رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

مایکرواستراتژی بیت کوین‌های بیشتری می‌خرد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

شرکت مایکرواستراتژی اعلام کرده است که قصد دارد ۴۰۰ میلیون دلار دیگر بیت کوین‌ بخرد. بودجه خرید این بیت کوین‌ها از طریق فروش اوراق بهادار تأمین خواهد شد.

به گزارش کوین تلگراف، مایکرواستراتژی بزرگترین شرکت اطلاعاتی جهان که به‌صورت عمومی در بورس معامله می‌شود، اعلام کرده است که درآمد حاصل از فروش ۴۰۰ میلیون دلار اوراق بهادار را در بیت کوین سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

این شرکت طی بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد دارد ۴۰۰ میلیون دلار بدهی ممتازِ قابل‌تبدیل عرضه کند. بدهی ممتاز نوعی اوراق قرضه است که می‌توان آنها را با سهام شرکت معاوضه کرد. در بخشی از اطلاعیه مایکرواستراتژی آمده است:

مایکرواستراتژی قصد دارد که درآمد خالص از فروش این بدهی‌های ممتاز را در بیت کوین سرمایه‌گذاری کند.

با توجه به قیمت بیت کوین، با ۴۰۰ میلیون دلار می‌توان ۲۰,۸۳۳ بیت کوین دیگر خرید. این یعنی دارایی‌های بیت کوین مایکرواستراتژی به ۶۲,۰۰۰ واحد بیت کوین خواهد رسید.

این شرکت اعلام کرده است که در بازه‌های شش ماهه و تا دسامبر ۲۰۲۵ به دارندگان این بدهی‌ها سود اعطا می‌کند. از سوی دیگر، مایکرواستراتژی از دسامبر ۲۰۲۳، هر زمانی که بخواهد می‌تواند با پرداخت مبلغ بدهی، اقدام به بازخرید آنها کند.

در بخشی از اطلاعیه این شرکت آمده است که مایکرواستراتژی ۶۰ میلیون دلار دیگر از این بدهی‌ها را هم ظرف ۱۳ روز پس از آغاز عرضه، در اختیار خریداران اولیه قرار می‌دهد.

اوراق قرضه تحت قانون اوراق بهادار عرضه می‌شود و تنها نهادهای سرمایه‌گذاری امکان خرید آنها را خواهند داشت.

گابور گورباکس (Gabor Gurbacs)، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ون‌اک (VanEck)، در توییتی انتقادی نوشت که اقدام جدید مایکرواستراتژی بیش از آنکه مخصوص یک شرکت عرضه‌شده در بورس باشد، برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری است.

مایکرواستراژی در ماه اوت (مرداد)، در چندین نوبت اقدام به خرید بیت کوین کرد. به‌گفته این شرکت، در حال حاضر دارایی ذخیره‌ای اصلی آن بیت کوین است. پس از خرید ۲۱,۴۵۴ بیت کوین (به ارزش ۲۵۰ میلیون دلار)، مایکرواستراتژی در نوبتی دیگر ۱۶,۷۹۶ واحد دیگر بیت کوین (معادل ۱۷۵ میلیون دلار) خرید. این خریدها از طریق پلتفرم فرابورسی و کارگزاری کوین بیس صورت گرفت.

سه روز پیش هم مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل مایکرواستراتژی، اعلام کرد که شرکتش بیش از ۲,۵۷۴ واحد بیت کوین با قیمت ۱۹,۴۲۷ دلار به‌ازای هر واحد خریده است. طبق گزارش‌ها، در حال حاضر این شرکت ۴۰۸۲۴ واحد بیت کوین در اختیار دارد.

با توجه به قیمت فعلی بیت کوین، مایکرواستراتژی ۷۸۴ میلیون دلار بیت کوین در اختیار دارد. این شرکت همچنین ۶۵ درصد هم از خریدهای خود سود کرده است؛ چرا که سرمایه‌گذاری اولیه آنها در بیت کوین ۴۷۵ میلیون دلار بوده است.

The post مایکرواستراتژی بیت کوین‌های بیشتری می‌خرد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.