رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

مغه قهوه س صنعتی تر یا نیمه صنعتی؟

امتیاز دادن به این موضوع:


farnazii

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

KE7BP_4c014184baf6e3f4f704979689c98daf81
ممکن است برای برخی از افرادی که دارای مغازه قهوه فروشی و یا دارای کافی شاپ می باشند، این سوال پیش بیاید که آیا بهتر است از قهوه ساز صنعتی استفاده کرد یا قهوه ساز نیمه صنعتی؟ در ادامه این مطلب شما را با قهوه ساز صنعتی بیشتر آشنا خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

قهوه ساز یا اسپرسوساز برای افرادی که دارای مغازه ی قهوه فروشی یا دارای کافی شاپ می باشند، مانند ماشین است برای فردی که راننده تاکسی می باشد. چنانچه ماشین زیر پای راننده تاکسی نباشد، آن راننده هیچ کاسبی نخواهد داشت و در واقع نمی تواند حتی کار کند. به همین خاطر در انتخاب و خرید قهوه ساز صنعتی یا نیمه صنعتی و یا اسپرسو ساز باید دقت کرد تا کاسبی اتان لنگ نماند.

در ادامه این مطلب نکاتی درباره انتخاب قهوه ساز یا اسپرسوسازبرای مغازه اتان شرح خواهیم داد. همین طور درباره اینکه چه قهوه ساز یا اسپرسوسازی بخرید نیر خواهیم گفت. همین طور درباره اینکه قهوه ساز صنعتی یا نیمه صنعتی و چه مارکی و با چه مشخصاتی بهتر است نیز صحبت خواهیم کرد.

اسپرسوساز صنعتی یا نیمه صنعتی؟

دو نکته ای که باید قبل از انتخاب و خرید قهوه ساز و یا اسپرسوساز در نظر گرفت عبارتند از:

 

 


 

  1. تعدا مشتری هایتان
  2. بودجه تعیین شده برای خرید این دستگاه
  3. توجه داشته باشید که اگر دارای مغازه قهوه فروشی هستید و روازنه کمتر از 20 مشتری دارید، بهتر است از قهوه ساز نیمه صنعتی استفاده کنید و آن را برای مغازه خود بخرید.

    و همین طور اگر دارای کافی شاپ هستید و یا کافه تریا می باشید و روزانه بیشتر از 20 شات قهوه یا اسپرسو درست می کنید، بایستی از قهوه ساز صنعتی یا اسپرسو ساز صنعتی استفاده کنید و آن را برای کافه ی خود خریداری کنید.

    اگر شما جزو دسته ی اول هستید و روزانه کمتر از 20 مشتری دارید و قهوه ساز و یا اسپرسوساز نیمه صنعتی را انتخاب کرده اید، سپس باید به بودجه ی خود نگاه کنید.

    چنانچه شما از پول کافی برخوردار هستید، و قرار است از اسپرسوساز نیمه صنعتی خریداری کنید، بهتر است اسپرسوساز نیمه صنعتی ایتالیایی را خریداری کنید. این مدل از قهوه ساز و یا اسپرسوساز هم قهوه ی بهتری ارائه می دهد و هم از عمر بیشتری برخوردار است و مقاومت بیشتری دارد.

    حال اگر شما مشتری کمی دارید وقرار است از قهوه ساز نیمه صنعتی استفاده کنید، ولی بودجه کمی دارید، می توانید از اسپرسوساز نیمه صنعتی چینی خریداری کنید.

    حال اگر شما دارای مشتری های زیادی هستید و قرار شد از قهوه ساز صنعتی که یکی از لوازم و تجهیزات کافی شاپ محسوب می شود استفاده کنید و همین طور دارای بودجه کافی هستید، قهوه ساز صنعتی ایتالیایی را خریداری کنید و اگر بودجه کافی ندارید، می توانید قهوه ساز صنعتی چینی را تهیه کنید.

    اسپرسوساز تک گروپ یا دابل گروپ؟
    دستگاه قهوه ساز یا اسپرسوساز از دو مدل تشکیل شده است. یک مدل تک گروپ و یک مدل دابل گروپ و یا چند گروپ می باشد. دابل گروپ به این معنا می باشد که همزمان می توان برای دو نفر قهوه یا اسپرسو درست کرد. اما توجه داشته باشید که این مدل برای مغازه های قهوه فروشی که دارای مشتری های کمتری نسبت به کافه ها دارند، مناسب نیست و این افراد بهتر است از همان تک گروپ ها استفاده کنند. اما کافه هایی که معمولا سرشان شلوغ است، بهتر است از دابل گروپ ها استفاده کنند. قهوه ساز صنعتی یکی از تجهیزات کافی شاپ محسوب می شود. بهتر است مطلب دستگاه بستنی ساز صنعتی چگونه کار می کند؟ را نیز بخوانید.

    برای مغازه های کوچک بهتر است از همان قهوه سازتک گروپ استفاده کنید زیرا که هم ارزانتر است و هم کارتان راه می افتد. این نوع قهوه ساز نیز جزو تجهیزات کافی شاپ محسوب می شود.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.