رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

نویسنده کتاب «پدر پولدار پدر بی پول»: قیمت بیت کوین سال آینده ۵۰,۰۰۰ دلار خواهد بود

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسندهٔ کتاب پرفروش «پدر پولدار، پدر بی‌پول»، معتقد است که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱ به ۵۰,۰۰۰ دلار می‌رسد.

به گزارش کوین تلگراف، کیوساکی می‌گوید که جریان بزرگی از پول‌های نهادی در سال ۲۰۲۱ وارد بازار بیت کوین خواهد شد که می‌تواند قیمت آن را بیشتر از این افزایش دهد.

کیوساکی که یک شخص بانفوذ در حوزهٔ املاک و مستغلات و همچنین یک سرمایه‌گذار در حوزه فلزات گرانبهاست، به‌طور سنتی به دارایی‌های ذخیرهٔ ارزش مختلف از جمله نقره علاقه‌مند بوده است.

او بر اساس ورود جریان نقدینگی از سوی سرمایه‌گذاران نهادی، معتقد است که قیمت زیر ۲۰,۰۰۰ دلار برای خرید بیت کوین، قیمت مطلوبی است و هدف بعدی قیمت این ارز دیجیتال هم ۵۰,۰۰۰ دلار خواهد بود. او معتقد است:

خوشحالم که بیت کوین خریده‌ام. حجم زیادی از سرمایهٔ نهادی در سال ۲۰۲۱ وارد این بازار خواهد شد. در قیمت‌های پایین‌تر از ۲۰,۰۰۰ دلار بیت کوین بخرید. اگر این فرصت را از دست دادید، نقره بخرید. نقره به‌خاطر «توافق سبز جدید» که از سوی الکساندریا کورتز پیشنهاد شده است، روند خوبی خواهد داشت. آمریکا با مشکلاتی درگیر است، اما آینده برای طلا، نقره، بیت کوین و کارآفرینان روشن است.

توافق سبز جدید (Green New Deal) یک برنامه محرک اقتصادی است که جهت ارائه راه‌حلی برای رفع مشکل نابرابری اقتصادی و تغییرات اقلیمی پیشنهاد شده است. این برنامه توسط الکساندریا اوکاسیو کورتز (Alexanderia Ocasio-Cortez)، عضو مجلس نمایندگان ایالات متحده، پیشنهاد شده است.

اگر قیمت بیت کوین به ۵۰,۰۰۰ دلار برسد، ارزش بازار آن به ۹۲۸ میلیارد دلار می‌رسد که برابر با ۱۰.۳ درصد از ارزش بازار فعلی طلا است. در حال حاضر ارزش بازار بیت کوین حدود ۲.۹ درصد از ارزش بازار طلاست.

بیت کوین به‌دلیل همبستگی کم با بازار سهام، در موقعیت مطلوبی برای رشد قیمتی در ماه‌های آینده قرار دارد.

همبستگی بازار سهام و طلا با بیت کوین

معمولاً با رشد بازار سهام در ایالات متحده، دارایی‌های ذخیرهٔ ارزش سنتی مانند طلا، با افت قیمت مواجه می‌شوند. اما همبستگی بیت کوین با بازار سهام آمریکا نسبتاً کمتر است. از این رو، بیت کوین حتی در زمان افزایش ارزش بازار سهام هم روندهای صعودی قدرتمندی را تجربه کرده است. به‌عنوان مثال، بیت کوین در ۲۴ ساعت اخیر به سود بیش از ۶ درصدی هم رسیده است.

این در حالیست که بازارهای سهام آسیا افت کرده‌اند ذو بازار ایالات متحده نیز اندکی عقب‌نشینی کرده است. اما قیمت بیت کوین همگام با طلا در حال افزایش است. هایگر چپیتز (Holger Zschaepitz)، از تحلیل‌گران برجستهٔ بازار، در این مورد می‌گوید:

پس از یک روز معاملاتی رنج در وال استریت که ناشی از احتیاط نسبت به خطرات اقتصادی ناشی از ویروس کرونا و گفتگوهای مربوط به محرک‌های مالی بود، بازار سهام آسیا نیز مقداری عقب‌نشینی کرده است. در این مدت اوراق قرضه ده سالهٔ ایالات متحده بازدهی کمتر از ۰.۹ درصد داشته‌اند، نسبت یورو به دلار در ۱.۲۱۵۳ ثابت مانده است و طلا و بیت کوین نیز به ترتیب تا ۱,۸۴۰ و ۱۹,۶۰۰ دلار افزایش یافته‌اند.

همبستگی پایین بین بازار سهام آمریکا و قیمت بیت کوین می‌تواند چند دلیل داشته باشد. اول از همه اینکه، زمانی که قیمت دارایی‌های پرریسک افزایش می‌یابد، بیت کوین از افزایش کلی اشتهای سرمایه‌گذاران سود می‌برد.

دلیل دوم این است که بازار سهام در ماه‌های اخیر به‌دلیل تزریق بی‌سابقه نقدینگی از سوی بانک مرکزی، بازده بالایی داشته است. شرایط مالی آرام به‌نفع بیت کوین است، چراکه سرمایه‌گذاران به‌دنبال محافظت از سرمایه‌شان در برابر تورم هستند.

تعداد معاملات آتی بسته‌نشدهٔ بیت کوین در بورس کالای شیکاگو (CME)، در محدودهٔ ۱.۰۷ میلیارد دلار مانده است، این عدد کمی کمتر از حجم معاملات آتی در صرافی‌های بایننس و OKEx است.

داده‌ها نشان می‌دهند که تقاضای سرمایه‌گذاران نهادی برای خرید بیت کوین به‌ قدری زیاد است که حجم معاملات آتی باز در پلتفرم‌‌هایی که بر سرمایه‌گذاران نهادی متمرکز هستند، در حال پیشی‌گرفتن از صرافی‌‌هایی است که با سرمایه‌گذاران خرد کار می‌کنند.

همچنین در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۵ آذر)، دارایی‌های تحت مدیریت گری اسکیل از ۱۳ میلیارد دلار فراتر رفت. این موضوع بیانگر ورود جریان نقدینگیِ بیشتر از سوی سازمانها به بازار بیت کوین است.

به‌دنبال سرمایه‌گذاری‌های کلان از سوی مؤسساتی مانند مایکرواستراتژی، گری اسکیل، مس میوچوال و اسکوئر در بیت کوین، به نظر می‌رسد سایر مؤسسات هم به سرعت در حال جمع‌آوری بیا کوین هستند. این موضوع به خرید تهاجمی بیت کوین در بازار معاملات آتی و مشتقه منجر شده است.

The post نویسنده کتاب «پدر پولدار پدر بی پول»: قیمت بیت کوین سال آینده ۵۰,۰۰۰ دلار خواهد بود appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.