رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

بیت کوین در هر ثانیه ۵۰۰ هزار دلار را در سراسر جهان منتقل می‌کند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

سمسون ماو (Samson Mow)، مدیر ارشد بخش استراتژی شرکت بلاک‌استریم (Blockstream)، با اشاره به این مسئله که تراکنش‌های بیت کوین در هر ثانیه ۵۰۰,۰۰۰ دلار ارزش منتقل می‌کنند، گفت بیت کوین یک الگوی تازه در سیستم‌های مالی دنیا به حساب می‌آید.

به گزارش کوین تلگراف، سمسون ماو در توییت اخیر خود در تلاش بود تا نظرات در ارتباط با بیت کوین را از مفهوم و یا شاخص تراکنش بر ثانیه دور کند و آنها را به سمت الگوی مالی جدیدی که این ارز دیجیتال ایجاد کرده است هدایت کند. او می‌خواهد توجهات به بیت کوین به عنوان یک واسطه بدون مجوز برای ذخیره و انتقال ارزش جلب شود.

ماو در تاریخ ۲ دسامبر (۱۲ آذر) پستی را با چنین مضمونی در توییتر منتشر کرد:

بیت کوین هر ثانیه نیم میلیون دلار در سراسر جهان منتقل می‌کند. ارزش بیت کوین هرگز از تعداد تراکنش‌ها بر ثانیه و یا خرید قهوه با آن نمی‌آید. مسئله مهم ارزش معامله‌شده در ثانیه و یک الگوی مالی جدید است. ارزش معامله‌شده در ثانیه مهم است نه تعداد تراکنش‌های بر ثانیه. بیت کوین رقیب ندارد.

استدلال ماو این است که موضوعی که واقعا اهمیت دارد ارزش معامله‌شده در ثانیه است و نه تراکنش‌ها بر ثانیه. ماو ویدئویی در توییتر منتشر کرد که ظاهراً با استفاده از داده‌های مسئول بخش وبلاگ بلاک‌استریم تهیه شده است. او که در توییتر با عنوان «Grubles» فعالیت می‌کند، در توییتی نوشت:

مقیاس‌پذیری بیت کوین بسیار خوب است. یک بیت کوین می‌تواند میزان نامحدودی ارزش ذخیره کند.

سامسون ماو در خصوص ویدیویی که در توضیح ویدیوی خود نوشت:

این ویدیو با الهام از یک ویدیوی بازاریابی احمقانه ریپل ساخته شده است که تعداد تراکنش‌های شت کوین‌شان را با بیت کوین مقایسه کرده بودند.

داده‌های وب‌سایت Blockchain.com نشان می‌دهد که در تاریخ ۱ دسامبر (۱۱ آذر) ارزش تخمینی مجموع تراکنش‌ها بر روی بلاک چین بیت کوین ۴٫۲۶۷ میلیارد دلار برآورد شده است. این عدد در تاریخ ۵ نوامبر (۱۵ آبان) به ۵٫۱۵ میلیارد دلار رسید که نزدیک به بالاترین میزان تاریخ خود بود.

بیت کوین در هر ثانیه ۵۰۰ هزار دلار را در سراسر جهان منتقل می‌کندارزش تخمینی مجموع تراکنش‌های بلاک چین بیت کوین از سال ۲۰۰۸-۲۰۲۰

از تعداد تراکنش‌های بیت کوین بر ثانیه همواره به‌عنوان پاشنه آشیل این ارز دیجیتال یاد شده است. ظرفیت حداکثری تراکنش‌های بیت کوین بر ثانیه در آستانه پایین‌تری نسبت به رقبایش مثل اتر (ETH) قرار دارد. همیشه پایین بودن محدوده تراکنش‌های بیت کوین بر ثانیه توسط طرفداران بیت کوین کش (BCH)، به‌ویژه راجر ور (Roger Ver)، مورد انتقاد قرار گرفته است. راجر ور همواره بیت کوین‌کش را ارز بهتری برای پذیرش در خرده‌فروشی و در معاملات در مقیاس کوچک معرفی کرده است.

موضع ماو در بیت کوین همواره ثابت بوده است. او استدلال می‌کند کسانی که به معاملات روزمره علاقه‌مند هستند می‌توانند از راهکارهای لایه دوم نظیر شبکه لایتنینگ استفاده کنند. او می‌گوید بیت کوین اهداف متفاوتی را دنبال می‌کند:

بیت کوین بیشتر ابزاری برای ذخیره ارزش است و واسطه‌ای برای انتقال ثروت محسوب می‌شود. بیت کوین چیزی نیست که شما بخواهید از آن در پرداخت‌های روزمره استفاده کنید. من این را قبلاً گفته‌ام و افراد آن را پیچیده کرده و این‌گونه برداشت کرده‌اند که من از بیت کوین متنفرم؛ [اما] در هر حال بیت کوین برای پرداخت گزینه مناسبی نیست.

The post بیت کوین در هر ثانیه ۵۰۰ هزار دلار را در سراسر جهان منتقل می‌کند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.