها ناگزیر از فروش زیربرند آنر بوده‌اند چرا که بخش اسمارت‌فون «به سبب در دسترس نبودن موارد فنی مورد نیاز تحت فشار شدید بوده است.»

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3381/huawei-founder-says-american-politicians-want-to-kill-the-company_011.jpg

به گفته رن «امواج پیاپی تحریم‌ ایالات متحده علیه هواوی سرانجام ما را به این درک رساند که هدف برخی سیاستمداران آمریکایی اصلاح ما نیست، بلکه می‌خواهند ما را نابود کنند». به گفته رن در حالی که هواوی توانسته تا حدودی بر دشواری‌ها غلبه کند، به سبب موانع پیش روی کانال‌های فروش، «میلیون‌ها» کارمند در دفاتر آنر و توزیع‌کنندگان سراسر جهان شغل خود را از دست خواهند داد. از دید او هواوی نباید «افراد بی‌گناه را به آب بیندازد، تنها به این دلیل که تحت فشار است.»

به گزارش موسسه پژوهشی Canalys، آنر در دوره جولای تا سپتامبر سال جاری میلادی موفق شده که 26 درصد از 51.7 میلیون دستگاه اسمارت‌فون عرضه‌شده توسط هواوی را تولید کند. این برند علاوه بر گوشی هوشمند در زمینه ساخت لپ‌تاپ، تبلت، تلویزیون هوشمند و لوازم جانبی الکترونیکی نیز فعال است.

خبرگزاری رویترز به نقل از چندین منبع متفاوت از تلاش رقبای هواوی برای افزایش تولیدات خود با هدف در اختیار گرفتن سهم بازار این شرکت خبر داده است. حال مطابق دیدگاه فلورا تانگ (Flora Tang) از موسسه کانترپوینت، اگر آنر بتواند تولید محصولات خود را از سر گیرد، سهم بازار این شرکت احیا خواهد شد.

رن آنر را به رقابت جدی با هواوی، پس از جدایی فراخوانده و گفته است که پیشی گرفتن از هواوی باید «به شعار شما برای انگیزش بدل گردد چرا که در آینده رقیب همدیگر خواهیم بود.»

البته ممکن است تغییر ریاست جمهوری در آمریکا و روی کار آمدن جو بایدن تا حدودی از شدت فشار بر هواوی و شرکای آن بکاهد. چنان که از همین حالا خبرها پیرامون رفع ممنوعیت استفاده از اپلیکیشن TikTok در آمریکا به گوش می‌رسد. با این حال باید تا استقرار کامل دولت جدید ایالات متحده منتظر ماند. ظاهراً مسئولان هواوی نیز تصمیم گرفته‌اند بدون توجه به تغییرات احتمالی، سیاست‌های خود را اصلاح کنند و روی پیامدهای نامعلوم تغییر دولت آمریکا بیش از اندازه تکیه نداشته باشند.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.