رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

نحوه شرکت در ایردراپ توکن اسپارک (FLR) ویژه دارندگان ریپل

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

روز ۱۲ دسامبر (۲۲ آذر) به هر دارنده ریپل (XRP) به‌صورت رایگان توکنی به‌نام اسپارک (FLR) اهدا خواهد شد. در این مقاله ابتدا شرکت در ایردراپ برای دریافت این توکن را آموزش می‌دهیم و سپس به‌طور مختصر با شبکه فلیر (Flare) و اسپارک، توکن بومی آن، آشنا خواهید شد.

بهترین راه: ذخیره در صرافی‌ها

نحوه شرکت در ایردراپ توکن اسپارک (FLR) ویژه دارندگان ریپل

بهترین راه برای شرکت در ایردراپ توکن‌های اسپارک، ذخیره XRP‌ها در یک صرافی است. صرافی بایننس و دیگر صرافی‌های مطرح دنیا از این ایردراپ پشتیبانی خواهند کرد. در این صورت دیگر نیاز به هیچ کار اضافی از سوی شما نیست. به‌طور خودکار مدتی پس از ایردراپ توکن‌های خود را در حساب صرافی مشاهده خواهید کرد و می‌توانید آنها را معامله کنید یا از صرافی بردارید.

کیف پول‌ها

در مورد شرکت در ایردراپ از طریق کیف پول‌ها، باید کیف پول شما از این ایردراپ پشتیبانی کند و لازم است که خودتان پس از این رویداد اقداماتی انجام دهید تا به توکن‌ها دسترسی پیدا کنید. طبق اعلام وب‌سایت رسمی فلیر، کیف پول‌های زیر از ایردراپ پشتیبانی خواهند کرد:

  • اکسودوس (Exodus)
  • کیف پول سخت‌افزاری لجر
  • کیف پول سخت‌افزاری کول والت
  • کوبو (Cobo)
  • گاردا (Guarda)
  • بالت کریپتو (Ballet Crypto)
  • زام (Xumm)
  • اتمیک (Atomic)
  • کیف پول‌های دیگری که مستقیماً کلید خصوصی را در اختیارتان قرار می‌دهند

از آنجا که توکن اسپارک مبتنی بر اتریوم است، در بیشتر کیف پول‌ها، قبل یا پس از ایردراپ باید اقداماتی برای دریافت توکن‌های خود انجام دهید و همچنین باید یک کیف پول اتریوم داشته باشید. مثلاً در کیف پول‌های لجر و زام، باید پس از ایردراپ در سایت xrptoolkit.com برای اتصال به کیف پول اقدام کنید و پس از اتصال به کیف پول در این سایت وارد بخش «Properties» شوید و با ارائه آدرس کیف پول اتریوم در بخش «Message Key» توکن‌های اسپارک خود را دریافت کنید.

در برخی کیف پول‌های دیگر مانند اکسودوس هم کاربران باید در پنل کاربری کیف پول خود در ایردراپ ثبت‌نام کنند.

نحوه شرکت در ایردراپ توکن اسپارک (FLR) ویژه دارندگان ریپل

در بعضی دیگر از کیف پول‌ها مانند اتمیک هم باید نرم‌افزار Xumm را روی گوشی خود نصب کنید و سپس کلید خصوصی (Private Key) ریپل خود را در این نرم‌افزار وارد کنید. سپس با استفاده از سایت flare.wietse.com و اتصال به Xumm، می‌توانید توکن‌های اسپارک خود را در یک کیف پول اتریوم دریافت کنید.

کاربران کیف پول‌ها تا ۶ ماه پس از ایردارپ فرصت دارند برای دریافت توکن‌های اسپارک خود اقدام کنند، در غیر این‌صورت توکن‌های آنها خواهد سوخت.

مختصری درباره فلیر و اسپارک

شبکه فلیر که شرکت ریپل پشتیبان و حامی آن است، قصد دارد کاربردهای اتریوم را برای ریپل هم به ارمغان بیاورد تا توسعه‌دهندگان راحت‌تر بتوانند محصولات کاربردی خود را برای رپیل ارائه دهند. این شبکه با اتریوم و قراردادهای هوشمند آن به‌طور کامل تعامل خواهد داشت و نام ارز دیجیتال (توکن) بومی آن اسپارک (Spark) با نماد اختصاری FLR است که با هدف پرداخت کارمزدهای شبکه و امکان شرکت در تصمیم‌گیری‌های مهم شبکه عرضه خواهد شد. این ارز دیجیتال یک توکن اتریومی خواهد بود که روی تمام کیف پول‌های اتریوم ذخیره می‌شود.

در مورد قیمت، تا عرضه این توکن و آغاز معاملات آن نمی‌توان پیش‌بینی کرد که هر واحد اسپارک چقدر ارزش خواهد داشت، اما طبق داده‌های تاریخی و با توجه به عرضه ۴۵ میلیارد واحدی، احتمالاً قیمت خیلی کمتر از ۰.۱ دلار خواهد بود.

جمع‌بندی

برای شرکت در ایردراپ توکن‌های اسپارک که مخصوص دارندگان XRP است، اگر دانش فنی ندارید، بهتر است قبل از ۱۲ دسامبر دارایی خود را به صرافی منتقل کنید. اگر کمی دانش فنی دارید و همچنین نگران ذخیره سرمایه خود در صرافی هستید، شش ماه فرصت دارید تا با استفاده از وب‌سایت‌ها و ابزارهای ریپل، توکن‌های اسپارک خود را در یک کیف پول اتریوم دریافت کنید.

The post نحوه شرکت در ایردراپ توکن اسپارک (FLR) ویژه دارندگان ریپل appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.