رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

احتمال کاهش قیمت بیت کوین تا ۱۷,۰۰۰ دلار با توجه به وضعیت بازار آتی

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

قیمت بیت کوین پس از سقوط اخیر، در محدودهٔ ۱۸,۳۰۰ در حال تثبیت است، اما وضعیت بازارهای آتی نشان می‌دهد که احتمال سقوط تا ناحیه ۱۷,۰۰۰ دلاری محتمل است.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین پس از آنکه چند روز در یک کانال کوچک در حال نوسان بود، با شکستن الگوی پرچم، در زیر میانگین متحرک ۲۰ روزه (MA20) و ناحیه‌ای پایین‌تر از ۱۸,۶۰۰ دلار بسته شد.

پس از ثبت اوج ۱۹,۸۸۸ دلاری، برخی از تحلیل‌گران هشدار دادند که اگر قیمت بیت کوین بالاتر از ۱۹,۵۰۰ یا حداقل ۱۹,۰۰۰ دلار بسته نشود، احتمال سقوط بیشتر وجود دارد.

در صعود اخیر، قیمت بیت کوین بالاتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه بسته شده بود، از همین رو، اگر شاهد بسته‌شدن قیمت زیر این میانگین متحرک باشیم، نشانه تغییر روند در کوتاه مدت است. نباید فراموش کرد که خریداران بازار در نظر دارند تا در کف فعلی قیمت، به اندوخته‌های بیت کوین خود اضافه کنند.

نمودار قیمت بیت کویننمودار قیمت بیت کوین

در حال حاضر و با توجه به اینکه فرصت چندانی تا بسته‌شدن کندل روزانه نمانده است، الکس سندرز (Alex Sanders)، تحلیل‌گر بازار، معتقد است در صورتی که قیمت ۱۸,۷۰۰ دلار حفظ نشود، کاهش بیشتر قیمت و شکل‌گیری الگوی مثلث نزولی محتمل خواهد بود.

از سوی دیگر، مایکل ون دپوپ (Michael Van de Poppe)، تحلیل‌گر بیت کوین و بازارهای مالی، با اشاره به سقوط قیمت بیت کوین گفت:

قیمت بیت کوین همچنان در محدوده مشخصی در حال نوسان است، اما هر چه حمایت‌های بیشتری تست شوند، شاهد ضعیف‌تر شدن آنها خواهیم بود. احتمالا بین ۱۹,۵۰۰ تا ۱۸,۵۰۰ دلار شاهد افزایش نوسانات خواهیم بود.

کاهش نوسانات قیمت بیت کوین در پایین‌تر از ۲۰,۰۰۰ دلار، باعث شده است تا پیش‌بینی جهت حرکت آن سخت‌تر باشد.

در حال حاضر می‌توان گفت که قیمت بیت کوین در محدوده یک مثلث نزولی در نوسان است. تحلیل‌گران منتظرند تا ببیند که آیا قیمت در ۱۸,۰۳۱ دلار از مثلث حمایتی، الگوی کف دوقلو را ثبت می‌کند یا نه. پایین‌تر از این ناحیه، ساختار بازار و شاخص VPVR‌ نشان می‌دهد که شاهد سقوط تا ۱۷,۸۰۰ دلار خواهیم بود.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در تایم فریم ۴ ساعته نشان می‌دهد که وارد محدوده اشباع فروش شده‌ایم؛ این یعنی می‌توان منتظر جهش ناشی از این اتفاق بود، اما این اتفاق نیازمند افزایش شدید در حجم سفارش‌های خرید است تا قیمت به‌واسطه آن تا میانگین متحرک ۲۰ روزه اوج بگیرد. این میانگین به‌عنوان یک مقاومت عمل می‌کند.

نمودار قیمت بیت کویننمودار قیمت بیت کوین

عامل دیگری که به‌گفته برخی از کارشناسان نشانه‌ای نزولی در بازار تلقی می‌شود، شکافت قراردادهای آتی در CME است. این شکاف در محدوده ۱۶,۹۹۵ و ۱۸,۲۷۵ دلار شکل گرفته است. ون دپوپ در این باره می‌گوید:

معمولاً در ۹۵ درصد مواقع، شکاف‌های CME‌ پر می‌شوند. همین مسئله احتمال کاهش قیمت بیت کوین به این سطوح در کوتاه‌مدت را قوت می‌بخشد.

در صورتی که حمایت‌های پیش روی بیت کوین به‌خوبی عمل نکنند، می‌توان گفت که باید منتظر رسیدن به کانال ۱۷,۰۰۰ دلاری باشیم.

The post احتمال کاهش قیمت بیت کوین تا ۱۷,۰۰۰ دلار با توجه به وضعیت بازار آتی appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.