رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

دستگاه گریل صنعتی و کارایی آن

امتیاز دادن به این موضوع:


farnazii

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده




از این دستگاه در جامعه کنونی استفاده های بسیار زیادی میشود رویه کار این دستگاه تمام استیل بوده و ازسوی نمایندگان فروش دارای یک سال ضمانت می باشد. افرادی که به دنبال تهیه و خرید دستگاه گریل صنعتی و همین طور تجهیزات صنعتی آشپزخانه میباشند میتوانند آگاهی لازم را از مطالب زیر کسب کنند.

این محصول را به عنوان باربیکیو یاد میکنند که بسیار مناسب برای قراردادن در کنار انواع فرهای پیتزا ریلی و همین طور فر پیتزا صندوقی میباشد. این دستگاه از میز زیر گریل برخوردار است و به طور عادی این میزها یخچال ویا فریزر زیر گریل نیز میباشند
دستگاه گریل صنعتی مناسب ترین و به صرفه ترین وسیله برای پخت انواع برگر ها و هین طور استیک میباشد این گریل مناسب برای پخت انواع گوشت ،استیک ،ماهی و همین طور انواع ساندویچ استفاده میشود.

جنس دستگاه گریل صنعتی

این دستگاه از سطح مغناطیسی از جنس فولاد برخوردار است و همچنین ضد زنگ و بسیارمحکم ،مقاوم و همین طورزیبا برای استحکام کار میباشد. رویه کار از از جنس استنلس استیل430 یا 304 است که به انتخاب و وسلیقه مشتری تهیه و تولید میشود. کار رویه آن از استیل ضد زنگ است که مناسب برای محوطه هایی که رطوبت دارد استفاده میشود.

دستگاه گریل روغنی گزینه ای بسیار مناسب برای سرخ کردن با روغن و همین طور مغزپخت شدن غذا بدون در نظز گرفتن در معرض مستقیم شعله. این دستگاه زیر مجموعه ای از تجهیزات صنعتی آشپزخانه میباشد و همین طور کاربری زیادی در تجهیزات فست فودی دارد.

نحوه عملکرد دستگاه گریل روغنی

کار با این دستگاه روغنی بسیار آسان بوده و بسیار کاربری میباشد

عملکرد دستگاه گریل صنعتی روغنی بسیار ساده و در عین حال کاربردی میباشد. از صفحه مغناظیسی فولاد آتش زا برای مغز پخت شدن و سرخ کردن بهتر مواد غذایی استفاده میشود که میتوان انواع ساندویچ وبرگر و شیشلیک و استیک را نام برد. همان طور که گفته شد غذاها بدون اینکه مستقیم روی آتش باشند بلافاصله درزمانی سریع بهترین وجه پخت را به ما میدهند.

مزایا

محکم بودن بالای دستگاه گریل صنعتی و همین طور بهترین مواد اولیه موجودی که برای ساخت آن به کار بردند باعث میشود خریدار خیال راحتی را داشته باشد. ولوم های تعبیه شده از جنس بوکالیت و نسوزو دارای استقامت بالا و شیک میباشند.
تولید دستگاهی با کیفیت و عمری بالاهمراه با ضمانت و قیمتی عالی که میتوانید از طریق نمایندگان فروش این دستگاه را تهیه و خریداری کنید.

آشنایی با گریل ذغالی صنعتی

این دستگاه وسیله ای بسیار مناسب برای پخت انواع استیک ها و ساندویچ ها میباشد و همچنین پخت بدون روغن را برای این مواد غذایی در بر دارد این گریل با پختی سالم واستفاده از هیچ روغنی غذاها را آماده میسازد وهمین طور برای در کنار قرار دادن فر های پیتزایی ریلی نیز مناسب است.

در دستگاه گریل صنعتی از بهترین مواد موجود چدن استفاده شده است که در روی کار باکیفیت ترین استنلس استیل را برای بدنه آن به کار برده اند و پختی آسان برای انواع کباب ها وبدون هیچ گونه مشکلی برای این دستگاه در نظر گرفته اند. لازم به ذکر است که این دستگه زیر مجموعه فروش تجهیزات صنعتی آشپزخانه و تجهیزات فست فودی میباشد.

این گونه محصولات دارای یک سال خدمات پس از فروش میباشد.

آماده کردن استیک در خانه

امروزه اکثرا درست کردن استیک در خانه را امری سخت میدانند ولی در عمل با رعایت کردن نکته های مناسب میتوانید پختی بسیار عالی را داشته باشید. درست کردن استیک در منزل هزینه ی به صرفه تری نسبت به بیرون از خانه را نیز دارد.با مشورت از نمایندگان فروش دستگاه مورد نظر خود را تهیه نمود ه و از آن استفاده کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.