رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

بورس کالای شیکاگو (CME) برای اتریوم قرارداد آتی راه‌اندازی می‌کند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

گروه بورس کالای شیکاگو (CME) در نظر دارد سال ۲۰۲۱ بازار قرارداد‌های آتی اتریوم خود را راه‌اندازی کند. این گروه در حال حاضر منتظر تأیید مراجع قانونی است.

به گزارش «The Block»، گروه بورس کالای شیکاگو که در بحبوحه سال ۲۰۱۷ با راه‌اندازی بازار قرارداد‌های آتی بیت کوین وارد این بازار ارزهای دیجیتال شده بود، روز چهارشنبه و درحالی که قیمت بیت کوین از ۲۰,۰۰۰ دلار عبور کرد، اعلام کرد که بازار قرارداد‌های آتی اتریوم راه‌اندازی خواهد کرد.

این پلتفرم قراردادهای آتی اتریوم در‌صورت دریافت مجوزهای قانونی، ۸ فوریه (۲۰ بهمن) راه‌اندازی خواهد شد. تسویه‌ حساب‌ قراردادهای آتی اتریوم به صورتی نقدی بوده و براساس نرخ مرجع جفت ارزهای اتر/دلار پرداخت می‌شود. بر اساس اطلاعیه وب‌سایت بورس کالای شیکاگو، ارزش هر قرارداد برابر با ۵۰ اتر است.

گروه بورس کالای شیکاگو در رابطه با بازار قرارداد‌های آتی اتریوم گفت:

باتوجه به موفقیت بازار قراردادهای آتی و اختیار بیت کوین، گروه بورس کالای شیکاگو بازار قراردادهای آتی اتریوم را از ماه فوریه (بهمن) به گزینه‌های مدیریت ریسک سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال خود اضافه خواهد کرد.

قرارداد آتی اتریوم CMEشرایط سرمایه‌گذاری در قراردادهای آتی اتریوم

گروه بورس کالای شیکاگواز سال ۲۰۱۷ بازار بزرگی را برای قراردادهای آتی بیت کوین راه‌اندازی کرد. بر اساس آخرین بررسی‌ها، حجم قراردادهای آتی بازِ بیت کوین بیش از ۱ میلیارد دلار است و همین موضوع بیت کوین را به یکی از بزرگترین بازارهای قراردادهای آتی باز در حوزه ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است. منظور از قرارداد‌های آتی باز، بخشی از قرار‌داد‌های آتی است که هنوز تسویه نشده‌اند. بازار قراردادهای آتی بیت کوین در بورس کالای شیکاگو، گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری شرکت‌ها در بیت کوین است، چراکه به آنها این امکان را می‌دهد تا با همان روشی که در بازار‌های سنتی بورس کالای شیکاگو سرمایه‌گذاری می‌کنند، در بیت کوین هم سرمایه‌گذاری کنند.

گروه بورس کالای شیکاگودر اویل سال ۲۰۲۰ بازار قراردادهای اختیار بیت کوین را نیز راه اندازی کرد.

راه‌اندازی بازار قرارداد‌های آتی اِتِر یک تغییر ۱۸۰ درجه‌ای در رویکرد این شرکت به حساب می‌آید، چراکه قبلا گفته بود تمام تمرکز خود را روی بیت کوین گذاشته است. تیم مک‌کورت (Tim McCourt)، رئیس بخش جهانی شاخص بورس و خدمات سرمایه‌گذاری جایگزین (AIP) در بورس کالای شیکاگو، در مصاحبه‌ای که در اواخر سال ۲۰۱۹ انجام داد، گفته بود که این شرکت از دسامبر ۲۰۱۷ روی بیت کوین «متمرکز» شده است.

مک‌کورت در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرده بود که راه‌اندازی بازار قراردادهای آتی اِتِر به رشد بازار قراردادهای آتی و اختیار بیت کوین بستگی دارد.

مک‌کورت در رابطه با راه‌اندازی بازار قراردادهای آتی اتریوم گفت:

باتوجه به افزایش تقاضای مشتریان و رشد چشم‌گیر بازار قراردادهای آتی و اختیار بیت کوین، معتقد هستیم که راه‌اندازی بازار قراردادهای آتی اِتِر ابزار ارزشمندی را برای خرید و فروش و نگهداری ارز دیجیتال در اختیار مشتریان ما قرار خواهد داد.

مجموع قراردادهای آتی باز بیت کوین در صرافی‌های ارز دیجیتال

The post بورس کالای شیکاگو (CME) برای اتریوم قرارداد آتی راه‌اندازی می‌کند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.