رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

مرکز تحقیقات سلامت هواوی افتتاح شد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

3405_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

هواوی به تازگی یک مرکز جدید علمی و مرکز تحقیقاتی مختص سلامت در شهر شی-آن (Xi’an) چین راه‌اندازی کرده که یکی از بزرگ‌ترین مراکز در نوع خود است. این مرکز مساحتی در حدود 1,100 مترمربع دارد و در چند طبقه و واحد احداث شده است. بخش نخست این مرکز به آزمایش و پایش محصولات هوشمند و پوشیدنی هواوی اختصاص دارد. میزان کارآیی و راندمان کاری این محصولات سلامت در این مرکز بررسی می‌شود. بخش دیگر این مرکز مربوط به حیطه نوآوری در ورزش و سلامت اختصاص دارد که مجهز به 20 ابزار اختراعی و نوآورانه برای تحقیق و توسعه است. این ابزارها توانایی شبیه‌سازی انواع شرایط و محیط‌های ورزشی مختلف را دارند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3405/huawei-health-lab-officially-opens_01.jpg

اطلاعاتی که توسط این ابزارها در شرایط مختلف تولید می‌شود، می‌تواند کمک زیادی به محققان در یافتن راهکارهای سلامتی نوآورانه و ساخت محصولات مدرن کند. در واحد آزمون کارایی و اطمینان از عملکرد محصولات، ۲۵ گونه مختلف آزمون مقاومت روی محصولات هواوی صورت می‌گیرد و تنها محصولاتی که از این ۲۵ آزمون سربلند بیرون بیایند از سوی هواوی به بازار عرضه خواهند شد.

مرکز تحقیقات سلامت هواوی به یک کارگاه سلامت شباهت دارد که منحصرا به این موضوع پرداخته و در کنار بخش تحقیق و توسعه غول‌پیکر هواوی فعالیت می‌کند. قطعا این بخش از تجربیات جهانی تحقیق و توسعه هواوی استفاده خواهد کرد. تجمیع این تجربیات و به‌روزترین تحقیقات انجام شده در این مرکز منجر به ساخت محصولاتی با کیفیت در حوزه سلامت خواهند شد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3405/huawei-health-lab-officially-opens_02.jpgبخشی از مراسم افتتاح مرکز تحقیقات سلامت هواوی

شماره یک در سلامت

اکثر محصولات پوشیدنی به نحوی به پایش سلامت فرد مربوط می‌شوند. بر اساس گزارش موسسه IDC که یکی از موسسات پیشرو در زمینه تحقیقات و آنالیز بازار به شمار می‌آید، هواوی در سه‌ماهه دوم سال 2020 بیشترین سهم از بازار محصولات پوشیدنی مچی را در اختیار داشته است. بدون شک بخش زیادی از این موفقیت مدیون بخش تحقق و توسعه قدرتمند هواوی است که یکی از برترین‌ها و پر بودجه‌ترین‌ها در دنیا است.

این مرکز تحقیقات جدید سلامت، برآیند تحقیقات گذشته هواوی را مورد استفاده قرار داده است. تحقیقاتی که توسط واحدهای مختلف این شرکت روی محصولات سلامت‌محور صورت گرفته و اکنون در یک مرکز جمع‌آوری شده تا به صورت هدفمندتر و تخصصی‌تر برای ساخت محصولات سلامت‌محور آینده هواوی مورد استفاده قرار بگیرند.

در آینده، هواوی 10 مرکز تحقیقات علمی دیگر در اقصی نقاط دنیا تاسیس خواهد کرد. این مراکز با تمرکز روی تحقیقات در دیگر جنبه‌های علمی و ورزشی، یک پلتفرم تحقیق و توسعه بین‌المللی ایجاد خواهد کرد که جنبه‌های مختلف تحقیقات ورزشی و سلامت را در بر بگیرد. بخش محلی و بین‌المللی تحقیق و توسعه هواوی بدون شک در این راه همکاری بسیاری خواهند داشت.

سادگی و دقت

ایجاد دو ویژگی مهم در تولید محصولات سلامت، هدف اصلی هواوی در این بخش به‌حساب می‌آید: سادگی و دقت؛ خصوصیاتی‌که منجر به در اختیار داشتن محصولی با سهولت استفاده و دقت بالا برای پایش سلامت افراد می‌شود.

