رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

مونرو به بالاترین قیمت دو سال اخیر خود رسید؛ ۳۰۰ درصد رشد در یک سال!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

روز گذشته (سه‌شنبه) ارز دیجیتال حریم‌خصوصی‌محور مونرو به بالاترین قیمت دو سال گذشته خود رسید. پس از سقوط شدید قیمت این ارز دیجیتال در ماه مارس (اسفند ۹۸) ماه‌هاست که روند صعودی مونرو ادامه دارد.

به گزارش کوین دسک، قیمت مونرو روز سه‌شنبه به بالای ۱۵۷ دلار رسید که بالاترین قیمت این ارز دیجیتال نسبت به ژوییه ۲۰۱۸ (خرداد ۹۷) است.

نمودار قیمت مونرو از ابتدای ۲۰۲۰ تاکنون – منبع: صفحه قیمت لحظه‌ای مونرو در سایت ارزدیجیتال

در زمان نگارش این گزارش، هر واحد مونرو با قیمت حدود ۱۵۱ دلار معامله می‌شود که نسبت به ابتدای ۲۰۲۰ تاکنون حدود ۳۰۰٪ رشد را نشان می‌دهد.

روند قیمت مونرو در بیشتر روزهای سال ۲۰۲۰ صعودی دنبال شده است و این در حالی است که نگرانی‌های زیادی در میان سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال در مورد قانون‌گذاری و اقدامات نهادهای تنظیم قانون وجود دارد.

مونرو که در سال ۲۰۱۴ عرضه شده است، بر حریم خصوصی و تراکنش‌های امن و غیرقابل‌رهگیری تمرکز دارد. هویت بنیان‌گذار اصلی این ارز دیجیتال هم مانند بیت کوین مشخص نیست و برخی معتقدند که ساتوشی ناکاموتو، خالق ناشناس بیت کوین، ممکن است خالق مونرو هم باشد.

پروتکل پشت این ارز دیجیتال به کاربران این امکان را می‌دهد که هویت خود و مقدار تراکنش را مخفی نگاه دارند، مگر برای افرادی که خود فرستنده مایل باشد.

تحلیل‌گران می‌گویند افزایش تقاضا برای این ارز دیجیتال می‌تواند مربوط به نگرانی روزافزون شرکت‌ها درباره نیاز به مونرو برای پرداخت باج به هکرها باشد. امروزه تعداد زیادی از هکرها و گردانندگان باج‌افزار، برای دریافت باج از قربانیان مونرو درخواست می‌کنند.

دنیس وینوکوروف (Denis Vinokourov)، یکی از محققان مطرح ارزهای دیجیتال، در این خصوص گفت:

در حالی که ممکن است برخی از شرکت‌ها با هدف تنوع‌بخشی در سبد دارایی خود، شروع به خرید بیت کوین کرده باشند، بعضی دیگر از شرکت‌ها با توجه به انتخابی که معمولاً هکرها برای روش پرداخت دارند، به‌دنبال خرید دارایی‌های دیجیتال دیگری مانند مونرو رفته‌اند.

طبق گفته وینوکوروف در حالی که در حملات سایبری چند روز پیش به وزارتخانه‌های خزانه‌داری و بازرگانی آمریکا یا قطع‌شدن خدمات گوگل که اخیراً اتفاق افتاد هیچ مونرویی به‌عنوان باج درخواست نشده است، این حوادث شرکت‌ها را از هک‌های مشابه بیش از پیش نگران کرده است.

او گفت:

هک‌های اخیر نشان از رشد بیش از پیش بازیگران بد دارد.

برخی از صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال در سراسر جهان، بسیاری از ارزهای دیجیتال حریم‌خصوصی‌محور از جمله مونرو را از فهرست معاملات خود حذف کرده‌اند تا بتوانند اقدامات مربوط به مبارزه با پولشویی و احراز هویت را که از سمت مراجع قانونی به آنها دستور شده است، انجام دهند.

از طرف دیگر، جاستین ارهنهافر (Justin Ehrenhofer)، یکی از تحلیل‌گران بازار ارزهای دیجیتال، به کوین دسک گفت که روند صعودی مونرو می‌تواند ناشی از این باشد که معامله‌گرانِ این ارز دیجیتال نسبت به افزایش «بازگشایی دوباره معاملات در صرافی‌ها» خوش‌بین شده‌اند.

همچنین باید به این موضوع توجه کرد که بسیاری از نهادهای قانون‌گذار نسبت به تراکنش‌های مونرو دیدگاه خوبی ندارند. شرکت تحلیل بلاک چین سایفرتریس (CipherTrace) به‌تازگی دو برنامه کاربردی را که گفته می‌شود می‌توانند برای نهادهای قانون‌گذار تراکنش‌های مونرو را رهگیری کنند، به ثبت رسانده است.

The post مونرو به بالاترین قیمت دو سال اخیر خود رسید؛ ۳۰۰ درصد رشد در یک سال! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.