رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

بیت کوین با متوسط بازدهی ۲۰۰ درصدی سالانه در حال بلعیدن جهان است

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

خلاصه‌ عملکرد سرمایه‌گذاری‌های کلان از سال ۲۰۱۱ نشان می‌دهد که بیت کوین بهترین بازدهی را به همراه داشته و برنده نهایی حوزه سرمایه‌گذاری بوده است.   

به گزارش کوین تلگراف، رائول پال (Raoul Pal)، تحلیل‌گر حوزه سرمایه‌گذاری، گفته است که بیت کوین «در حال بلعیدن دنیاست». او این اظهارنظر را با توجه به بازده ۶,۲۰۰,۰۰۰ درصدی این ارز دیجیتال در ۱۰ سال گذشته و بازده سالانه تقریباً ۲۰۰ درصدی آن بیان کرده است.

رائول پال در توییتی در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۵ آذر) با ذکر عبارت فوق که بسیار معروف شده است نوشت که اطلاعات جدید نشان می‌دهد بیت کوین عملکرد بهتری نسبت به دیگر دارایی‌‌های اصلی داشته است.

گفتنی است چارلی بیللو (Charlie Bilello)، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت کامپاند کپیتال ادوایزر (Compound Capital Advisors)، هم بیان کرده است که یک سرمایه‌گذاری در بیت کوین در سال ۲۰۱۱ بازده ۶,۲۷۱,۲۳۳ درصدی به همراه داشته است. او می‌گوید هیچ نوع دیگری از سرمایه‌گذاری با بیت کوین قابل مقایسه نیست. بورس نزدک با بازدهی ۵۱۲ درصدی در رده بعدی قرار می‌گیرد.

رائول پال با انتشار تصویری نوشت:

بیت کوین در حال بلعیدن جهان است.

بازدهی بیت کوین در برابر بازدهی دارایی های کلان

همچنین اگر بخواهیم از شاخص میانگین هزینه دلار استفاده کنیم و یا یک سرمایه‌گذاری ۱۰۰ دلاری در ۱۰ پیش سال را در حوزه‌های سرمایه‌گذاری مختلف در نظر بگیریم، بیت کوین همچنان بهترین گزینه سرمایه‌گذاری است. برای مثال میزان بازدهی بیت کوین از بازدهی خرید سهام شرکت‌های اپل یا آمازون در یک دهه گذشته، بیشتر بوده است.  

بر اساس نظرات مفسران مشهور بازار، ماندن قیمت بیت کوین زیر ۲۰ هزار دلار به این معنی است که شکستن این مقاومت بسیار سخت است.

الکس کروگر (Alex Krueger)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، در توییتی که روز سه‌شنبه منتشر کرده است این استدلال را مطرح کرده است که نوسانات فعلی قیمت نشان می‌دهد که بیت کوین در حال آماده شدن برای رسیدن به بالاترین رقم تاریخی خود است؛ مسئله‌ای که امروز شاهدش بودیم.

بر اساس اظهارنظر کروگر، فشاری که پشت ۲۰ هزار دلار وجود دارد، کاملاً این موضوع را تضمین می‌کند. اتفاقی که تاکنون سابقه نداشته است.

او در همین زمینه نوشت:

هر چه بیت کوین زمان بیشتری را پشت ۲۰ هزار دلار باقی بماند و سرمایه‌گذاری و قراردادهای آتی به عدد ۲۰ هزار دلار نزدیک شود، روند صعودی قوی‌تری خواهیم داشت.

خریداران نهادی که در حال ذخیره کردن بیت کوین هستند به اولین خط دفاعی بازار صعودی فعلی تبدیل شده‌اند و همین موضوع احتمال ادامه این روند صعودی را افزایش می‌دهد. بازارهای آتی که نقطه ورودی مهمی برای خریداران نهادی هستند، در ماه‌های اخیر شاهد رکوردهای جدیدی به لحاظ فعالیت بوده‌اند.

همان‌طور که کروگر اشاره می‌کند، علی‌رغم اینکه بیت کوین سقف تاریخی خود را مجدداً باز پس گرفته است، اما برخی از شاخص‌های قیمت نظیر کارمزدهای پرداختی سرمایه‌گذاران پلتفرم‌های آتی، سیگنال‌های نزولی به همراه دارند.

یک استثنا در اواخر ماه نوامبر (ابتدای آذر) رخ داد و آن هم زمانی بود که این نرخ کمی قبل از اینکه قیمت بیت کوین به پایین‌تر از ۱۶,۵۰۰ دلار برسد، افزایش پیدا کرد.

این اظهارات، دیدگاه‌های توسعه‌دهنده‌ای به نام ویجای بویاپاتی (Vijay Boyapati) را تأیید می‌کند که اوایل این ماه گفته بود که تثبیت قیمت بیت کوین زیر ۲۰,۰۰۰ دلار، نشانه‌ای از سلامت بازار و عاملی مثبت است.

او نوشته بود:

هر چه بیت کوین مدت‌زمان بیشتری در زیر ۲۰ هزار دلار معلق بماند، انرژی بیشتری در زیر آن جمع شده و باعث می‌شود گذشتن از سد مقاومتی ۲۰ هزار دلار به‌صورت انفجاری باشد.

بیت کوین ۱۴۳ روز متوالی است که قیمت خود را بالای ۱۰ هزار دلار حفظ کرده است.

The post بیت کوین با متوسط بازدهی ۲۰۰ درصدی سالانه در حال بلعیدن جهان است appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.