اما برای رسیدن به این سهولت، کار بخش تحقیق و توسعه آسان نبوده و نتیجه روندهای تحقیق پیچیده این واحد منجر به رسیدن به این راهکارها در محصولات هواوی شده است. برای مثال ساعت هوشمند هواوی Watch GT2 Pro از قابلیت جدیدی برای بازیکنان گلف بهره می‌برد که به بازیکنان اجازه می‌دهد ضربات خود را آنالیز کرده و اطلاعات مهمی مانند سرعت ضربه، ریتم ضربه، زمان بازگشت چوب گلف و موارد دیگر را ذخیره کنند. این اطلاعات به تدریج در روند کاری ورزشکار مشخص شده و اجازه می‌دهد متوجه میزان رشد و نقاط قوت و ضعف خود شود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3405/huawei-health-lab-officially-opens_03.jpgآزمون دویدن مرکز تحقیقات سلامت هواوی

برای بحث دویدن با ساعت هوشمند که در ظاهر بسیار ساده به نظر می‌رسد، مرکز تحقیقات سلامت هواوی یک رویه خاص ایجاد کرده است. در این رویه افراد زیادی مورد آزمایش قرار گرفته و از ۵ ابزار پایش مختلف در آزمون آنها استفاده می‌شود. فقط در سال 2020 میزان 10,900 ساعت دویدن توسط این ابزارها ثبت و بررسی شده که چیزی حدود 105 هزار کیلومتر دویدن را شامل می‌شود.

آزمون‌های سخت

در واحد آزمون مقاومت و دوام محصولات این مرکز تحقیقات، مهندسان آزمون بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی محصولات هواوی را مورد بررسی قرار می‌دهند. این آزمون‌ها از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری یک دستگاه را تا انتهای توان آن مورد آزمایش و چالش قرار می‌دهد.

صدها تست کارایی و اطمینان از سوی این مهندسین طراحی شده است که تا یک چهارم آنها به تنهایی به تست دوام در شرایط فوق‌العاده سخت تعلق دارد. این آزمون‌ها برای هر محصول تست‌شده یک سفر بی بازگشت است، هزینه‌ای که هواوی با فدا کردن این محصولات برای پیشرفت و توسعه پرداخت می‌کند.

سه مدل مختلف آزمون سختی نیز از محصولات گرفته می‌شود که محصول را تحت سخت‌ترین شرایط از فشار و ضربه قرار می‌دهند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3405/huawei-health-lab-officially-opens_04.jpgآزمون مقاومت محصولات هواوی

یک آزمون دیگر قرار دادن محصول در یک محفظه استیل و چرخاندن آن به مدت طولانی است. محصول باید از ضربات مختلف و پرتاب شدن‌های متوالی به اطراف محفظه جان سالم به در ببرد. برای آزمون مقاومت دکمه‌ها، 200 هزار بار این دکمه‌ها در فواصل نیم ثانیه‌ای فشرده شده و 10 هزار بار برای مدت 16 ثانیه پایین نگه داشته می‌شوند. فقط دکمه‌ای که بتواند از این آزمون سخت موفق خارج شود مجوز ورود به بازار را پیدا می‌کند.

حتی برای بند ساعت نیز آزمون کشیدن و چرخاندن وجود دارد که 3 هزار بار روی بند ساعت انجام می‌شود. از دیگر تست‌های انجام شده روی محصولات در مرکز تحقیقات سلامت هواوی می‌توان به آزمون ضد آب محصولات، آزمون باتری و آزمون پایداری قابلیت‌های محصول اشاره کرد.

آزمون ضد آب در عمق ۱.۵ متری و برای 30 دقیقه انجام می‌شود. همچنین بنا بر استانداردهای بین‌الملی یک محصول باید میزان فشار 5P را تا عمق ۵۰ متر و برای 10 دقیقه تحمل کند. حتی دکمه‌های محصول نیز جداگانه در زیر آب مورد بررسی قرار می‌گیرند.

باتری و ملحقات آن نیز به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته تا از صحت عملکرد آنها در شرایط سخت و در طول زمان اطمینان حاصل شود. این آزمون‌ها با دقت 0.1 میکرو آمپر صورت می‌گیرند که بقدری این میزان اندک است که می‌توان از دقت و صحت آزمون‌ها اطمینان داشت.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/3405/huawei-health-lab-officially-opens_05.jpgآزمون دکمه‌های محصولات هواوی

در طول انجام آزمایشات اگر هر کدام از شرایط فوق حاصل نشود، محصول به مرحله طراحی و تولید بازگردانده خواهد شد تا مورد بازنگری قرار بگیرد.

مرکز تحقیقات سلامت هواوی یکی دیگر از نشانه‌های تعهد این شرکت به تحقیق و توسعه پایدار و ساخت محصولات با کیفیت برای کاربران است؛ مرکزی‌که از پس تحقیقات و آنالیز تخصصی، دستاوردهای به‌روزی را به صنعت رو به رشد محصولات هوشمند پوشیدنی هدیه خواهد داد.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.